Deze is echt heel erg, hoe krijgt hij het voor elkaar dat gebeurt mij niet eensquote:
Ben blij dat ze voor een verdediger en een middenvelder gaan, ik hoop dat Oguchi Onyewu komt. In de wedstrijden die ik hem heb zien spelen maakte hij een hele degelijke indruk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:34 schreef w00h00 het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/19335/geen-dure-aankopen-voor-ajax
Maar Roger was te goed voor Ajaxquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:26 schreef zjroentje het volgende:
De enige echte opvolger van Roger![ afbeelding ]
quote:Van den Boog bevestigt interesse in Onyewu
Geschreven op donderdag, 2 juli om 19:37
Ajax wil zich serieus gaan melden in de strijd om Oguchi Onyewu. Algemeen directeur Rik van den Boog bevestigt dat de Amerikaanse verdediger, die op het moment geen club heeft, op het verlanglijstje van de Amsterdamse club staat. Ajax heeft echter bijzonder veel concurrentie.
De 27-jarige Onyewu staat ook in de belangstelling van enkele Engelse clubs en Fenerbahçe, maar vooralsnog is er nog niets concreet geworden. Ajax ziet in de Amerikaans international een welkome versterking voor de selectie. “Hij is een hele sterke jongen en als je kijkt naar onze selectie kunnen wij wel wat fysiek gebruiken”, zegt Van den Boog tegen AT5. “Dit is bovendien een speler die al jaren in het Amerikaanse elftal speelt en transfervrij is. Het is daarom zeker een speler waar wij in geïnteresseerd zijn.”
Het feit dat Onyewu transfervrij is vindt Van den Boog behoorlijk belangrijk. De directeur wil namelijk niet teveel gaan uitgeven deze zomer. “We zijn zeer bereid om te investeren, maar we doen verantwoorde uitgaven. Dat betekent dat we de subpremie, die we jarenlang hebben betaald, nu waarschijnlijk niet zullen gaan betalen.” Van den Boog vindt dat Ajax in de laatste jaren al genoeg dure aankopen heeft gedaan.
De komst van Eljero Elia lijkt na deze uitspraken weer een stuk verder weg te zijn. Ajax en Twente kunnen elkaar niet vinden in een transfersom en de onderhandelingen verlopen vooralsnog bijzonder stroef. Ajax heeft verder nog interesse in Ivan Obradovic van Partizan Belgrado, die ongeveer zes miljoen euro moet kosten. De Amsterdammers zoeken daarnaast nog een extra middenvelder. Donderdag liet Clarence Seedorf weten dat hij niet van plan is om terug te keren.
De nr. 9 is voor Cvitanich, maar die had liever een ander nummer, vandaar dat hij vrij is. Reken maar niet op een nieuwe spits dus.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:56 schreef kevin6188 het volgende:
Nou ja, d'r is ook nog steeds geen rugnummer 9 uitgedeeld. Denk niet dat die voor het oprapen liggen.
Allemaal leuk, maar een beetje spits wil met #9 spelen. Zou mij niks verbazen als. Maar goed, misschien komt er ook wel geen spits. Vrees alleen dat je dan toch een probleem hebt. Tenzij er 4-4-2 wordt gespeeld.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:58 schreef w00h00 het volgende:
[..]
De nr. 9 is voor Cvitanich, maar die had liever een ander nummer, vandaar dat hij vrij is. Reken maar niet op een nieuwe spits dus.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:59 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Allemaal leuk, maar een beetje spits wil met #9 spelen. Zou mij niks verbazen als. Maar goed, misschien komt er ook wel geen spits. Vrees alleen dat je dan toch een probleem hebt. Tenzij er 4-4-2 wordt gespeeld.
Maar dat zie ik Cvitanich dus ook niet doen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:04 schreef thewishmaster het volgende:
Ik heb toch liever een spits met nummer 51 die er 25 inlegt.
Nee, je mag al blij zijn als hij de 15 goals haalt helaas, dus zal het van Suarez en Sulejmani moeten komen dit jaar wat betreft goals.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:05 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Maar dat zie ik Cvitanich dus ook niet doen.
En Aissati, die er tien meer wil maken dan vorig seizoen. Het is te hopen dat hij het haalt en dat hij zijn uitspraak waarmaakt. Want als je minder gaat scoren, moet je dus zorgen dat je ook flink wat minder goals tegen krijgt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:07 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Nee, je mag al blij zijn als hij de 15 goals haalt helaas, dus zal het van Suarez en Sulejmani moeten komen dit jaar wat betreft goals.
Maar Aissati hebben we op het einde van het seizoen even kunnen bewonderen. Als hij blessurevrij blijft (dat is een vereiste) dan maakt hij er heus wel meer dan 10.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:09 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En Aissati, die er tien meer wil maken dan vorig seizoen. Het is te hopen dat hij het haalt en dat hij zijn uitspraak waarmaakt. Want als je minder gaat scoren, moet je dus zorgen dat je ook flink wat minder goals tegen krijgt.
Cvitanich scoorde 9 uit 18, uit 30 kan hij er heus wel 15 halen dan, even positief benaderd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:11 schreef thewishmaster het volgende:
Als Suarez er 20 maakt, Sulejmani 12, Aisatti 10 (hoewel zijn aantal goals per seizoen uit het verleden dit niet eens benadert) en Cvitanich 12 kom je al een heel eind.
Das beter dan afhankelijk zijn van 1 speler.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:11 schreef thewishmaster het volgende:
Als Suarez er 20 maakt, Sulejmani 12, Aisatti 10 (hoewel zijn aantal goals per seizoen uit het verleden dit niet eens benadert) en Cvitanich 12 kom je al een heel eind.
Alleen waren die vier spelers er vorig jaar ook al en konden ze niet opscoren tegen de dramatische verdediging en/of konden niet aan de verwachtingen voldoen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:16 schreef DurQ het volgende:
[..]
Das beter dan afhankelijk zijn van 1 speler.
Trouwens, Dario zijn gemiddelde is helemaal niet zo slecht volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |