Waar komt deze achterlijke gedachte opeens vandaan?
Ik lees het wel vaker hier, opent iemand een klacht over dat hij/zij het warm heeft of dat hij/zij de winter boven de zomer verkiest, en dan is het gelijk van "je komt zeker nooit buiten" / "je bent zeker een kansloze wower"
Elk weer heeft voordelen en nadelen.
Zelf geniet ik van dit weer,
als ik buiten ben op het strand of in een ligstoel, niets aan het doen zodra ik binnen moet zijn, moet werken of moet sporten, vervloek ik de hitte. Ik krijg het gewoon snel warm en ik vind dat zo'n naar gevoel dat zweten/plakken/hitte bah

. En nu ik hoor dat het vrijdag 33 graden wordt en ik dan moet werken, dat is gewoon zwaar kut, het wordt altijd zo heet op het werk.
Naar het strand gaan, top, dan kan het niet warm genoeg zijn, maar voorderest vind ik het weer zoals de afgelopen dagen soms best klaagbaar.
Net als in de winter, natuurlijk is het koud en guur, maar je kon de afgelopen winter wel mooi schaatsen en genieten van de feestdagen, dat vind ik ook gaaf.
Dus ja, hitte vind ik meestal kut, en dit weer vind ik dan ook meestal kut, wat is er mis met 19/20 graden
Klacht: klagen over warm weer wordt als kansloos bestempeld terwijl het best nadelen kan hebben, zeker als je zoals ik het snel warm krijgt.
Anti-klacht: Ik heb het bijna nooit koud