idd, communiceren, doodengquote:
Ja weet ik veel, thuis zit ik al tijden op versie 8.5 ofzo, die is nog wel te doen. Maar die 9.0 versie is echt om van te kotsen.quote:
Het is maar wat je mooie vormgeving noemt. Neemt veel te veel loze ruimte in. Bovendien is het hardstikke onoverzichtelijk. 8.5 is stukken beter.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Bullshit, mooie vormgeving, nieuwe functies en alles werkt prima.
Vernieuwing, ril, eng!.
Daar gaat het topic niet overquote:
Default, eens. 10 sec de instellingen bij "layout" aanpassen en het is weer zoals altijd hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, thuis zit ik al tijden op versie 8.5 ofzo, die is nog wel te doen. Maar die 9.0 versie is echt om van te kotsen.
[..]
Het is maar wat je mooie vormgeving noemt. Neemt veel te veel loze ruimte in. Bovendien is het hardstikke onoverzichtelijk. 8.5 is stukken beter.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Default, eens. 10 sec de instellingen bij "layout" aanpassen en het is weer zoals altijd hoor.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Bullshit, mooie vormgeving, nieuwe functies en alles werkt prima.
Vernieuwing, ril, eng!.
quote:
FAIL van mijn kant danquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Een FOK! profiel icoontje, wat is je punt?
MSN is dat vlindertje.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:23 schreef osmo het volgende:
[..]
Hmm is het aangepast dan was toch msn vroeger
FAIL van mijn kant dan
HAHAHA SCOT!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. En mocht je de MSN smileys missen in Pidgin, dan heb ik nog wel een MSN smiley-pack.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:55 schreef mrdjey het volgende:
download 'Duif' lekker simpel zonder poespas
http://www.pidgin.im/
ja, omdat er altijd van die fijne mensen zijn die het willen misbruiken voor spam etc.....quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:06 schreef seetjai het volgende:
Om de 2 maanden is er wel een nieuwe update van MSN die je moet installeren
Matige poging tot grappig te zijn. Heel matig...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:27 schreef devl1nsect het volgende:
MSN is schadelijk voor de gezondheid. Kan typkanker veroorzaken en is slecht voor uw gewrichten.
MSN-en tijdens de zwangerschap is slecht voor uw baby
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |