idd, communiceren, doodengquote:
Ja weet ik veel, thuis zit ik al tijden op versie 8.5 ofzo, die is nog wel te doen. Maar die 9.0 versie is echt om van te kotsen.quote:
Het is maar wat je mooie vormgeving noemt. Neemt veel te veel loze ruimte in. Bovendien is het hardstikke onoverzichtelijk. 8.5 is stukken beter.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Bullshit, mooie vormgeving, nieuwe functies en alles werkt prima.
Vernieuwing, ril, eng!.
Daar gaat het topic niet overquote:
Default, eens. 10 sec de instellingen bij "layout" aanpassen en het is weer zoals altijd hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, thuis zit ik al tijden op versie 8.5 ofzo, die is nog wel te doen. Maar die 9.0 versie is echt om van te kotsen.
[..]
Het is maar wat je mooie vormgeving noemt. Neemt veel te veel loze ruimte in. Bovendien is het hardstikke onoverzichtelijk. 8.5 is stukken beter.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Default, eens. 10 sec de instellingen bij "layout" aanpassen en het is weer zoals altijd hoor.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Bullshit, mooie vormgeving, nieuwe functies en alles werkt prima.
Vernieuwing, ril, eng!.
quote:
FAIL van mijn kant danquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Een FOK! profiel icoontje, wat is je punt?
MSN is dat vlindertje.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:23 schreef osmo het volgende:
[..]
Hmm is het aangepast dan was toch msn vroeger
FAIL van mijn kant dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |