quote:
Op maandag 13 juli 2009 18:32 schreef Negentien het volgende:[..]
Klopt
Maar ik merk wel dat het topic minder 'leeft' als voorheen en bovendien zijn er een aantal trouwe posters gevlogen.. (zelf post ik ook niet meer zoveel), jammer..
Ja.. Maar of dat nu komt doordat er over bepaalde dingen niet meer gesproken mag worden, of vanwege het getroll elke keer in de topics.. Ik hoop dat ze het gewoon aankijken en afwchten om te zien wat het wordt..
Aan de andere kant, t'is ook wel vakantieperiode..
Ik bedoel:
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:22 schreef kloink het volgende:ahhh wat zijn we braaf allemaal..krijg inderdaad nsb bijsmaak....
ik heb oveirgens het idee dat iedereen in 1 keer roomser dan de paus is in het topic en durft te wedden dan minstens drie kwart van de kijkers heerlijk wil doorzagen op welk fake item ze gevonden hebben en wat het toch een hoop scheelt...Dat was toch de fun van het hele topic...wat is er mis m
<snip>
Ten eerste; wet van Godwin.
Ten tweede, tsjah.. de modjes hebben het op Fok nu eenmaal voor het zeggen.. kan je lekker tegendraads en zo gaan doen, maar ik denk dat zij het stadium van individuele usertjes elke keer bannen wel voorbij zijn in de reeks gezien de historie. En houdt er rekening mee: ook de mods zijn gedeeltelijk gebonden door het BW. Een hoop dingen zijn volgens de wet gewoon illegaal.
Het staat overigens kant en klaar te lezen wat wel en wat niet de bedoeling is. Het is niet eens tussen regels door lezen, grijs gebied of wat dan ook, de regels staan gewoon puntgewijs uitgetypt in de OP, dus ik begrijp de commotie allemaal niet zo..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?