Vertel eens verder.quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:14 schreef tonja het volgende:
Nou ja, als je een kinderwens heb is het handig om die larven te voeren,
Heeft dat iets te maken met je verblijfplaats dan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:16 schreef fyah het volgende:
ik ben zelf ook vaak onbereikbaar nu je het zegt.
Als je daar al jaloers om moet worden..quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:17 schreef iszinloos het volgende:
wat is het nu van dit topic eigenlijk op een verkapt kijk mij tieten hebben...
quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Heeft dat iets te maken met je verblijfplaats dan?
Hij liever dan ikquote:Op donderdag 2 juli 2009 03:18 schreef iszinloos het volgende:
[..]
verblijft hij ook tussen de tieten van een vrouw op leeftijd.
Ik ben er in mijn leven goed in geslaagd mij verre van larven te houden. Geen gesabbel gezuig en wat dies meer zij aan mijn uiers.quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:19 schreef Bonzai. het volgende:
Hebben die larven ook al eens geprobeerd een deel van je tieten eraf te bijten? Heb het wel eens gezien in films.
Een kapsel (ook frissuur of haardracht genoemd) is de manier waarop het haar van een persoon is gemodelleerd.quote:
Viezerik. Ze zou je oma kunnen zijnquote:
Ohh, ik heb inderdaad een kort en pittig kapsel. Rood geverfd. Hip hè?quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:30 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Een kapsel (ook frissuur of haardracht genoemd) is de manier waarop het haar van een persoon is gemodelleerd.
Kort?Pittig?
Vlot?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Oke, jij liever dan ik
Wat schuift het?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:30 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Een kapsel (ook frissuur of haardracht genoemd) is de manier waarop het haar van een persoon is gemodelleerd.
Kort?Pittig?
Vlot?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohh, ik heb inderdaad een kort en pittig kapsel. Rood geverfd. Hip hè?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |