abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70572421
Ik heb een vraagje, heb ook al gebeld maar ze nemen niet op. En dat is geen smoes.

Ik heb vorig seizoen de opleiding Bedrijfseconomie gevolgd in Utrecht. Nu heb ik mede door wat persoonlijke problemen de opleiding niet kunnen voltooien. Nu wil ik in nogmaals in Zwolle de dezelfde opleiding volgen en vol voor de P gaan. Maar nu heb ik natuurlijk wel wat vakken gehaald zoals projectwerken etc. Is het dan mogelijk om vrijstellingen te krijgen op het windesheim?
  Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 10:20:17 #2
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_70572946
Euh.. Dit kun je echt beter een decaan vragen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_70574125
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 10:00 schreef Zinedinho het volgende:
Ik heb een vraagje, heb ook al gebeld maar ze nemen niet op. En dat is geen smoes.

Ik heb vorig seizoen de opleiding Bedrijfseconomie gevolgd in Utrecht. Nu heb ik mede door wat persoonlijke problemen de opleiding niet kunnen voltooien. Nu wil ik in nogmaals in Zwolle de dezelfde opleiding volgen en vol voor de P gaan. Maar nu heb ik natuurlijk wel wat vakken gehaald zoals projectwerken etc. Is het dan mogelijk om vrijstellingen te krijgen op het windesheim?
Elke hogeschool heeft een ander programma voor bedrijfseconomie, ook wat betreft vakken en projecten. Grote kans dat je daarom geen vrijstellingen krijgt. Je zult dus het totale programma moeten volgen.
pi_70576401
Vraag het aan de studieadviseur. Veelas kan die je wel helpen met contacen etcetera.
Moeder, waar is mijn pils?
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:52:39 #5
256934 GR
Cash is fact,profit an opinion
pi_70577022
Ik denk dat je voor enkele inleidende vakken wel vrijstellingen kunt krijgen. Hierbij valt te denken aan inleiding boekhouden, bedrijfseconomie en marketing. Voor projecten zul je waarschijnlijk geen vrijstellingen krijgen aangezien die per hogeschool verschillen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')