minkuukelquote:
ja, daar is het idd volkomen gratis!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:21 schreef Gruning3r het volgende:
Transavia is gierig voor alle eten drinken moet je voor betalen.![]()
Swiss air en martin air ftw
!
OP verkeerd gelezen, je mag in je ruimbagage zo veel vloeistoffen meenemen als je wil mits het niet brandbaar/irriterend etc. is.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:35 schreef Blokhut het volgende:
Check gewoon de website. Ik heb een paar weken geleden nog met Transavia gevlogen, je mag geloof ik een verpakking van 100ml meenemen en dat moet in een transparante, afsluitbare plastic zak zitten. Als je alleen met handbagage wil vliegen kun je dus weinig vloeistoffen meenemen, maar je kan het dan net zo goed als ruimbagage inchecken. Daarbij: de meeste vluchten van Transavia zijn zo kort dat je m.i. niks nodig hebt tijdens de vlucht.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:58 schreef wapwip het volgende:
Oh en kom gerust een uur te laat, dikke kans dat je toch vertraging hebt. Transvertragia
On Time Performance van >75%, dus dikke BS wat je nu praat.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:58 schreef wapwip het volgende:
Oh en kom gerust een uur te laat, dikke kans dat je toch vertraging hebt. Transvertragia
Ik heb serieus nog nooit meegemaakt dat Transavia op tijd was, ze hebben die bijnaam ook niet voor nietsquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:23 schreef Bowny het volgende:
[..]
On Time Performance van >75%, dus dikke BS wat je nu praat.
http://www.flightstats.co(...)er.do?airlineCode=HVquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:39 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit meegemaakt dat Transavia op tijd was, ze hebben die bijnaam ook niet voor niets
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:47 schreef cherrycoke het volgende:
ik heb vorig jaar ook met transavia gevlogen en ik had ook gewoon shampoo en een paar flessen deo bij me dus ja ik denk dat het mag als je het niet zeker weet kan je altijd nog naar transavia bellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |