abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Boks-Chick vrijdag 10 juli 2009 @ 16:19:43 #226
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_70852480
Dit topic houden we vooral nog open voor eventuele verdere vragen die mogelijk kunnen (op)leven bij users die (willen) posten in het gewone DX topic
lolwut
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:55:24 #227
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_70857381
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_70861613
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:34 schreef Negentien het volgende:
Mocht het op helemaal niets uitlopen hier, dan kan ik wel zorgen voor een platform waarop we kunnen praten over DX en aanverwante. Er kan dan o.a. een blogfunctie komen (om productreviews te Gplaatsen) ,een forum, kalender (chinese feestdagen / dagen vrij) en een Photoviewer (met uploadfunctie). Ik voel me een beetje schuldig

Goed idee. Maar dan wel met strenge regels.
quote:
Op zondag 5 juli 2009 @ 16:53 schreef Joey101 het volgende:
ik zou best wel willen meehelpen met een gratis forum te maken voor al onze zooi neer te zetten,
en jij lolque moet niet zo schijnheilig doen *** ofdat je zelf niks verkoopt
Die jas was mij te klein en probeerde ik iemand anders blij mee te maken en het was geen dior jas maar een dolce&gabbana jas. Hier een kelin voorbeeldje zoals het eruit kan komen te zien
http://dxendp.yourbb.nl/index.php als het niet mag van de regels (niks tegen de mods jullie doen alleen je werk) verwijder het maar
Nee, zeker niet zo
het is reviews, niet revieuws
quote:
Op zondag 5 juli 2009 @ 16:58 schreef BrandX het volgende:
wat jullie op een ander forum doen moeten jullie helemaal zelf weten. Daar hebben wij natuurlijk geen zeggenschap over.

Ik zou het alleen wel jammer vinden dat men hier niet meer wil komen alleen omdat men hier niet over illegaal spul mag praten. En het is niet de bedoeling een ander forum een schaduw topic wordt waar jullie over en weer naar verwijzen. Want dat is spam voor een eigen site en dat mag ook al niet.

Jaja, ik weet het, flauwe regeltjes allemaal maar ook hier geldt: als het bij de een spam is is het bij de ander ook spam. Dus ook in dit geval.

maar nogmaals, ik hoop dat het niet nodig is, en men gewoon hier kan blijven kletsen en doen over de DX en DP sites en hun spullen.
Fok! gaat niet alleen over DX en DP sites en spullen. Voor alle andere dingen blijven we natuurlijk op Fok! Maar voor mensen die het leuk vinden om over alle DX, DP, Taobao etc. spullen te praten zou het leuk zijn als er een ander platform was.
quote:
Op zondag 5 juli 2009 @ 17:11 schreef JEFFreal het volgende:
het enige echte forum is natuurlijk fok
maar ik zou wel graag reviews willen bekijken en posten over spullen van DP en die zijn bijna allemaal illegaal dus een eigen forum ervoor zou wel chill wezen

EDIT: wel wil ik even zeggen dat ik het diep triest vind als je spullen doorverkoopt
, ik heb al aardig wat zonnebrillen gehaald maar die zijn allemaal voor mezelf

en ik heb wel een webhosting beschikbaar, ik lees jullie mening wel

Ik wil ook wel wat doen (als het nodig is).
  maandag 13 juli 2009 @ 09:01:39 #229
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_70925000
Kan er niet iemand eventjes de posters eraan herinneren het kleding-gepraat beperkt te houden? Het gaat nu alweer over Ra(y)ban, BB en CK.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_70930971
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:01 schreef joepie91 het volgende:
Kan er niet iemand eventjes de posters eraan herinneren het kleding-gepraat beperkt te houden? Het gaat nu alweer over Ra(y)ban, BB en CK.
Hou even op nsber
  maandag 13 juli 2009 @ 13:00:31 #231
243927 Lolque
woopwoop
pi_70931058
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:01 schreef joepie91 het volgende:
Hoop je zo een wit voetje te krijgen bij de mods jochie?
kei lief.
pi_70932214
Kinderen!
  maandag 13 juli 2009 @ 13:45:02 #233
183846 joepie91
pi_70932420
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:00 schreef Lolque het volgende:

[..]

Hoop je zo een wit voetje te krijgen bij de mods jochie?
Nee, het begint irritant te worden. Het begint namelijk weer helemaal bij het begin... En veel nieuws word er ook niet gepost.
pi_70933280
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:45 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Nee, het begint irritant te worden. Het begint namelijk weer helemaal bij het begin... En veel nieuws word er ook niet gepost.

Hihi...
  maandag 13 juli 2009 @ 14:16:48 #235
243927 Lolque
woopwoop
pi_70933290
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:45 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Je bent best wel een gefrustreerd mannetje als je het irritant vindt als mensen iets posten in een topic wat jouw niet aanstaat.
kei lief.
pi_70939232
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Einde bericht
  maandag 13 juli 2009 @ 17:49:39 #237
48067 neo2000
pi_70939774
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:16 schreef Lolque het volgende:

[..]

Je bent best wel een gefrustreerd mannetje als je het irritant vindt als mensen iets posten in een topic wat jouw niet aanstaat.
Nah.. Ik vind eigenlijk wel dattie een punt heeft.. je kan natuurlijk binnen de topic reeks de grenzen wel op blijven zoeken, maar dat gedrag heeft de reeks al 2 keer eerder de das om gedaan.. Dus totdat er iemand een "kinderen-met-nepwapentjes en andere illegale/immitatie shit" forum gevonden waar zulke zaken wel vrijelijk besproken kunnen worden, als alternatief voor de illegale dingen die hier steeds besproken worden, zullen jullie je toch even aan de regels moeten houden die de mods ons aangedragen hebben denk ik.. Anders heb je binnenkort helemaal geen plaats meer om over chinese spulletjes te praten.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_70940726
quote:
Op maandag 13 juli 2009 17:49 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Nah.. Ik vind eigenlijk wel dattie een punt heeft.. je kan natuurlijk binnen de topic reeks de grenzen wel op blijven zoeken, maar dat gedrag heeft de reeks al 2 keer eerder de das om gedaan.. Dus totdat er iemand een "kinderen-met-nepwapentjes en andere illegale/immitatie shit" forum gevonden waar zulke zaken wel vrijelijk besproken kunnen worden, als alternatief voor de illegale dingen die hier steeds besproken worden, zullen jullie je toch even aan de regels moeten houden die de mods ons aangedragen hebben denk ik.. Anders heb je binnenkort helemaal geen plaats meer om over chinese spulletjes te praten.
Klopt

Maar ik merk wel dat het topic minder 'leeft' als voorheen en bovendien zijn er een aantal trouwe posters gevlogen.. (zelf post ik ook niet meer zoveel), jammer..
Einde bericht
  maandag 13 juli 2009 @ 21:38:13 #239
248387 Powerkiwi
Groen en sappig
pi_70947103
Kan de vorige OP niet gebruikt worden (enigszins aangepast?)
Er is nu namelijk niet echt een goeie OP en dat is zonde want de vorige was heul mooi.
Zal ik de vorige OP aanpassen en hem in het topic zetten?
[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
pi_70948892
ahhh wat zijn we braaf allemaal..krijg inderdaad nsb bijsmaak....

ik heb oveirgens het idee dat iedereen in 1 keer roomser dan de paus is in het topic en durft te wedden dan minstens drie kwart van de kijkers heerlijk wil doorzagen op welk fake item ze gevonden hebben en wat het toch een hoop scheelt...Dat was toch de fun van het hele topic...wat is er mis mee.

Dat de manier hoe hierover gepraat werd misschien niet de beste was is wat anders...maar is toch lache..iets ontdekken wat 10 keer zo goedkoop is..en je in veel gevallen toch altijd kan zien dat het verschrikkelijk fake is..

Hmmm..misschien hou ik gewoon niet zo van regeltjes.....
pi_70950039
Een vraagje: Bij topics in DIG, zoals usenet, hebben we het met z'n allen over waar je nzb's vandaan kan halen. Je mag alleen geen directe links plaatsen naar deze torrents. Is het niet een idee om iets gelijkwaardigs hier te doen? Dat je mag praten zoveel je wilt, maar geen links of sku's plaatsen? (bij illegale tuli)
  maandag 13 juli 2009 @ 23:20:06 #242
48067 neo2000
pi_70951179
quote:
Op maandag 13 juli 2009 18:32 schreef Negentien het volgende:

[..]

Klopt

Maar ik merk wel dat het topic minder 'leeft' als voorheen en bovendien zijn er een aantal trouwe posters gevlogen.. (zelf post ik ook niet meer zoveel), jammer..
Ja.. Maar of dat nu komt doordat er over bepaalde dingen niet meer gesproken mag worden, of vanwege het getroll elke keer in de topics.. Ik hoop dat ze het gewoon aankijken en afwchten om te zien wat het wordt..
Aan de andere kant, t'is ook wel vakantieperiode..

Ik bedoel:
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:22 schreef kloink het volgende:

ik heb oveirgens het idee dat iedereen in 1 keer roomser dan de paus is in het topic en durft te wedden dan minstens drie kwart van de kijkers heerlijk wil doorzagen op welk fake item ze gevonden hebben en wat het toch een hoop scheelt...Dat was toch de fun van het hele topic...wat is er mis m
<snip>
Ten eerste; wet van Godwin.
Ten tweede, tsjah.. de modjes hebben het op Fok nu eenmaal voor het zeggen.. kan je lekker tegendraads en zo gaan doen, maar ik denk dat zij het stadium van individuele usertjes elke keer bannen wel voorbij zijn in de reeks gezien de historie. En houdt er rekening mee: ook de mods zijn gedeeltelijk gebonden door het BW. Een hoop dingen zijn volgens de wet gewoon illegaal.
Het staat overigens kant en klaar te lezen wat wel en wat niet de bedoeling is. Het is niet eens tussen regels door lezen, grijs gebied of wat dan ook, de regels staan gewoon puntgewijs uitgetypt in de OP, dus ik begrijp de commotie allemaal niet zo..
  dinsdag 14 juli 2009 @ 12:09:29 #243
183846 joepie91
pi_70962090
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:22 schreef kloink het volgende:

ik heb oveirgens het idee dat iedereen in 1 keer roomser dan de paus is in het topic en durft te wedden dan minstens drie kwart van de kijkers heerlijk wil doorzagen op welk fake item ze gevonden hebben en wat het toch een hoop scheelt...Dat was toch de fun van het hele topic...wat is er mis mee.

Dat de manier hoe hierover gepraat werd misschien niet de beste was is wat anders...maar is toch lache..iets ontdekken wat 10 keer zo goedkoop is..en je in veel gevallen toch altijd kan zien dat het verschrikkelijk fake is..

Hmmm..misschien hou ik gewoon niet zo van regeltjes.....
En vanaf dat punt nam ik je helemaal niet meer serieus.

Denk eens na over wat je zegt, man.
pi_70973728

[ Bericht 33% gewijzigd door kloink op 14-07-2009 17:42:47 ]
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:43:47 #245
248387 Powerkiwi
Groen en sappig
pi_70973833
Ik zou net je bericht quoten en foetsie hij was weg.?
[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
pi_70973939
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:43 schreef Powerkiwi het volgende:
Ik zou net je bericht quoten en foetsie hij was weg.?
hahaha..ja ik snap er ook geen kont van...ik wijzigde een spelfoutje en drukte op invoeren en hele bericht weg.....na ja misschien boze krachten Eigenlijk geen zin om weer zinnen vuil te maken aan onze mini snor...
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:50:57 #247
248387 Powerkiwi
Groen en sappig
pi_70974087
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:46 schreef kloink het volgende:

[..]

hahaha..ja ik snap er ook geen kont van...ik wijzigde een spelfoutje en drukte op invoeren en hele bericht weg.....na ja misschien boze krachten Eigenlijk geen zin om weer zinnen vuil te maken aan onze mini snor...
Laat toch ook gewoon zitten, de DX topics gaan best lekker zo en als je nou nog doorzaagt begin je op die faalhaas joey101 te lijken
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:57:20 #248
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70974294
oi, doe es lief tegen elkaar
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_71006129
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:51 schreef Flaccid het volgende:
Een vraagje: Bij topics in DIG, zoals usenet, hebben we het met z'n allen over waar je nzb's vandaan kan halen. Je mag alleen geen directe links plaatsen naar deze torrents. Is het niet een idee om iets gelijkwaardigs hier te doen? Dat je mag praten zoveel je wilt, maar geen links of sku's plaatsen? (bij illegale tuli)
pi_71007123
nee

[ Bericht 98% gewijzigd door Klonk op 15-07-2009 17:27:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')