Klopt maar dat was wondspray met alcohol erin, leek me niet zo slimquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:07 schreef pazzio het volgende:
[..]
je zei geloof ik dat je het nog in huis had ...
maar toen had je al wat bier op :p
dat is ietwat veel lef jaquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Klopt maar dat was wondspray met alcohol erin, leek me niet zo slim
aja, nouk was er ook zie ikquote:
Hier nog een.quote:
nope, maar ik begrijp nu dat er een 300 grens is vermoedelijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
ha ha goed bezig MM denk niet dat newbie het door had
Kloptquote:
Slaap lekker!quote:
Slaap lekkerquote:
dat zopu ik knap vinden, als jij een clitpiercing neemtquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:20 schreef S95Sedan het volgende:
Dus al neem ik een clitpiercing ben ik ook een bikkel?
Iig een hemafrodietquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:20 schreef S95Sedan het volgende:
Dus al neem ik een clitpiercing ben ik ook een bikkel?
op MSN kun je foto's zien, maar boeit je vast niet hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
KloptAls jij nou foto's plaatst, dan weet ik ook wie jij bent
![]()
[..]
Slaap lekker!
Je weet het nooit natuurlijk!quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zopu ik knap vinden, als jij een clitpiercing neemt
Lijkt me zeer pijnlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zopu ik knap vinden, als jij een clitpiercing neemt
tvp = dla ?quote:
Hij gaat niet door de clit heen he (tenzij je dat graag wilt waarschijnlijkquote:
Klinkt al iets minder pijnlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die worden in Nl dan ook niet gezet wel clithoodpiercings en dat valt heel erg mee
Brrr. Ik kan best pijn hebben maar daar weet ik nog zo net niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:27 schreef kingmob het volgende:
[..]
Hij gaat niet door de clit heen he (tenzij je dat graag wilt waarschijnlijk)
2009 - 1984 = 25quote:
Probeer het uit zou ik zeggen, ben je meteen van dat "lief en schattig" afquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Brrr. Ik kan best pijn hebben maar daar weet ik nog zo net niet.
Goeie tip weer.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Probeer het uit zou ik zeggen, ben je meteen van dat "lief en schattig af
truste !quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga me bedje opzoeken welterusten lieve mensen
Wijs, zeer wijs.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:35 schreef kingmob het volgende:
Het is weer die tijd van de avond om youtube muziek te spammen
Back to the nineties
do NOT read beauty magazines, they will only make you feel UGLYquote:
Don't mess too much with others people heart, don't put up with people who mess with yours.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:40 schreef pazzio het volgende:
[..]
do NOT read beauty magazines, they will only make you feel UGLY
grinzzquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Don't mess too much with others people heart, don't put up with people who mess with yours.
1988quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:35 schreef kingmob het volgende:
Het is weer die tijd van de avond om youtube muziek te spammen
Back to the nineties
Dit vind ik wat moeilijker te volgen. Moet hm 10 keer horen/lezen voordat ik hm begreep.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:42 schreef kingmob het volgende:
Ik vind deze de mooiste
"Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than it’s worth."
Slaat namelijk zo mooi op het liedje zelf natuurlijk, deep shit man
quote:
Vind het altijd zo moeilijk om deze mee te zingenquote:
oh flauw, het is een playlist, maar zo pakt ie het niet vanaf deze site geloof ikquote:
Why?quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:47 schreef kingmob het volgende:
[..]
Vind het altijd zo moeilijk om deze mee te zingen
hoe enormmmmm vaak ik daaarrrrrr niet op heb staan dansen...quote:
Lastige tekst om te onthouden om de een of andere reden. Maar ben ff de lyrics aan het lezen, tekst is wat vetter dan ik dacht iddquote:
It's like, fucking briljant.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Lastige tekst om te onthouden om de een of andere reden. Maar ben ff de lyrics aan het lezen, tekst is wat vetter dan ik dacht idd
oh, we gaan muziek uitspitten haha ?quote:
Tja, echt gespreksstof is er niet. Zo lijkt..quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:53 schreef automatic_ het volgende:
Singles is weer een muziek topic geworden zie ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |