Klopt maar dat was wondspray met alcohol erin, leek me niet zo slimquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:07 schreef pazzio het volgende:
[..]
je zei geloof ik dat je het nog in huis had ...
maar toen had je al wat bier op :p
dat is ietwat veel lef jaquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Klopt maar dat was wondspray met alcohol erin, leek me niet zo slim
aja, nouk was er ook zie ikquote:
Hier nog een.quote:
nope, maar ik begrijp nu dat er een 300 grens is vermoedelijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
ha ha goed bezig MM denk niet dat newbie het door had
Kloptquote:
Slaap lekker!quote:
Slaap lekkerquote:
dat zopu ik knap vinden, als jij een clitpiercing neemtquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:20 schreef S95Sedan het volgende:
Dus al neem ik een clitpiercing ben ik ook een bikkel?
Iig een hemafrodietquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:20 schreef S95Sedan het volgende:
Dus al neem ik een clitpiercing ben ik ook een bikkel?
op MSN kun je foto's zien, maar boeit je vast niet hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
KloptAls jij nou foto's plaatst, dan weet ik ook wie jij bent
![]()
[..]
Slaap lekker!
Je weet het nooit natuurlijk!quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zopu ik knap vinden, als jij een clitpiercing neemt
Lijkt me zeer pijnlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zopu ik knap vinden, als jij een clitpiercing neemt
tvp = dla ?quote:
Hij gaat niet door de clit heen he (tenzij je dat graag wilt waarschijnlijkquote:
Klinkt al iets minder pijnlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die worden in Nl dan ook niet gezet wel clithoodpiercings en dat valt heel erg mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |