Stekelenburg heeft nummer 1.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:11 schreef dndiek het volgende:
Heeft Jol al door laten schemeren wie zijn keeper wordt?
Tsja, Waterreus had jarenlang bij PSV nummer 23, maar was wel eerste keeper (om maar even een voorbeeld te noemen). Of is in dit geval aan Jol gevraagd wie hij vond dat nummer 1 mocht krijgenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kan bij Ajax ook wel.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Ja dat zagen we bij de topaankopen Rosales en Cvitanichquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:57 schreef BertMaalderink het volgende:
Er bestaat ook een moment dat je voldoende weet natuurlijk. Je kan nog zo vaak naar een speler gaan kijken, maar na een tijd weet je het gewoon wel.
Maar dat is rocketscience
Wat hebben die er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dat zagen we bij de topaankopen Rosales en Cvitanich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |