Blijkbaar vertrouwde hij haar op haar woord.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:28 schreef Heathen. het volgende:
Hoe dom kan je zijn om niet de condoom te gebruiken bij dat soort situaties
aan de ene kant begrijp ik wat je bedoeld, maar hij wil zeg maar niet dat het kindje zijn/haar vader niet kent.. hij is zelf zonder vader opgegroeid en weet dat dat geen pretje is en dat je wat in je leven mist.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:30 schreef r3gi3boy het volgende:
Dat lijkt mij ook niet. Ik zou zelfs nog een stapje verder gaan en zeggen dat ook met het kind niks te maken wil hebben. Hij is gewoon keihard misleid door deze trol, zij kiest voor dat kind om haar toekomst zeker te stellen zodat ze op haar luie gat kan zitten en geld kan vangen!
Behoorlijk naief dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:29 schreef matarazi het volgende:
[..]
Blijkbaar vertrouwde hij haar op haar woord.
Je bent nooit verplicht bij iemand te blijven.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:25 schreef matarazi het volgende:
hij je zwanger maakt en verlaat..
De situatie zit zo:
Een vriend van me ontmoette op een avond uitgaan een sexy chick. Hij is meteen dezelfde nacht met haar het bed in gedoken. Dat meisje heeft hem elke keer (voor de sex) vertelt van dat ze de pil gebruikt, zodat deze vriend van mij zei van OK ik geloof je dus we kunnen het gewoon zonder condoom doen. Na een aantal maanden sex dus ook een aantal maanden na de eerste ontmoeting blijkt dat meisje zwanger. Die vriend van mij is totaal niet toe aan kinderen, dat weten wij gewoon van hem.. Hij is jong, hij is nog niet afgestudeerd, en hij wil heel misschien dan pas op zijn 35ste aan kinderen beginnen, hij wil nog elke dag van het leven genieten, hij heeft nooit een echte relatie gehad, of het bindingsangst is weet ik niet, maar hij wil zich niet binden aan 1 persoon.
Die vriend van mij heeft tegen haar gezegd: Kijk, jij hebt me verteld dat je aan de pil bent, en nu ben je zwanger. (Ze was blijkbaar paar keer vergeten die pil te slikken, zei hij tegen me).. Je weet dat ik geen kinderen wil.. Het is aan jou de keus, want jij bent degene die zwanger is. Of je neemt een abortus, of als je het kind neemt. OK dat is jou keus, maar weet wel dat ik je verlaat. Ik zal de vader voor het kind zijn, maar weet wel dat ik niets meer met jou te maken wil hebben, maar alleen met het kind.
Want vinden jullie daar van.. Ik denk zelf van: Hij is toch niet verplicht om bij haar te blijven omdat zij zwanger is..
het ergste voor hem vind ik nog dat als hij later met nieuwe chicks gaat daten dat hij ze moet gaan zeggen dat hij al een kind heeft bij een ander..quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:03 schreef Joe-Momma het volgende:
Deze gozer is fucked up!!! Hard genaaid door die chick.
Maarja sowieso dom dat hij die chick gelooft op dr lieve bambie ogen..
Hij heeft m er in gehangen dus moet hij ook voor zijn kids gaan zorgen.
Als hij echt geen serieuze relatie met hij wilt dan is het niet verkeerd om voor zich zelf te kiezen maar dat kind heeft onderhoud nodig.. En daar moet hij voor zorgen.
Sjiiiiiit wat haat ik zulke wijven zeg..
Zomaar bepalen dat ze een kind neemt. Het zou eigenlijk strafbaar moeten worden om zoiets te flikken..
Nou dit gaat nog heel wat worden want sommige vrouwen maken sommige mannen het leven zuur zodra ze een kind hebben en de man besluit niet verder te willen..
Laat m zijn borst maar nat maken...
Als je een beetje karakter hebt doe je dat ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je bent nooit verplicht bij iemand te blijven.
Zijn verantwoordelijkheid moet hij daarentegen wel nemen.
Dat dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:40 schreef Druktemaker het volgende:
Stom dat je niet toch een condoom gebruikt, maar die gast heeft gelijk.
Leef jij nog 2 eeuwen terug ofzo?quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:03 schreef Joe-Momma het volgende:
Als hij echt geen serieuze relatie met hij wilt dan is het niet verkeerd om voor zich zelf te kiezen maar dat kind heeft onderhoud nodig.. En daar moet hij voor zorgen.
had hij 'm er maar niet zonder condoom in moeten hangen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:05 schreef matarazi het volgende:
[..]
het ergste voor hem vind ik nog dat als hij later met nieuwe chicks gaat daten dat hij ze moet gaan zeggen dat hij al een kind heeft bij een ander..![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:32 schreef matarazi het volgende:
[..]
aan de ene kant begrijp ik wat je bedoeld, maar hij wil zeg maar niet dat het kindje zijn/haar vader niet kent.. hij is zelf zonder vader opgegroeid en weet dat dat geen pretje is en dat je wat in je leven mist.
Tja, waar er twee neuken, hebben er twee schuld. Het risico draag je toch écht samen. De dame voor de keus van een abortus te stellen is ook niet helemaal kies. Dat is nogal wat!quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:05 schreef matarazi het volgende:
het ergste voor hem vind ik nog dat als hij later met nieuwe chicks gaat daten dat hij ze moet gaan zeggen dat hij al een kind heeft bij een ander..![]()
Daar heeft ZIJ anders mee ingestemd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:14 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
had hij 'm er maar niet zonder condoom in moeten hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |