ja ik heb heerlijk gelachenquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar het was wel vermakelijk, of niet? ;-)
goed...quote:
Zullen we het dan maar weer over fruit en groente gaan hebben? BE kan hier niet zo goed tegenquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben inmiddels zo verhit dat ik ene handdoek onder mijn armen heb liggen. Ik plak aan de tafel vast!
tis praktijklesquote:
Hoe ist eigenlijk met je piesert?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
Nee sorry!
Hooguit ruilen tegen 2 katten...
Of jij neemt gewoon onze katten en dan ben je ook zo van je parkietjes af!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
Nee sorry!
helaas... M. is allergisch voor katten.. Ik zou graag een kat willen hebben..quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
Nee sorry!
wrom gaan ze weg?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:04 schreef Vicky het volgende:
whahaha leuke titel Lois
Maarruhh ik zei dus:
[..]
ja ik heb heerlijk gelachen
Wil er nog iemand een huiskamervoliere met 2 parkietjes??
TVP? Flikker eens op metje TVPquote:
Oppas aan huisquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:06 schreef Mibos2 het volgende:
Denk dat mijn twee poezen en onze twee kittens dat wel iets te gezellig zouden vinden Vicky...
Mous dat is wel fijn voor je vriendin dan. Kan me zo voorstellen dat dat niet echt fijn is bij je vader thuis met je kind.
omdat M. steeds strontverkouden is en Amber eigenlijk ook.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
wrom gaan ze weg?
mn huisgenootje had 2 dwergpapegaaien die naar de opvang geweest zijn tijdens haar vakantie,en die blijken nu dood. zij zit dus te denken over nieuwe vogels...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |