Tja, die linkse geitenwollensokken figuren doen alles om zoveel mogelijk van die lui binnenboord te houden. Anders slapen ze niet zo goed s`avonds.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:33 schreef damian5700 het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat menig asieladvocaat zulke zaken gewoon zijn cliënten adviseert.
idd een walgelijk pressiemiddel dat maar al te graag aangegrepen wordt door linkse en allochtone menschen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:58 schreef Enchanter het volgende:
Of ze verdwijnen in de illegaliteit en lopen al die linkse hippies over een paar jaar te janken dat ze niet meer terug kunnen omdat hun kinderen hier opgegroeid zijn
De enige manier om het illegalenprobleem op te lossen is door het uitdelen van flinke boetes aan mensen die illegalen helpen. De linkse kerk die graag helpt kan zodoende zelf betalen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:42 schreef kriele het volgende:
Hier iemand van de door jullie gehate linkse kerk. Ik ben het met jullie eens. Illegalen horen hier niet. Ik denk niet dat iemand dit zal betwisten, maar hoe denken jullie dit dan op te lossen?
Het helpen van illegalen beboeten en illegalen terugsturen naar het land van herkomst. Blijkbaar gaat het om Nigerianen en Somaliers, dus dat hebben ze al mooi uitgezocht.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:42 schreef kriele het volgende:
Hier iemand van de door jullie gehate linkse kerk. Ik ben het met jullie eens. Illegalen horen hier niet. Ik denk niet dat iemand dit zal betwisten, maar hoe denken jullie dit dan op te lossen?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:54 schreef capricia het volgende:
Volgens mij zijn ze toch niet meer illegaal als ze aangifte doen van mensenhandel?
Dan klopt de TT toch niet? En de OP ook niet...quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:50 schreef buachaille het volgende:
[..]
De enige manier om het illegalenprobleem op te lossen is door het uitdelen van flinke boetes aan mensen die illegalen helpen. De linkse kerk die graag helpt kan zodoende zelf betalen.
Overigens moeten we niet al te moeilijk doen over illegalen. Er zijn ergere dingen denkbaar, maar met een softe aanpak is niemand gediend, en al helemaal niet ons gevoel van rechtvaardigheid.
Denk je? Kijk en huiver: http://www.defabel.nl/quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:42 schreef kriele het volgende:
Niet te moeilijk over doen? Door zich als goedkope zwarte arbeidskracht aan te verhuren, laten ze werkgevers belasting ontduiken. Er wordt extra beroep gedaan op woonruimte (illegale onderhuur) wat nog verder op de woningnood drukt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:50 schreef buachaille het volgende:
Overigens moeten we niet al te moeilijk doen over illegalen. Er zijn ergere dingen denkbaar, maar met een softe aanpak is niemand gediend, en al helemaal niet ons gevoel van rechtvaardigheid.
Ze spoelen hun paspoort door de plee en weg bewijs dat het Nigerianen of Somaliers zijn. Ik zou iemand zonder paspoort hier niet eens door de douane willen hebben, maar je kan ze wel op een vliegtuig terugzetten en dan wat? Die landen nemen ze vaak niet eens terug en zetten ze pardoes weer op het vliegtuig onze kant op.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:53 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het helpen van illegalen beboeten en illegalen terugsturen naar het land van herkomst. Blijkbaar gaat het om Nigerianen en Somaliers, dus dat hebben ze al mooi uitgezocht.
Dat stop je toch hun ontwikkelingshulp en gebruik je dat geld op ze vast te zetten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:01 schreef kriele het volgende:
[..]
Ze spoelen hun paspoort door de plee en weg bewijs dat het Nigerianen of Somaliers zijn. Ik zou iemand zonder paspoort hier niet eens door de douane willen hebben, maar je kan ze wel op een vliegtuig terugzetten en dan wat? Die landen nemen ze vaak niet eens terug en zetten ze pardoes weer op het vliegtuig onze kant op.
wat dacht je ervan ze het land uit te schoppen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:42 schreef kriele het volgende:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:09 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
wat dacht je ervan ze het land uit te schoppen?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:22 schreef rutger05 het volgende:
De enige manier overigens om de komst van nieuwe en nog meer illegalen te voorkomen is een consequent opsporings- en uitzettingsbeleid. Helaas is het niet voor Nederland mogelijk om iedereen die een beter leven zoekt, hoe begrijpelijk ook, een beter leven te bieden. Het beste dat wij kunnen doen is proberen de leefomstandigheden te verbeteren in landen waar deze illegalen vandaan komen, dan help je iedereen in dat land.
Verstandiger is waarschijnlijk op Europees niveau dat soort landen te dreigen alle banktransacties richting die landen te staken of met forse heffingen te belasten. Want de illegalen/asielzoekers uit dat soort landen worden vaak door familie naar Europa gestuurd als investering. De bedoeling is natuurlijk dat er een geldstroom naar de landen blijft komen. Als die opdroogt, is niet alleen de familie de dupe, maar iedereen die er verder daar nog beter van wordt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:03 schreef kriele het volgende:
Krijgen landen als Nigeria en Somalie ontwikkelingshulp van ons? Misschien dat je dit als pressiemiddel kan gebruiken.
Die paspoort hebben ze dan zelf verschuurd want hoe zijn ze anders het vliegtuig ingekomen? Geen paspoort dan ook geen proceduren.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:35 schreef kriele het volgende:
[..]
Rutger, ik ben het met je eens. Maar velen komen zonderpaspoort en veel landen van herkomst sturen ze gelijk weer terug onze kant op.
En dus??? Moeten we ze dan maar allemaal in Nederland toelaten?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:35 schreef kriele het volgende:
[..]
Rutger, ik ben het met je eens. Maar velen komen zonderpaspoort en veel landen van herkomst sturen ze gelijk weer terug onze kant op.
Ik begrijp sws niet hoe die mensen op het vliegtuig naar Amsterdam terecht komen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:28 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Die paspoort hebben ze dan zelf verschuurd want hoe zijn ze anders het vliegtuig ingekomen? Geen paspoort dan ook geen proceduren.
Jij hebt misschien nog steeds dat beeld van advocaten als bevlogen wereldverbeteraars? Het zijn merendeels gewoon geldbeluste strebertjes die net zover gaan als waar ze mee weg denken te komen en liegen / bedriegen hoort daar gewoon bij. Oplichten / bedriegen is de core business daar.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:26 schreef isogram het volgende:
Als vreemdelingenadvocaten mensen aanzetten tot het doen van valse aangiftes, zijn ze dan zelf ook niet strafbaar? En kun je mensen die in Nederland illegaal verblijven en ook nog eens strafbare feiten begaan, niet eenvoudig uitzetten? Toch vreemd.
In veel landen kan je gewoon een toeristenvisum op de NL ambassade halen, bijvoorbeeld om bij familie op bezoek te gaan. Wat wou je daar aan doen? Als je zou besluiten om voor Afrikaanse landen een soort van borg in te stellen of een open retourticket te kunnen tonen, heb je een politieke rel. Discriminatie je weettog. Zie hoe de Suri's klagen over die honderd procent controles, waar nog steeds meerdere mensen per vlucht tegen de lamp lopen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik begrijp sws niet hoe die mensen op het vliegtuig naar Amsterdam terecht komen.
Als je geen verblijfsvergunning van te voren hebt, dan dien je bij het instappen van het vliegtuig al tegengehouden te worden.
Controles voordat ze het vliegtuig instappen lijkt mij veel geld kunnen schelen...hetzelfde geldt voor bolletjesslikkers etc.
BS.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
In veel landen kan je gewoon een toeristenvisum op de NL ambassade halen, bijvoorbeeld om bij familie op bezoek te gaan. Wat wou je daar aan doen? Als je zou besluiten om voor Afrikaanse landen een soort van borg in te stellen of een open retourticket te kunnen tonen, heb je een politieke rel. Discriminatie je weettog. Zie hoe de Suri's klagen over die honderd procent controles, waar nog steeds meerdere mensen per vlucht tegen de lamp lopen.
Nee, dat beeld van advocaten heb ik niet. Mijn beeld zit redelijk dicht bij dat van jou in de buurt. Advocaten zullen alles doen om het belang van hun cliënten te dienen. Waarheidsvinding of gerechtigheid zijn niet van belang. Ik zou niet willen beweren dat advocaten actief aan oplichting doen, maar dat ze de mazen in de wet opzoeken, is zeker.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Jij hebt misschien nog steeds dat beeld van advocaten als bevlogen wereldverbeteraars? Het zijn merendeels gewoon geldbeluste strebertjes die net zover gaan als waar ze mee weg denken te komen en liegen / bedriegen hoort daar gewoon bij. Oplichten / bedriegen is de core business daar.
Het niet kunnen uitzetten is gevolg van slappe politici. Dump anders die stumpers maar op de ambassade van betreffend land, of datgene waar ze laatst waren voordat ze in Europa kwamen (Libië bijvoorbeeld) en verbiedt ze naar buiten te komen, tenzij het met een ticket en persoonsbewijs is.
Ze stappen in Mogadishu of weet ik veel waar op het vliegtuig, eenmaal ingestapt spoelen ze hun paspoort door de plee en stappen uit in Nederland. Iets in die trant.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik begrijp sws niet hoe die mensen op het vliegtuig naar Amsterdam terecht komen.
Als je geen verblijfsvergunning van te voren hebt, dan dien je bij het instappen van het vliegtuig al tegengehouden te worden.
Controles voordat ze het vliegtuig instappen lijkt mij veel geld kunnen schelen...hetzelfde geldt voor bolletjesslikkers etc.
Dan moet het land van herkomst daar aan wel mee willen werken...quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:13 schreef capricia het volgende:
[..]
BS.
Toen ik in Z Afrika aankwam moest ik ook een retourticket laten zien. Anders kreeg ik geen visum in mijn paspoort. En er zijn wel meer landen die dat doen. Namibie, Zambia en Botswana idem (want daar was ik ook). Overal heb ik m'n retourticket (printje van m'n e-ticket) moeten laten zien.
Gewoon invoeren die regels. Controle voordat ze op het vliegtuig stappen lijkt mij veel efficienter.
Dat zou TE simpel zijn. Als je in Nederland aankomt, moet je toch ook door de paspoortcontrole? Als je dan geen paspoort hebt, kom je het land toch sowieso niet in? Ze kunnen dan toch met de eerste de beste vlucht terug worden gestuurd? Vergelijk het maar met Wilders die naar Groot-Brittannië wilde en bij aankomst meteen door de douane werd afgevoerd en teruggestuurd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:20 schreef kriele het volgende:
Ze stappen in Mogadishu of weet ik veel waar op het vliegtuig, eenmaal ingestapt spoelen ze hun paspoort door de plee en stappen uit in Nederland. Iets in die trant.
Als ze vliegen voor een Afrikaanse vliegmaatschappij dan zal het personeel het waarschijnlijk niks uitmaken dat ze die dingen door de plee spoelen. Vervolgens stappen ze uit op schiphol....
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:47 schreef isogram het volgende:
[..]
Dat zou TE simpel zijn. Als je in Nederland aankomt, moet je toch ook door de paspoortcontrole? Als je dan geen paspoort hebt, kom je het land toch sowieso niet in? Ze kunnen dan toch met de eerste de beste vlucht terug worden gestuurd? Vergelijk het maar met Wilders die naar Groot-Brittannië wilde en bij aankomst meteen door de douane werd afgevoerd en teruggestuurd.
Wat dacht je van het land waar dat vliegtuig vandaan komtquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:54 schreef kriele het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies, hoor. Maar waar naar toe wil jij iemand terug sturen als ze geen paspoort hebben? Waar wil je een statenloos persoon heen sturen? Ik kan me voorstellen dat dit een taktiek is die veelvuldig toe wordt gepast.
Hoezo?? Geen retourticket geen visum. Wat heeft dat ander land mee te maken?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:21 schreef kriele het volgende:
[..]
Dan moet het land van herkomst daar aan wel mee willen werken...
Gaat gezellig worden daar danquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:45 schreef Drugshond het volgende:
Ik zal hem maar inkoppen.
Alle Nigerianen en Somaliers terug naar Marokko.
Misschien hier en daar een, maar menig lijkt me overdreven.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:33 schreef damian5700 het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat menig asieladvocaat zulke zaken gewoon zijn cliënten adviseert.
Nee, maar een ander land zal iemand zonder paspoort ook niet accepteren en weer linea recta terugsturen. En dan wordt hij hier weer op het vliegtuig terug gezet, geweigerd en weer naar Schiphol gestuurd. En zo maar door tot de aardolie op is.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:53 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Hoezo?? Geen retourticket geen visum. Wat heeft dat ander land mee te maken?
Of kunnen we alleen een visum weigeren als het land van herkomst zijn akkoord geeft
Ja, maar die had helaas een Nederlands paspoort, dus konden we hem de toegang tot Nederland niet weigeren.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:47 schreef isogram het volgende:
[..]
Dat zou TE simpel zijn. Als je in Nederland aankomt, moet je toch ook door de paspoortcontrole? Als je dan geen paspoort hebt, kom je het land toch sowieso niet in? Ze kunnen dan toch met de eerste de beste vlucht terug worden gestuurd? Vergelijk het maar met Wilders die naar Groot-Brittannië wilde en bij aankomst meteen door de douane werd afgevoerd en teruggestuurd.
quote:Het ministerie benadrukt dat aangifte niet automatisch tot een tijdelijke verblijfsvergunning leidt
Hallo gozer........................gaat het nog?????quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:18 schreef zoalshetis het volgende:
gaat lekker zo. maar gelukkig zijn al die uitgeprocedeerde asielzoekers een aanwinst voor ons allemaal. meestal doktoren, rechters, advocaten en ander hoog opgeleide mensen die hier niet komen om rijk te worden en ons leeg te zuigen, maar om ons land te versterken.
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spotquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:18 schreef detlevico het volgende:
[..]
Hallo gozer........................gaat het nog?????
Man dit is me een partij staatspropaganda het spat er vanaf.
Ik neem aan, dat je detlevico wilt wijzen op enig sarcasme van de kant van zoalshetis.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot
ach gossie. die kees22 toch. de intelligentie zelfe.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:16 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik neem aan, dat je detlevico wilt wijzen op enig sarcasme van de kant van zoalshetis.
Helaas, dat is onterecht. Zoalshetis is lang niet slim genoeg om sarcastisch te zijn.
Dat niet, maar je bent vast wel de enige die naïef genoeg is om te geloven dat met een PvdA-minister aan het hoofd er ook maar 1 afgewezen zal wordenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:18 schreef pfaf het volgende:
Ben ik nou de enige die deze zin gelezen heeft:
[..]
zeker niet als die persoon een allochtoon is die graag meer allochtonen hier wilt hebben zodat de autochtone meerderheid snel een minderheid gaat worden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:59 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Dat niet, maar je bent vast wel de enige die naïef genoeg is om te geloven dat met een PvdA-minister aan het hoofd er ook maar 1 afgewezen zal worden
Nee, maar is er wat mis met deze zin dan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:18 schreef pfaf het volgende:
Ben ik nou de enige die deze zin gelezen heeft:
[..]
Simpel.... preventief en correctief.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:24 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, maar is er wat mis met deze zin dan?
Voor de zekerheid geef ik de zin nog eens:quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Simpel.... preventief en correctief.
Dat laatste mag ik hopen.... dat eerste is eerder in de lijn der verwachting.
quote:Het ministerie benadrukt dat aangifte niet automatisch tot een tijdelijke verblijfsvergunning leidt
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Voor de zekerheid geef ik de zin nog eens:
[..]
Inclusief de twee criminele illegale Marokkanen die nederland liefdevol koestert en weigert het land uit te schoppen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:45 schreef Drugshond het volgende:
Ik zal hem maar inkoppen.
Alle Nigerianen en Somaliers terug naar Marokko.
Het land van herkomst moet een boete krijgen voor elke illegaal. Dan gaan ze daar wel beter hun best doen om hun onderdanen niet te laten ontsnappen. Denk daarbij aan 1000 euro per dag en alle kosten die wij maken per illegaal/asielzoeker.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:42 schreef kriele het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:09 schreef kawotski het volgende:
[..]
Het land van herkomst moet een boete krijgen voor elke illegaal. Dan gaan ze daar wel beter hun best doen om hun onderdanen niet te laten ontsnappen. Denk daarbij aan 1000 euro per dag en alle kosten die wij maken per illegaal/asielzoeker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |