Heeft het vorig jaar in Spanje niet eens zo slecht gedaan. Ik heb liever dat hij blijft, dan een Kennedy of Rommedahl.quote:
Luque komt van links, Kennedy en Rommedahl van rechts (geloof ik)quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:32 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Heeft het vorig jaar in Spanje niet eens zo slecht gedaan. Ik heb liever dat hij blijft, dan een Kennedy of Rommedahl.
Voor 6 miljoen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:33 schreef w00h00 het volgende:
Ik zit niet echt te wachten op het middenvelder erbij, moet er toch 1 bijkomen haal dan voor een paar miljoen die Kevin Strootman van Sparta op.
Ik ben wel gecharmeerd van die gozer.
Gabriquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:43 schreef versteegrob het volgende:
Gabri weken uitgeschakeld door ontsteking
Ajacied Gabri mist bijna het gehele oefenprogramma bij Ajax door een ontsteking aan zijn achillespees. De 30-jarige middenvelder moet de komende weken aangepast trainen om op tijd fit te geraken voor het Amsterdam Tournement op 24 en 26 juli.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:43 schreef versteegrob het volgende:
Gabri weken uitgeschakeld door ontsteking
Ajacied Gabri mist bijna het gehele oefenprogramma bij Ajax door een ontsteking aan zijn achillespees. De 30-jarige middenvelder moet de komende weken aangepast trainen om op tijd fit te geraken voor het Amsterdam Tournement op 24 en 26 juli.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |