Vanwaar die vraag? Hij natuurlijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:02 schreef TNA het volgende:
En hij ontmoet en neukt haar terwijl jij in je zolderkamertje een topic opent. Wie faalt er nu hard?
Ja, Paul, ja. Maar ik post hier even om te zeggen dat ik er niet voor je ben.quote:
Voelt het nou goed? Door die waardeloze post is een groot deel van het effect van mijn post weg! Slaap je hier nou beter door?quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:02 schreef TNA het volgende:
En hij ontmoet en neukt haar terwijl jij in je zolderkamertje een topic opent. Wie faalt er nu hard?
Jij, omdat de kans dat ze elkaar ooit zullen tegenkomen miniem is en jij gelijk je conclusies trekt zonder voldoende kennis. Faalhaas.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:02 schreef TNA het volgende:
Ik wacht op de Internetbaby!quote:
ik lig er geen seconde langer wakker vanquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:03 schreef Quir het volgende:
[..]
Voelt het nou goed? Door die waardeloze post is een groot deel van het effect van mijn post weg! Slaap je hier nou beter door?
En zijn kansen nog steeds beter liggen dan die van de man die eenzaam topics opent in een zolderkamertje. Faalhaas.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij, omdat de kans dat ze elkaar ooit zullen tegenkomen miniem is en jij gelijk je conclusies trekt zonder voldoende kennis. Faalhaas.
Ik woon nu in bij mijn vriendin die ik 3 jaar geleden op internet heb leren kennen. Bek houwe dus, ouwequote:Op woensdag 1 juli 2009 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een faler idd...
Sowieso mannen die serieuze relaties op internet zoeken
Paar jaar geleden via internet meisje uit Ehoven leren kennen, maar dat was toen puur om te doppen. Het werkt gewoon niet
quote:Vriend TS: Now I take out my e-penis.
Intersletje: Oh it's so big!
Vriend TS: Open your e-trousers so I can see your e-vagina.
Intersletje: My e-vagina is very wet! Upload your e-cum!
Vriend TS: fap fap fap
Intersletje: ROFL I'm a bloke! ROFLCOPTER! PWNED!!!!!!!1111oneone
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:01 schreef o.us het volgende:
Een vriend van me heeft een vriendin, heeft hij vandaag uren over lopen babbelen tegen mij... leuk en aardig allemaal toch, zolang jij maar gelukkig met haar bent!
wat blijkt
het blijkt een Engelse internetvriendinnetje te zijn die hij heeft ontmoet op Facebook. Nu hebben ze "internetverkering". WTF
Hoe laag ben je? Als je een man bent, ga je naar een discotheek of café om een paar flowtjes neer te zetten, jewaitzzz.
Klacht: Internetliefde.
Via een chatsite of watquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:09 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Ik woon nu in bij mijn vriendin die ik 3 jaar geleden op internet heb leren kennen. Bek houwe dus, ouwe![]()
Nee, en ik was er ook totaal niet op zoekquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:18 schreef MouzurX het volgende:
wat een drama zijn dat altijd.
vrienden die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op woensdag stoer doen over die internetchika als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder echte chika's de playa uit hangen.
Ja... vooral op woensdag...quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:18 schreef MouzurX het volgende:
vrienden die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op woensdag stoer doen over die internetchika als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder echte chika's de playa uit hangen.
Ja, TS heeft het wel begrepen; hij doet het veel beter.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:01 schreef o.us het volgende:
Een vriend van me heeft een vriendin, heeft hij vandaag uren over lopen babbelen tegen mij... leuk en aardig allemaal toch, zolang jij maar gelukkig met haar bent!
wat blijkt
het blijkt een Engelse internetvriendinnetje te zijn die hij heeft ontmoet op Facebook. Nu hebben ze "internetverkering". WTF
Hoe laag ben je? Als je een man bent, ga je naar een discotheek of café om een paar flowtjes neer te zetten, jewaitzzz.
Klacht: Internetliefde.
In de fipo zo hard gepwnd worden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:02 schreef TNA het volgende:
Pragmatischquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:18 schreef MouzurX het volgende:
Faalhaasquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij, omdat de kans dat ze elkaar ooit zullen tegenkomen miniem is en jij gelijk je conclusies trekt zonder voldoende kennis. Faalhaas.
ben ff het topic kwijt waar dat allemaal wordt bijgehouden....quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:38 schreef Arienette het volgende:
Ik vraag me af hoeveel internetliefdes er al op dit forum zijn opgebloeid..
Wat zijn de kansen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:02 schreef TNA het volgende:
Ik voel al iets kriebelen volgens mij.. Scary hm?quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ben ff het topic kwijt waar dat allemaal wordt bijgehouden....
Zeker via www.interpals.net ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 02:04 schreef Mriya het volgende:
Ik heb mijn vriendin ook via internet ontmoet, een Amerikaanse. Inmiddels 3 keer opgezocht en het wordt allemaal best serieus. Wie weet is het de liefde van zijn leven.
quote:
Je hebt haar al meerdere malen bezocht dus verklaar ik het als een geldige relatie.quote:Op donderdag 2 juli 2009 02:07 schreef Mriya het volgende:
[..]
Nee hoor, ben echt niet op zoek geweest om iemand zo ver te vinden, het is alleen maar erg lastig. Via via ontmoet zo´n 6 jaar geleden.
Ach ja, misschien vinden ze elkaar gewoon erg aardig. Bij mij heeft het ook heel wat jaar geduurd voordat ik uit eindelijk mijn vriendin toch maar bezocht heb. Overigens uitstekende keuze geweest, maar ook ontzettend frustrerend aangezien je elkaar 1-2 keer per jaar kunt zien. En dan over emigreren nog maar niet gesproken, wat daar allemaal bij komt kijken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 02:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Je hebt haar al meerdere malen bezocht dus verklaar ik het als een geldige relatie.![]()
De kans dat mijn vriend zijn "vriendin" ontmoet is heel klein, dus ik snap niet waarom hij nog hoopt heeft.
Stop met die emoticons.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:10 schreef Arienette het volgende:
Als nieuweling op dit forum snap ik eigenlijk niet waarom iedereen het zo onwaarschijnlijk van elkaar vindt als ze zeggen dat ze iemand hebben om te neuken. o_O
Ik dacht altijd dat het niet zo moeilijk was een vriendin/vriend te krijgen en wat actie tussen de lakens te verkrijgen.. Maarja, ik heb dan misschien als meisje makkelijker praten?
XD Sorry, beetje off-topic, maar ik vroeg et me gewoon af want et komt best vaak terug. Ik zit dan misschien wel op dit forum maar dat betekent niet dat ik er mijn hele leven aan wijd, en ik heb wel gewoon een relatie hoor. o_O
Geen internetliefde, een echte. x3
Is nog een trekje van msn. Moeilijk af te leren maar dat komt nog wel!quote:
Jap. Dat zijn van die kut 'kijk mij alternatief zijn en de echte emoticons omzeilen!!!11!1einz!1!' emoticons.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:20 schreef Arienette het volgende:
[..]
Is nog een trekje van msn. Moeilijk af te leren maar dat komt nog wel!
Boeiend? Je kunt prima iedere week uitgaan en hier toevallig tegen iemand aanlopen in het Fotoboek. Besides, als nerds uitsluitend via internet contact kunnen leggen en zo iemand vinden vind ik het ook prima.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik sta er best wel van te kijken hoeveel mensen het tegenwoordig normaal vinden om op internet te gaan zoeken voor een relatie. Zijn we echt zo contactgestoord hier op Fok!?
Oh god. Ik ben weer op zo'n wij-slachten-iedereen-af-zodat-we-cool-lijken forum beland.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moeilijk af te leren? Please..
Er is trouwens een speciaal subforum voor users als jij. Puber- & Tienertalk Geen dank. 0_O
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:38 schreef Arienette het volgende:
Oh wat onbeleefd van me:
Fijne dag nog.
Anders slaan we het er wel uitquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:20 schreef Arienette het volgende:
[..]
Is nog een trekje van msn. Moeilijk af te leren maar dat komt nog wel!
Wat ben je volwassen en stoer O.o O_o O_O XD xD xPquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:38 schreef Arienette het volgende:
Oh wat onbeleefd van me:
Fijne dag nog.
Dit is de fucking klaagbaak. Get used to it.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:36 schreef Arienette het volgende:
[..]
Oh god. Ik ben weer op zo'n wij-slachten-iedereen-af-zodat-we-cool-lijken forum beland.
=3 No offense maar je hoeft heus niet zo te reageren hoor. En ik ben dan misschien pas 18 maar dat hele puber gedeelte was niets voor mij, had ik al gekeken. Al moet ik zeggen dat de 'volwassenen' hier een stuk meer lijken te kampen met hun overvloed aan hormonen dan de mensen in mijn leeftijdscategorie.
But don't worry, i'm outa here. Heb genoeg gezien, denk niet dat er nog veel lol aan is aangezien het hier wordt beheerst door types als jij. xD YUP. DAT WAS EEN EMOTICON! XDDDDD
Ik moest grinniken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:34 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Wat ben je volwassen en stoer O.o O_o O_O XD xD xP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |