En zo zijn er nog 1000 verhaaltjes te verzinnen (blauwtje lopen en dan zeggen: HAHA IK DUMPTE DIE MEID!!quote:zag je mij man.. oooh fuck ik flikkerde ram op de grond man... 360 wreed man)
quote:
dat dusquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:02 schreef Wazeggie het volgende:
Ik had ooit een vriendje die claimde single te zijn. Toen ik na een tijdje een mail kreeg van iemand die zei zn vriendin te zijn en ik hem daarmee confronteerde, zei hij: oh ja maar ik wilde haar toch al niet meer.
Goed verhaal.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:02 schreef Wazeggie het volgende:
Ik had ooit een vriendje die claimde single te zijn. Toen ik na een tijdje een mail kreeg van iemand die zei zn vriendin te zijn en ik hem daarmee confronteerde, zei hij: oh ja maar ik wilde haar toch al niet meer.
+over 9000 voorspelbaar.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:09 schreef Flammie het volgende:
hahah ik wist gewoon dat jullie zo gingen reageren hoor, ik wilde het slechts testen.
Falers! Ik heb jullie volledig door!
Oh ik faal wel vaker. Op je bek gaan isquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:09 schreef Flammie het volgende:
hahah ik wist gewoon dat jullie zo gingen reageren hoor, ik wilde het slechts testen.
Falers! Ik heb jullie volledig door!
Nou dat viel mee, ze bleken samen te wonen en zij zette hem eruit. Vroeg hij of hij dan niet bij mij kon wonenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |