Denk aan de teambuilding!quote:
Kijk daar ben ik wel voor.. maar dat zit er dus weer niet in hequote:
bij mij op het werk (op de zaak jeweet) zijn ze zo goed in het verzinnen dat ze het personeel vragen wat we willen doen. mijn suggestie van een dagje airsoften in belgie werd niet op prijs gesteld (ik werk voornamelijk met vrouwen en een nicht dus dat had ik als internetheld wel gewonnen)quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Denk aan de teambuilding!
En de gezelligheid!!
()
Gezellig toch? En goed voor je.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:02 schreef TukkerEdje het volgende:
Wat ze nu weer bedacht hebben: een eind fietsen als personeelsfeestje
en dan moet je er ook nog voor bijbetalen!
ja en er staat uitdrukkelijk vermeld: zelf voor een fiets zorgen...quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:19 schreef Sphynxter het volgende:
Je moet bijbetalen om te gaan fietsen??
Gewoon lekker thuisblijven. Eindje fietsen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:45 schreef TukkerEdje het volgende:
[..]
ja en er staat uitdrukkelijk vermeld: zelf voor een fiets zorgen...
Wat een idioterie zeg dat jou werkgever zo slecht is voor haar personeel . Ik zou maar snel op zoek gaan naar een andere baan , als dat tenminste mogelijk is in deze onzekere tijden....quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:45 schreef TukkerEdje het volgende:
[..]
ja en er staat uitdrukkelijk vermeld: zelf voor een fiets zorgen...
en zonet waren het nog allemaal vrouwen en een nicht?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:55 schreef TukkerEdje het volgende:
Er komt nog een klacht bij...
Vanwege dit zog. personeelsfeestje lopen er nu veel te veel mannen hier nu in korte broek
Ik post niet onder 2 namen hoor...quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:15 schreef daniman het volgende:
[..]
en zonet waren het nog allemaal vrouwen en een nicht?
Hoiquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:15 schreef daniman het volgende:
[..]
en zonet waren het nog allemaal vrouwen en een nicht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |