Denk aan de teambuilding!quote:
Kijk daar ben ik wel voor.. maar dat zit er dus weer niet in hequote:
bij mij op het werk (op de zaak jeweet) zijn ze zo goed in het verzinnen dat ze het personeel vragen wat we willen doen. mijn suggestie van een dagje airsoften in belgie werd niet op prijs gesteld (ik werk voornamelijk met vrouwen en een nicht dus dat had ik als internetheld wel gewonnen)quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Denk aan de teambuilding!
En de gezelligheid!!
()
Gezellig toch? En goed voor je.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:02 schreef TukkerEdje het volgende:
Wat ze nu weer bedacht hebben: een eind fietsen als personeelsfeestje
en dan moet je er ook nog voor bijbetalen!
ja en er staat uitdrukkelijk vermeld: zelf voor een fiets zorgen...quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:19 schreef Sphynxter het volgende:
Je moet bijbetalen om te gaan fietsen??
Gewoon lekker thuisblijven. Eindje fietsen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:45 schreef TukkerEdje het volgende:
[..]
ja en er staat uitdrukkelijk vermeld: zelf voor een fiets zorgen...
Wat een idioterie zeg dat jou werkgever zo slecht is voor haar personeel . Ik zou maar snel op zoek gaan naar een andere baan , als dat tenminste mogelijk is in deze onzekere tijden....quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:45 schreef TukkerEdje het volgende:
[..]
ja en er staat uitdrukkelijk vermeld: zelf voor een fiets zorgen...
en zonet waren het nog allemaal vrouwen en een nicht?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:55 schreef TukkerEdje het volgende:
Er komt nog een klacht bij...
Vanwege dit zog. personeelsfeestje lopen er nu veel te veel mannen hier nu in korte broek
Ik post niet onder 2 namen hoor...quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:15 schreef daniman het volgende:
[..]
en zonet waren het nog allemaal vrouwen en een nicht?
Hoiquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:15 schreef daniman het volgende:
[..]
en zonet waren het nog allemaal vrouwen en een nicht?
Denk maar niet dat ik vanmiddag hier blijf hoor... Ik neem lekker een middagje vrijquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:32 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Ik werk op dezelfde plek... Het betalen is voor de BBQ (¤ 5,-) en TS moet nu mooi de hele middag doorwerken terwijl wij zo'n 20km moeten fietsen en daarna lekker aan het vlees/bier gaan!![]()
Fietsen, niet mijn ding BBQen met bier natuurlijk wel en natuurlijk is dit geheel beter als werken
psies...quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:57 schreef fathank het volgende:
Betalen voor een personeelsfeest is wel heel treurig. Voor wat voor 'n schraal bedrijf werk je dan.
Wees blij want wij werken van jouw centenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:57 schreef fathank het volgende:
Betalen voor een personeelsfeest is wel heel treurig. Voor wat voor 'n schraal bedrijf werk je dan.
pfff 't is maar wat je werken noemt... 't is meer aanwezigheidspremie..quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:59 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Wees blij want wij werken van jouw centen
kijk dat is al een stuk beter!quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:58 schreef Toempf het volgende:
ik ga paintballen en bbqen zaterdag... Niet echt origineel, maar wel leuk
Verklaar je nader want ik vat em niet met mijn simpele brein.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:59 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Wees blij want wij werken van jouw centen
Ambtenaar?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Verklaar je nader want ik vat em niet met mijn simpele brein.
quote:
Ah zo, ben een beetje traag van begrip vandaag.quote:
Tja, als je 3 personeelsuitjes hebt binnen een maand is het nog niet zo gek toch dat je er voor ééntje moet betalen... (waaronder een slipcursus voor nope)quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:56 schreef willempjewever het volgende:
Mijn god, zelf betalen voor de bbq van het werk?
Wat werk je dan bij een kutbedrijf. Hier is het gratis en iedereen gaat met de auto, fietsen
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:12 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Tja, als je 3 personeelsuitjes hebt binnen een maand is het nog niet zo gek toch dat je er voor ééntje moet betalen... (waaronder een slipcursus voor nope)
Aankomende donderdag namelijk weer BBQ en die is wel gratis!
Overigens was het personeelsuitje geslaagd en TS heeft mooi wat gemist![]()
Maar aan allen hier op het forum bedankt! Mede dankzij jullie kunnen we elk jaar een aantal keren gratis uit
Gezellig als iedereen met de auto komt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:56 schreef willempjewever het volgende:
Mijn god, zelf betalen voor de bbq van het werk?
Wat werk je dan bij een kutbedrijf. Hier is het gratis en iedereen gaat met de auto, fietsen
pfff lutser...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:12 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Tja, als je 3 personeelsuitjes hebt binnen een maand is het nog niet zo gek toch dat je er voor ééntje moet betalen... (waaronder een slipcursus voor nope)
Aankomende donderdag namelijk weer BBQ en die is wel gratis!
Overigens was het personeelsuitje geslaagd en TS heeft mooi wat gemist![]()
Maar aan allen hier op het forum bedankt! Mede dankzij jullie kunnen we elk jaar een aantal keren gratis uit
Zo zou elk personeelsfeest moeten zijn. Niet al dat moeilijke gedoe.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Whehe net als die 'personeelsfeestjes' waar ze een wandeltocht organiseren van tig kilometer.!
Uit eten, bier en daarna de kroeg in. Dat zijn onze personeelsfeestjes.
en dan een bus terug die iedereen thuis afzet, scheelt weer gedoe met BOBquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:13 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Zo zou elk personeelsfeest moeten zijn. Niet al dat moeilijke gedoe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |