En als ze dan nu met Cissé aan komen zetten?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hier drink ik eentje op jongens. Proost.
Ja, Ajax kan dus fluiten naar de 7 miljoen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nu Benzema naar Real vertrekt zal er ook wel geen plek meer zijn voor Huntelaar. Hadden jullie niet zo'n contract met Real opgesteld dat als ze prijzen zouden pakken Ajax voor Huntelaar nog een extra smak geld zou krijgen?
Inderdaad. Gewoon liever geen Berg, Elia en Cissé. Obradovic en Onyewu mogen daarentegen wel komen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
En als ze dan nu met Cissé aan komen zetten?
Het middenveld is naar mijn inziens jullie zwakste linie.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:20 schreef w00h00 het volgende:
Wat moeten we met een middenvelder? We hebben Gabri, Enoh, Vertonghen, Anita, Donald, De Jong, Aissati, Blind, van der Heijden. etc.
Of zou Vertonghen naar het centrum van de verdediging gaan?
Dan heb jij de verdediging niet gezienquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het middenveld is naar mijn inziens jullie zwakste linie.
Je kan er ook een paar duizend opnoemen die wel geslaagd zijn in het buitenland. Cvitanich is daarnaast ook nog niet mislukt Heeft hij nog een jaartje langer voor nodig.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dat zagen we bij de topaankopen Rosales en Cvitanich
Van (Buitenlandse) spelers in Nederlandse competities heb je altijd meer informatie dan van spelers duizenden kilometers verderop. Niet alleen voetbalinhoudelijk maar ook op mentaal gebied, hoe passen spelers zich aan aan een vreemde omgeving, hoe is de omgang in een groep etc.
Cissé hoef ik al helemaal niks van.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
En als ze dan nu met Cissé aan komen zetten?
Oke, dan zijn jullie verdediging en middenveld kutquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dan heb jij de verdediging niet geziendie is al jaren kut
Hmm ja, middenveld gaat opzich nog welquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oke, dan zijn jullie verdediging en middenveld kut
Middenveld is sinds het vertrek van Sneijder ook al jaren dramatisch hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dan heb jij de verdediging niet geziendie is al jaren kut
Lijkt me sterk, aangezien Real niet wordt opgeheft. Er zal echt niet in het contract staan dat Huntelaar bij alle wedstrijden op weg naar die doelen in de basis moet staan, of uberhaupt onder contract moet staan. Dan kun je lekker zakendoen namelijk: Een speler voor 15 miljoen + 10 miljoen aan clausules kopen, en hem de dag erop weer verschepen voor 20 miljoen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, Ajax kan dus fluiten naar de 7 miljoen.
Net zoals Barcelona die extra Oleguermiljoenen kan vergeten mocht Ajax iets winnen.
Precies wat je zegt. Zolang Real blijft presteren komen die bonussen er wel. Dat is juridisch echt wel afgedekt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nu Benzema naar Real vertrekt zal er ook wel geen plek meer zijn voor Huntelaar. Hadden jullie niet zo'n contract met Real opgesteld dat als ze prijzen zouden pakken Ajax voor Huntelaar nog een extra smak geld zou krijgen?
Niet als Huntelaar daar vertrekt hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:32 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Precies wat je zegt. Zolang Real blijft presteren komen die bonussen er wel. Dat is juridisch echt wel afgedekt.
Mwaquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:31 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm ja, middenveld gaat opzich nog wel
En geef 1 geldige reden waarom Ajax geen bonussen zal krijgen als Real Madrid zonder Huntelaar de doelen bereikt? Ajax heeft helemaal niets te maken met wat Real met Huntelaar doet, Real moet simpelweg de financiele overeenkomsten nakomen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Niet als Huntelaar daar vertrekt hoor!
Er zal vast wel instaan dat Huntelaar er wel een aandeel in moet hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:36 schreef twi het volgende:
[..]
En geef 1 geldige reden waarom Ajax geen bonussen zal krijgen als Real Madrid zonder Huntelaar de doelen bereikt? Ajax heeft helemaal niets te maken met wat Real met Huntelaar doet, Real moet simpelweg de financiele overeenkomsten nakomen.
Bij clubgebonden prestaties lijkt het me niet. Waarom denk je dat er tegenwoordig veel minder wordt gesproken over bonussen wanneer spelers een X aantal wedstrijden of doelpunten maken bij hun nieuwe club?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Er zal vast wel instaan dat Huntelaar er wel een aandeel in moet hebben.
Waarom? Huntelaar is gekocht voor een bepaald bedrag en hier komen bonussen bovenop als Real wat presteert. Dan doet Huntelaar niet meer ter zake.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Er zal vast wel instaan dat Huntelaar er wel een aandeel in moet hebben.
Dat is ook totaal wat anders dan bonussen ontvangen. Wat jij schetst is gewoon een afbetaling. Als dat zo was geweest had Real net zo goed Ajax in termijnen kunnen betalen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:36 schreef twi het volgende:
Het stukje wat onderstreept staat zal echt niet in de bepalingen voorkomen. Als jij bij de BCC een LCD-TV op 12 maanden afbetaling koopt, en na een half jaar verkoop jij 'm via Marktplaats, dan kun jij echt niet onder de resterende 6 maanden betaling uitkomen.
Opgeheven, ik moest het toch even kwijt sorry.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:32 schreef twi het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, aangezien Real niet wordt opgeheft. Er zal echt niet in het contract staan dat Huntelaar bij alle wedstrijden op weg naar die doelen in de basis moet staan, of uberhaupt onder contract moet staan.
Ik denk dat zeker wel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Opgeheven, ik moest het toch even kwijt sorry.
Ik denk dat dat wel in die overeenkomst staat ja.
Maargoed, stel nu dat Ajax Oleguer verkoopt aan Galatasaray over een week. En Ajax wordt in mei 2010 kampioen. Denk jij dat Ajax dan nog die 2 of 3 miljoen moet betalen aan Barcelona omdat Ajax zich gekwalificeerd heeft voor de CL? Ik geloof daar helemaal niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |