abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_71932245
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgende keer misschien spelen om te winnen ipv om te schoppen
Hoezo?, Weregreef trok voor alles een kaart bij Ado, en er was er mischien 1 terecht, of ben je teletex supporter die , de gele kaarten aan het tellen is.
  User die overal opduikt 2022 zondag 16 augustus 2009 @ 21:26:58 #277
186611 Haags
pi_71932324
Ik erger me meer en meer aan die scheidsrechters. Vooral het anti Den Haag gehalte leeft hoog bij de Knvb schijnbaar. Dit is gewoon niet meer normaal hoor!
Zonder wrijving geen glans
pi_71932603
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik erger me meer en meer aan die scheidsrechters. Vooral het anti Den Haag gehalte leeft hoog bij de Knvb schijnbaar. Dit is gewoon niet meer normaal hoor!
pi_71932677
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik erger me meer en meer aan die scheidsrechters. Vooral het anti Den Haag gehalte leeft hoog bij de Knvb schijnbaar. Dit is gewoon niet meer normaal hoor!
Op een gegeven moment kregen wij inderdaad voor elke overtreding geel en Twente mocht gewoon volledig in de rug van onze spelers hangen.. Als wij dat deden was het geel kreeg ik het idee..

Na het eerste kwartier dacht ik dat er weer rode kaarten gingen vallen (2x geel) maar gelukkig is dat uitgebleven.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:53:30 #280
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_71945296
quote:
Vicento: Wachten op bal die niet komt
Door LARS OMLOO
DEN HAAG - Het is even na rust als Ronnie Stam zijn directe tegenstander Charlton Vicento aanschiet. "Ben je al moe?'', vraagt Stam. "Ja,'' bekent Vicento. Stam weet genoeg.
Hij had Vicento eerder in het duel nog een compliment voor zijn spel gegeven, maar dít is het sein om een tandje bij te zetten. "Ik ben blijven lopen om hem helemáál kapot te maken. In de tweede helft ging ik er vaak overheen. Hij kon het niet meer belopen en heeft geen bal meer geraakt.''

Dat laatste is waar. En toch staat Vicento na het duel met een brede lach de pers te woord. Ja, hij baalt van de nederlaag maar hij laat er niet zijn humeur door bederven. De aanvaller van ADO Den Haag, 18 jaar nog maar, heeft zojuist zijn debuut in de eredivisie gemaakt. Niemand kan hem dat afpakken, ongeacht de uitslag.

Iedereen die hij voor de wedstrijd sprak, had het hem op het hart gedrukt: 'Je moet genieten, gewoon genieten.' En dat deed Vicento, met volle teugen. "Het was een jongensdroom voor me. Echt geweldig, met die volle tribunes. Daar stond ik dan, een schitterende avond.''

De wedstrijd zelf past niet in het script van een jongensboek. Vicento komt in het stuk nauwelijks voor. "Het was héél zwaar. Ik zit kapot.''

Vicento is op papier aanvaller, maar de debutant moet zich vooral bekommeren om Stam, de rechtsachter van FC Twente die zo graag opkomt. Aanvallend is de inbreng van Vicento beperkt. De buitenspeler, vorig seizoen nog A-junior bij ADO, begint nog wel zo veelbelovend. Al in de eerste minuut kan hij ongehinderd de bal voorzetten. Dat leidt tot gevaar, maar geen doelpunt. Daarna wordt hij lange tijd niet in het spel betrokken. Twaalf balcontacten heeft hij voor rust. Vicento doet niet veel verkeerd, maar valt ook niet op.

Na de pauze is hij nog anoniemer. Vicento raakt in 49 minuten (4 minuten blessuretijd) nog maar zes keer de bal. Eenmaal geeft hij een voorzet, maar deze wordt geblokt. Verder komt hij slechts tot schot van ver (hoog over), twee verdedigende kopballetjes en twee mislukte aannames. Vicento moet het veld breed houden. Maar aan de lijn ziet hij dat de meeste ballen door het centrum gaan, zeker na de komst van Bogdan Milic. "Ik zat te wachten op de bal, maar die kwam niet.''

Tegenstander Stam heeft een aangename tweede helft en kan frequent oprukken. Stam vindt Vicento toch een voetballer met potentie. "Ik kende hem niet, maar hij was lekker brutaal en bijdehand. Deed ook flink irritant. Ik kreeg een gele kaart terwijl ik niks deed. Deed-ie slim. De eerste helft kon ik niks uitrichten. Alleen conditioneel en qua kracht moet hij zich verbeteren.''
pi_71945929
Ook tof van Stam om dat over een nieuwe collega te zeggen
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:24:24 #282
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_71946280
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:34 schreef stefan92 het volgende:
Je kan een calimerootje pasten, maar het is helaas wel waar.....
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:25:18 #283
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_71946303
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:24 schreef gunk77 het volgende:

[..]

Je kan een calimerootje pasten, maar het is helaas wel waar.....
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:13 schreef BertMaalderink het volgende:
Ook tof van Stam om dat over een nieuwe collega te zeggen
Matenaaier die Stam, met z'n hoofdband. Lijkt wel of die nog in de jaren 80 leeft...
pi_71947278
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:25 schreef gunk77 het volgende:

Matenaaier die Stam, met z'n hoofdband. Lijkt wel of die nog in de jaren 80 leeft...
Waarom is hij een matennaaier?
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:02:58 #285
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_71947423
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:58 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Waarom is hij een matennaaier?
Nou hij liep wel te engen in de wedstrijd hoor, en dan nog zoiets over een debuterende collega zeggen...

Het zijn natuurlijk allemaal matennaaiers tegenwoordig (helaas geen ene club/speler uitgezonderd), je hoeft je tegenstander maar aan te kijken en hij gaat liggen Daar word ik wel eens moe van. Kijk maar naar PSV-AJAX.....
pi_71948705
Toch leuk voor Vicento, jammer dat hij naarmate de wedstrijd gespeeld werd steeds minder gezocht werd..
pi_71948724
Trouwens waar is onze oude stadionspeaker?
Met vakantie?
pi_72001993
Raymond Atteveld zal geen nieuwe gezichten op de training verwelkomen. Alhoewel de oefenmeester van ADO Den Haag, en technisch directeur André Wetzel, de huidige spelersgroep wil versterken, is er geen financiële ruimte in de begroting voor versterkingen. Alleen een spelersfonds zou eventueel uitkomst kunnen bieden. "Het ligt in de lijn der verwachting dat we het in ieder geval tot de winterstop met deze selectie gaan doen", vertelt Henk Jagersma, voorzitter van de Raad van Commissarissen woensdag aan AD/Sportwereld. "Maar vergeet niet dat we vier versterkingen hebben gedaan met Timothy Derijck, Berry Powel en Danny Buijs in de winterstop vorig seizoen en Ricky van den Bergh deze zomer."

Vanwege het keepersprobleem trok de club ook Barry Ditewig aan. ADO is bezig met de oprichting van een spelersfonds. Alleen als dat op korte termijn geld genereert is er ruimte voor versterkingen. "Maar ik besef dat dat kort dag is", stelt Jagersma. De ploeg van Atteveld staat momenteel met één uit drie op een vijftiende plaats.


Jammer, de selectie is toch wat aan de smalle kant zo
pi_72002848
'Wigan wil wel voldoen aan vraagprijs Bodde'

Wigan Athletic heeft een bod uitgebracht op Swansea City-middenvelder Ferrie Bodde. Volgens de BBC heeft de Premier League-club ruim vijf miljoen euro over voor de Nederlander.

Daarmee lijkt de grote wens van Bodde alsnog in vervulling te gaan. De middenvelder heeft er geen geheim van gemaakt graag naar de Premier League te willen verkassen. Een overgang naar Bolton Wanderers viel eerder nog in het water.

Swansea City onderhandelde lang met Bolton over de transfer van Bodde. De club uit Wales besloot echter de vraagprijs voor de middenvelder te verdubbelen. Daarop besloot Bolton de hoop op de komst van Bodde op te geven en leek hij zich op te mogen maken voor een nieuw seizoen in het Championship.

Roberto Martinez, afgelopen seizoen nog trainer van The Swans, is echter meer dan gecharmeerd van Bodde en hoopt op een hereniging met de speler bij Wigan Athletic. Het bod van Wigan is tevens goed nieuws voor ADO Den Haag. Wanneer de transfer doorgang vindt kan de oud-club van Bodde een flink deel van de transfersom tegemoet zien.

Bron: voetbalprimeur
pi_72002850
Misschien als hij verkocht wordt..
pi_72003464
Dit bericht stond er al weer een paar uur later ...... maar we zullen zien

Swansea wijst bod Wigan op Bodde af
Swansea City heeft een eerste bod van Wigan Athletic op de Nederlander Ferrie Bodde afgewezen. Het bedrag dat de club uit de Premier League wil neertellen, is volgens voorzitter Huw Jenkins veel te laag.


"We hebben het bod niet alleen afgewezen. Het is ook een voorstel dat we niet eens willen overwegen", aldus de preses op de officiële website van Swansea.

Wigan zou het transferbedrag over een lange periode willen uitsmeren. Dat ziet Jenkins niet zitten. "Daarnaast is het gerelateerd aan een aantal wedstrijden. Het bod komt zeker niet in de buurt van onze vraagprijs. Bovendien hebben we niet de intentie om hem kwijt te raken."

Volgens de voorzitter ziet Bodde een langer verblijf bij Swansea ook wel zitten. "We praten al enkele weken over een nieuwe overeenkomst. De gesprekken zijn ontzettend positief. Wanneer Ferrie weer fit is en weer speelt, zullen we proberen om hem voor de komende jaren vast te leggen."
pi_72003518
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:34 schreef Hork het volgende:
Dit bericht stond er al weer een paar uur later ...... maar we zullen zien

Swansea wijst bod Wigan op Bodde af
Swansea City heeft een eerste bod van Wigan Athletic op de Nederlander Ferrie Bodde afgewezen. Het bedrag dat de club uit de Premier League wil neertellen, is volgens voorzitter Huw Jenkins veel te laag.


"We hebben het bod niet alleen afgewezen. Het is ook een voorstel dat we niet eens willen overwegen", aldus de preses op de officiële website van Swansea.

Wigan zou het transferbedrag over een lange periode willen uitsmeren. Dat ziet Jenkins niet zitten. "Daarnaast is het gerelateerd aan een aantal wedstrijden. Het bod komt zeker niet in de buurt van onze vraagprijs. Bovendien hebben we niet de intentie om hem kwijt te raken."

Volgens de voorzitter ziet Bodde een langer verblijf bij Swansea ook wel zitten. "We praten al enkele weken over een nieuwe overeenkomst. De gesprekken zijn ontzettend positief. Wanneer Ferrie weer fit is en weer speelt, zullen we proberen om hem voor de komende jaren vast te leggen."
Oh volgens Groengeelhart niet..
pi_72003528
Oh volgens Groengeelhart niet..wel Excuses
pi_72010267
Echt jammer dat Knopper er zo lang uit is, had me al een middenveld met Van den Bergh-Knopper voorgesteld
pi_72018662
Volgens een kennis was Van den Bergh geblesseerd geraakt op de training, Powel was er niet en Milic ook niet..
pi_72018888
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:35 schreef Dynastic het volgende:
Echt jammer dat Knopper er zo lang uit is, had me al een middenveld met Van den Bergh-Knopper voorgesteld
Denk je dat die 2 veel samen zullen spelen? Lijkt me een beetje teveel van het goede. Misschien Ricky als tweede spits en Knopper erachter?
  woensdag 19 augustus 2009 @ 20:02:51 #297
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_72018915
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 19:52 schreef Dynastic het volgende:
Volgens een kennis was Van den Bergh geblesseerd geraakt op de training, Powel was er niet en Milic ook niet..
Dat zou echt balen zijn, we hebben al zo'n gehavend team
pi_72018986
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 20:02 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Dat zou echt balen zijn, we hebben al zo'n gehavend team
Volgens fansites niet, beter zijn het broodje-aap verhalen.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 20:14:33 #299
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_72019241
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 20:05 schreef Dynastic het volgende:

[..]

Volgens fansites niet, beter zijn het broodje-aap verhalen.
Van der Bergh is twee weken uitgeschakeld volgens fcdenhaagforum.nl
pi_72020526
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 20:14 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Van der Bergh is twee weken uitgeschakeld volgens fcdenhaagforum.nl
Nee he. Waarom zit het zo tegen de laatste tijd?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')