5 dagen op 1 lading?quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:53 schreef Henno het volgende:
Nee al die stroomzuipende telefoons dan, geef die arme batterij maar weer de schuld
Toch wel enigszins eens met de klacht trouwens, ik heb dan ook nog steeds een Nokia 6510 die 5 dagen op 1 lading meegaat. Dan maar een antieke telefoon.
Geen 3 g ,geen gps, geen muziekspeler, videospeler, aplicaties... etcquote:Op donderdag 2 juli 2009 03:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
5 dagen op 1 lading?![]()
Daar kan ik alleen van dromen
Daar heb je wel een punt ja, al gebruik ik de muziekspeler nooit.quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:56 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Geen 3 g ,geen gps, geen muziekspeler, videospeler, aplicaties... etc![]()
Scheelt heh
quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
5 dagen op 1 lading?![]()
Daar kan ik alleen van dromen
Exact!quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:56 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Geen 3 g ,geen gps, geen muziekspeler, videospeler, aplicaties... etc![]()
Scheelt heh
Vastlopers heb ik ook wel eens ja, helemaal als je meer dan één sms tegelijk krijgt, of een sms krijgt en tegelijkertijd gebeld wordtquote:Op donderdag 2 juli 2009 04:02 schreef Skaai het volgende:
Amen, LG Viewty is een kuttakketyfustelefoon met een matige batterij. Als ik opsta, 3 van de 4 batterijvakjes zijn gevuld is ie met een halve dag leeg. Ik hoop dat Samsung meer uitkomst biedt
En hij slaat geregeld vast of valt gewoon uit, om maar niet te spreken dat mijn videobelcameraatje voorop kapot is en hij flipt als ik overschakel van galerij naar camera. Dus.
Sowieso LG.quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb dus een LG Viewty inmiddels achterhaald, ik weet het maar mijn klacht gaat over de batterij. Als ik m'n telefoon een dagje intensief gebruik, heb ik m'n batterij meteen zo goed als leeg, waardoor ik 'm weer op moet laden. Ik hoorde van anderen dat LG sowieso bekend staat om de slechte batterijen, maar het is wel klote.
Samenvatting: LG batterijen zijn kut
Samenvatting van de samenvatting: LG Batterijen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |