de hackers zullen wel een SQL injectie hebben gedaan denk ik waardoor de hele database naar de klote is geholpenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:35 schreef Draiden het volgende:
Dat klopt.
Maar wanneer een website echt door een DDoS aangevallen wordt dan kan je zelfs die pagina niet bereiken.
Ik zie trouwens ook dat ze in het laatste uur de archiefpagina's hebben beveiligd met een browserbeveliging.
Hetarchief was gisteren nog geheel bereikbaar, maar nu hebben ze er een login voorgezet........quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:36 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
de hackers zullen wel een SQL injectie hebben gedaan denk ik waardoor de hele database naar de klote is geholpen
Klopt ja, die login pagina is er in het laatste uur op gezet. voor 10 uur was het archief nog gewoon bereikbaar en kon je door alle items heen browsen. Blijkbaar willen ze hun verhaal toch nog in leven houden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:47 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Hetarchief was gisteren nog geheel bereikbaar, maar nu hebben ze er een login voorgezet........
GeenStijl had er ook een item over
tsjemig ik wel wat meer verwacht van BREIN maar dit is gewoon bedriegenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:47 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Hetarchief was gisteren nog geheel bereikbaar, maar nu hebben ze er een login voorgezet........
GeenStijl had er ook een item over
Duh, dat was al extreem duidelijk na hun "je steelt toch ook geen film"-campagne. Downloaden is niet stelen, ik snap eigenlijk totaal niet waarom die lui met zulke bizarre misinformatie wegkomen, en dan ook nog eens van overheidsgeld. Er loopt nog wel een rechtszaak hierover geloof ik.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
tsjemig ik wel wat meer verwacht van BREIN maar dit is gewoon bedriegen
BREIN zet je logboeken ONLINE OP TBP BIJVOORBEELD
Brein krijgt toch geen geld van de overheid?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:56 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Duh, dat was al extreem duidelijk na hun "je steelt toch ook geen film"-campagne. Downloaden is niet stelen, ik snap eigenlijk totaal niet waarom die lui met zulke bizarre misinformatie wegkomen, en dan ook nog eens van overheidsgeld. Er loopt nog wel een rechtszaak hierover geloof ik.
Brein krijgt geld van de grote mediagiganten. Ze beschermen dus ook alleen de artiesten waarvoor ze betaald worden. De rest kan ze geen moer schelen. Wanneer er alleen maar onbekende muziek op TPB en onder andere usenet had gestaan had TPB en dergelijke helemaal geen aandacht gehad van Brein.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:58 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Brein krijgt toch geen geld van de overheid?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:56 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Duh, dat was al extreem duidelijk na hun "je steelt toch ook geen film"-campagne. Downloaden is niet stelen, ik snap eigenlijk totaal niet waarom die lui met zulke bizarre misinformatie wegkomen, en dan ook nog eens van overheidsgeld. Er loopt nog wel een rechtszaak hierover geloof ik.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Die 'scherpzinnige' plaatjes over piraterij beginnen ook wel een beetje vermoeiend te worden...
Net zoals de misleidende termen die door de copyright lobby gebruikt worden?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Die 'scherpzinnige' plaatjes over piraterij beginnen ook wel een beetje vermoeiend te worden...
Dat hoop ik ook. Helaas zal dat wel niet gebeuren want het zou moeten komen van de mensen die zich aangesproken voelen. In deze vorm dus bij de zogenaamde 'hackers'. Of zou een dergelijke community ook iets kunnen uithalen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:10 schreef isogram het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van GeenStijl, maar ik vind dit wel een goed staaltje speurwerk van ze. Het blijkt dat Brein het allemaal niet zo nauw neemt met de regels. Hopelijk worden ze inderdaad aangeklaagd voor laster, of iets dergelijks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |