Wat een HOAX post, bedenk zelf maar hoezo.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:47 schreef cherrycoke het volgende:
deze is leuker ik reed 55 waar 50 mag worden gereden en ik kreeg een boete van 35 euro1!!
sjongejonge dan nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wat een HOAX post, bedenk zelf maar hoezo.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb nog nooit van m'n leven een boete gekregen maar ik heb hou me ook nog nooit altijd aan de snelheid gehouden
Mooi Nederlandsquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dit is mijn 3e in 4 jaar. Dus opzich valt het wel mee. Wel 2 keer 100 euro (nouja, 1 keer 99 euro voor de mierenneukers) en 1 keer 38 euro.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb nog nooit van m'n leven een boete gekregen maar ik heb me ook nog nooit aan de snelheid gehouden
Hebben ze toch gedaanquote:
Jij rijdt zeker altijd onder de max snelheid dan? Das ook niet aan de max snelheid houdenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb nog nooit van m'n leven een boete gekregen maar ik heb me ook nog nooit aan de snelheid gehouden
Nee, boetes voor te langzaam rijden worden niet vaak uitgedeeld....quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Irritatie100 het volgende:
indd het is pas per 1 juli 35 euro en je moet 3 tot 6 weken wachten op je bekeuring.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja en dan even op en neer naar Utrecht vanuit de Achterhoek zekerquote:
En je rijbewijs in moeten leveren neem ik aan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:06 schreef Wisheh het volgende:
Boete naar DefQon dit jaar...400 euro133 waar je 80 mocht op de Oostvaardersdijk. Geen hond op de weg maar wel een dikke Audi met "stop politie"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |