Deze speler zie ik niet zitten, ik mis bij hem kwaliteit en hij heeft ook geen ballans.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:33 schreef Jasza het volgende:
Ajax overweegt Edgar Barreto
donderdag 02 juli, door NielsAfca, Amsterdam, 22:33u, Nos Sportjournaal
Volgens het sportjournaal van de Nos zit er momenteel een delegatie van Ajax in Reggina om Edgar Barreto te bekijken. Hij zou de ideale versterking zijn voor het middenveld bij de Amsterdammers. De oud-NEC speler voelt zich niet goed in Italie en verlangt terug naar zijn '2de thuis' Nederland. Ook zou hij openstaan voor een terugkeer naar geboorteland Paraguay.
Omdat de familie van Edgar nog in Nijmegen verblijft, zou Nederland de meest logisch keuze zijn voor Barreto, volgens insiders van de Nos.
Zijn contract bij Reggina loopt nog door tot 2011. De transfersom zou rond de 6miljoen euro liggen.
heeft een goeie trap, maar verder?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:33 schreef Jasza het volgende:
Volgens het sportjournaal van de Nos zit er momenteel een delegatie van Ajax in Reggina om Edgar Barreto te bekijken. Hij zou de ideale versterking zijn voor het middenveld bij de Amsterdammers. De oud-NEC speler voelt zich niet goed in Italie en verlangt terug naar zijn '2de thuis' Nederland. Ook zou hij openstaan voor een terugkeer naar geboorteland Paraguay.
Omdat de familie van Edgar nog in Nijmegen verblijft, zou Nederland de meest logisch keuze zijn voor Barreto, volgens insiders van de Nos.
Zijn contract bij Reggina loopt nog door tot 2011. De transfersom zou rond de 6miljoen euro liggen.
Het staat toch zwart op wit?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Fijn dat je ons gerust stelt. Kan ik dit zwart op wit krijgen?
quote:Rentree Davids bij SVDB
Het was een tijdje stil rond Edgar Davids, maar de oud-Ajacied speelde donderdagavond mee bij amateurclub SVDB. Het oefenpotje tegen Vitesse ging pas in de tweede helft verloren (0-2).
Of de aanjager van het grote Ajax bij de amateurclub blijft, is nog onduidelijk.
Ik heb ze in het Sportjournaal geen een woord over horen reppen anders.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:33 schreef Jasza het volgende:
quote:Elia reageert tegenover Enschede FM dat als hij niet naar Amsterdam mag dat hij dan naar de rechter stapt. Elia die graag de stap naar Amsterdam maakt wordt verhinderd door Munsterman.
Elia heeft spijt dat hij bijgetekend heeft omdat Twente zich niet aan de regels houdt. Twente die verkoopt Elia liever niet aan Ajax, omdat het zijn concurrent is. Ajax wil niet meer dan acht miljoen bieden terwijl de Tukkers minimaal 9 miljoen euro wil ontvangen voor zijn linksbuiten.
Dadelijk moet ie alsnog naar Ajax voor 8 miljoenquote:
Niet weer dit gezeik zeg...quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb ze in het Sportjournaal geen een woord over horen reppen anders.
1 aprilquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:33 schreef Jasza het volgende:
Daar zeg je het precies. Hij heeft potentie en die winst, waar je het over hebt, wil Munsterman graag hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:14 schreef Dvm86 het volgende:
Ik vind het niet erg als Elia komt, die jongen heeft potentie en over een paar jaar verkopen we hem met winst door. Daarnaast hebben we dan gelijk de vervanger voor Luis in huis. Maar waar slaat het op om je contract te verlengen als je in de zomer wilt vertrekken. 'ja, ik heb mijn contract verlengt omdat ik beloofd ben dat ik verkocht zal worden'
...righty
Krat bier dat Darío 15 goals of meer maakt, mits eerste keus als spits of minimaal 25 wedstrijden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:07 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Nee, je mag al blij zijn als hij de 15 goals haalt helaas, dus zal het van Suarez en Sulejmani moeten komen dit jaar wat betreft goals.
Dat is niet ons pakkie an. Wij hebben Elia niet nodig jullie moeten hem kwijt omdat ie jullie anders te veel gaat kosten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:34 schreef need2009 het volgende:
[..]
Daar zeg je het precies. Hij heeft potentie en die winst, waar je het over hebt, wil Munsterman graag hebben.
Als Twente in 1x het bedrag van 8 miljoen krijgt voor hem, dan gaat er 20% = 1,6 miljoen naar Ado = 6,4 miljoen over. Daar de helft van naar de gemeente (stadion). Blijft er in totaal 3,2 over voor een nieuwe speler. Cissé kost ca 3,5 miljoen. Kan dus niet!! En dat terwijl ajax in 2 termijnen wil betalen, dan blijft er maar 1,6 over. En daar krijg je geen goede speler voor!!
Daarom wil Munsterman dus 9 miljoen in 1 keer. Anders blijft Elia gewoon bij Twente, wat ik dus niet erg vind.
Snappen jullie het nu een beetje??????
Trouwens hetzelfde geld voor Arnautovic. Alleen daar gaat geen geld naar Ado heen.
Worden die kratjes bier ook wel eens echt verzonden? Volgens mij staat er nog altijd iets tussen dndiek en M0NTANA.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Krat bier dat Darío 15 goals of meer maakt, mits eerste keus als spits of minimaal 25 wedstrijden.
Ik heb er al elf te goedquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Worden die kratjes bier ook wel eens echt verzonden? Volgens mij staat er nog altijd iets tussen dndiek en M0NTANA.
Oke prima, tis idd ons pakkie an, maar zeur dan niet over Munsterman. De man is gewoon aan het handelen. Salaris van Elia is niet een erg groot probleem voor Twente. 2 miljoen, wat er gezegd word, geloof ik dus ook niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is niet ons pakkie an. Wij hebben Elia niet nodig jullie moeten hem kwijt omdat ie jullie anders te veel gaat kosten.
We hebben interesse in meerdere verdedigersquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:53 schreef need2009 het volgende:
[..]
Oke prima, tis idd ons pakkie an, maar zeur dan niet over Munsterman. De man is gewoon aan het handelen. Salaris van Elia is niet een erg groot probleem voor Twente. 2 miljoen, wat er gezegd word, geloof ik dus ook niet.
Ajax weet gewoon wat ie moet kosten. Moet je niet gaan mauwen als je word weggewuifd met je aanbod.
Trouwens: al wat verdedigers ingekocht, of blijven jullie hiermee doorgaan?
Op 10 euro dat ik aan BigKahuna moet betalen betaal ik al mijn schulden altijd wel, zoals het zou moeten.quote:
Niet kopen, en Luque laten spelen!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:55 schreef Chadi het volgende:
Ajax is vrij om ieder bod uit te brengen die het wenst of waarvan het denkt dat het markt conform is.
Twente denkt echter dat Ajax nog steeds belachelijke bedragen gaat betalen.. Wake up je krijgt de 6 miljoen van HSV of de 8 van Ajax en 8 is in mijn ogen al veel te veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:58 schreef DurQ het volgende:
[..]
Niet kopen, en Luque laten spelen!Luque ipv wie? Sulejmani bloeit tov vorig seizoen sowieso wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
Ach ja, 13 miljoen voor vermalenquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:55 schreef Chadi het volgende:
Ajax is vrij om ieder bod uit te brengen die het wenst of waarvan het denkt dat het markt conform is.
Twente denkt echter dat Ajax nog steeds belachelijke bedragen gaat betalen.. Wake up je krijgt de 6 miljoen van HSV of de 8 van Ajax en 8 is in mijn ogen al veel te veel.
13 miljoen wil niet zeggen dat je dat gaat uitgeven aan een positie die al goed gevuld is. Die 13 miljoen kan je beter besteden om je defensie te verstevigen of voor Berg bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:01 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ach ja, 13 miljoen voor vermalen![]()
, 9 miljoen voor Elia. Hou je nog 4 miljoen over voor een hele leuke verdediger,
Of heb je dat geld voor vermalen pas in 2015 helemaal?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
13 miljoen wil niet zeggen dat je dat gaat uitgeven aan een positie die al goed gevuld is. Die 13 miljoen kan je beter besteden om je defensie te verstevigen of voor Berg bijvoorbeeld.
Zou ik voor het eerste gaan want als jullie 16,25 miljoen voor dikke mickey betalen. Lacht Groningen jullie uit met 13 miljoen voor Berg.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
13 miljoen wil niet zeggen dat je dat gaat uitgeven aan een positie die al goed gevuld is. Die 13 miljoen kan je beter besteden om je defensie te verstevigen of voor Berg bijvoorbeeld.
Vandaag ook al toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zit nu op de site van Ajax te kijken en zie tot verbazing dat de middagtraining morgen geschrapt is?
Dubbele bezetting, maar Elia hoeft er nu niet bijquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Luque ipv wie? Sulejmani bloeit tov vorig seizoen sowieso wel op
Oh zo. Ja ook vandaag was er alleen een ochtendtraining.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:19 schreef DurQ het volgende:
[..]
IK bedoelde de donderdag middag training...niet de vrijdags hoor
Oh zo, je leek het anders te brengenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:18 schreef DurQ het volgende:
[..]
Dubbele bezetting, maar Elia hoeft er nu niet bij
Maar ik ben stiekum wel een beetje fan van Luque hoor! Als hij evenveel vertrouwen had gekregen als Sulejmani had het heel anders kunnen lopen...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oh zo, je leek het anders te brengen
Praat me effe bijquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Worden die kratjes bier ook wel eens echt verzonden? Volgens mij staat er nog altijd iets tussen dndiek en M0NTANA.
Kansen zat gehad, die lamlendige prutser.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:41 schreef DurQ het volgende:
[..]
Maar ik ben stiekum wel een beetje fan van Luque hoor! Als hij evenveel vertrouwen had gekregen als Sulejmani had het heel anders kunnen lopen...
Whehe, wat een held ben je ookquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:01 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ach ja, 13 miljoen voor vermalen![]()
, 9 miljoen voor Elia. Hou je nog 4 miljoen over voor een hele leuke verdediger,
Of heb je dat geld voor vermalen pas in 2015 helemaal?
Bedoel jij niet DAM en M0NTANA over de tegengoals van PSV?quote:
Dat ging tussen mij en DAMquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Bedoel jij niet DAM en M0NTANA over de tegengoals van PSV?
Zal me alleen echt verbazen als hij voor ajax kiest. Als hij niet komt dan maar deze negert halenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:34 schreef hayder het volgende:
die Oguchi Onyewu mag van mij wel naar ajax komen!
Same!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:41 schreef DurQ het volgende:
[..]
Maar ik ben stiekum wel een beetje fan van Luque hoor! Als hij evenveel vertrouwen had gekregen als Sulejmani had het heel anders kunnen lopen...
bron : Voetbalzonequote:Joaquín wordt mogelijkerwijs de volgende Spanjaard die op de loonlijst van Ajax komt te staan. De Amsterdamse club heeft bij Valencia naar de vleugelaanvaller geïnformeerd maar schrok van de vraagprijs van vijftien miljoen euro. Joaquín heeft niet zijn beste seizoen in carrière achter de rug en werd vorig seizoen al aan een transfer naar buitenland gelinkt. Zijn contract loopt nog drie jaar door. (Marca)
Nou ja, als gentlemens agreement is het niet helemaal onlogisch, op die manier kan de club meer vragen en wellicht zat er ook nog een hoger salaris voor Elia in het laatste half jaar aan vast.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:14 schreef Dvm86 het volgende:
Maar waar slaat het op om je contract te verlengen als je in de zomer wilt vertrekken. 'ja, ik heb mijn contract verlengt omdat ik beloofd ben dat ik verkocht zal worden'
...righty
Heb met PyTh twee keer om een krat bier gewed en dat draaide er uiteindelijk op uit dat we gelijk stonden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Wilde hem net plaatsen, wat een grapquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:52 schreef marcb1974 het volgende:
Ajax schijnt zich gemeldt te hebben voor Cisse
Had je maar niet bij moeten tekenen. Kon je van tevoren al bedenken, dom kindje. Oprotten met je rechtzaak en lekker wegblijvenquote:
quote:'Ajax scouts bekijken Prediger komend weekend'
3 juli 2009 RvN LT10digital.com
Volgens Argentijnse media zal een delegatie van Ajax komend weekend Sebastián Prediger bekijken in het duel van zijn club Colon tegen Boca Juniors. Gisteren werd al de interesse van Ajax voor de controlerende middenvelder gemeld.
Grappig. Volgens mij heeft Boca dit weekend helemaal geen wedstrijdquote:
Uit een interview met Robbert Schilderquote:“Daarnaast stond ik iedere training tegen Luis Suárez, waardoor ik verdedigend sterker ben geworden. Die jongen is haast niet te verdedigen, hij is de beste aanvaller van de Eredivisie. Je moet iedere seconde gefocust zijn want hij doet maar wat, hij speelt op intuïtie. Iedere wedstrijd benadert hij hetzelfde. Of het nou tegen een vierdeklasser is of Barcelona, dat maakt hem niets uit. Luis heeft maar één doel voor ogen: winnen. Hoe dat gebeurt, maakt niet uit. Hij is een overlever. Als tegenstander haat je hem, als teamgenoot houdt je van Luis.’’
In dat kleine stukje staan al 2 onwaarheden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Uit een interview met Robbert Schilder
Verschrikkelijk meid.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In dat kleine stukje staan al 2 onwaarheden.
Dan zijn het er zelfs 3quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:18 schreef RayMania het volgende:
Ik zie ze! Ajax heeft helemaal niet tegen een vierdeklasser gespeeld. En ook niet tegen Barcelona.
Het einde van de competitie is net geweest hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:24 schreef navigator het volgende:
Dirkie moet je je niet vast voorbereiden op het hoogtepunt van het seizoen in Rotterdam??
Nee ben me aan het voorbereiden op de tentamens. Daarna lekker 2x op vakantie, dus ik mis de start van het seizoen sowieso. In September zie ik wel weer hoe we ervoor staan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:24 schreef navigator het volgende:
Dirkie moet je je niet vast voorbereiden op het hoogtepunt van het seizoen in Rotterdam??
quote:'Ajax toont interesse in Inter-verdediger Rivas'
En daar komt de volgende naam alweer van een mogelijke nieuwe Ajacied: De website FC Inter News meldt dat Ajax meer dan interesse zou hebben in de verdediger van Inter. Rivas die het afgelopen seizoen nauwlijks gespeeld heeft mag weg bij Inter. Ajax zou niet de enige geinteresseerde club zijn. Ook verschillende clubs uit de Serie A zouden geinteresseerd zijn, waaronder Livorno.
AjaxF-side.NL
De 26-jarige Rivas heeft een marktwaarde van 4 miljoen euro, hoeveel inter voor hem wil is onduidelijk. Inter overweegt om hem te ruilen tegenover een talent van de Ajax-kweek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |