oooh wat jammer nouquote:Op maandag 6 juli 2009 19:48 schreef Chadi het volgende:
We verkopen niets aan twente behalve als ze de hoofdprijs willen betalen .
Ik hoop wel dat FC Twente de hoofdprijs wil betalen voor Sno hoor.quote:
Al die Ajacieden die in deze zaak dan Munsterman de schuld geven, is ook alles bekijken van hun kant.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:41 schreef peaceman het volgende:
Elia heeft zichzelf enorm belachelijk gemaakt.
"Munsterman wil mij kapot maken"
en nu zoete broodjes bakken met diezelfde Munsterman.
Overigens vind ik - als het waar is wat Elia zegt over dat geinstrueerde amok maken onder invloed van Ajax - het een kwalijke zaak dat mijn club zich zo zou verlagen. Echt belachelijk en beschamend!
Ik moet hier wel bij zeggen dat Elia de indruk wekt door alle tegenstrijdige verklaringen die hij geeft, met alle voor hem gunstige winden mee waait. Zijn geloofwaardigheid is daardoor logischerwijs twijfelachtig.
Wonderlijke conclusie weet jij uit mijn verhaal te trekken.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Al die Ajacieden die in deze zaak dan Munsterman de schuld geven, is ook alles bekijken van hun kant.
Dankjequote:Op maandag 6 juli 2009 22:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wonderlijke conclusie weet jij uit mijn verhaal te trekken.
Nou Munsterman weet zijn straatje ook aardig schoon te vegen met dat artikel, ik neem zijn uitlatingen over de gang van zaken ook met een kilo zout.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Al die Ajacieden die in deze zaak dan Munsterman de schuld geven, is ook alles bekijken van hun kant.
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Negatieve woorden blijven langer hangen
Er is natuurlijk geen speler meer die een nieuw contract tekent met de toezegging van de Dominee. Die wil gewoon een keiharde clausule. Terecht natuurlijk want de de dominee is niet te vertrouwen
Je leeft nog in de jaren 80 als je denkt dat Twente niet met clausules werkt. Is maar een iemand die dat beslist en dat is de spelerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 03:53 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Onzin, bij AZ waren er in het verleden ook diverse keren problemen over contracten. Zoals vorige week al in de voortreffelijke column van Peter Wekking in de VI stond te lezen, de handelwijze van Munsterman wordt door Scheringa al jaren gehanteerd. Het heeft AZ geen windeieren gelegd. Het ene na het andere talent stroomt binnen bij Twente. Binnenkort weer twee opvolgers voor Elia en Arnautovic, want die blijft echt niet tot aan de winterstop. Twente werkt niet meer met clausules. Ik denk dat Braafheid de laatste speler was met een clausule in zijn contract.
quote:Op maandag 6 juli 2009 09:57 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Geen van beide. Waar ik doel is het feit dat ik nog nergens anders heb gelezen dat ADO in twee termijnen wordt betaald.
http://www.sportwereld.nl(...)worden_van_Elia.htmlquote:Het water dat Wetzel bij de wijn deed is de afspraak dat het geld dat ADO Den Haag toekomt (zo’n twee miljoen) in termijnen zal worden uitbetaald. „Dat heeft de onderhandelingen vergemakkelijkt. André Wetzel heeft zich fantastisch opgesteld,” prijst Frank Schouten, de zaakwaarnemer van Elia, de technisch directeur van ADO Den Haag. Schouten: „Eljero heeft wel wat aan ADO te danken.”
Wat een mooie grap: Jopie is uit de brand geholpen door de door hem zo verfoeide termijn-betaling constructie !quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
http://www.sportwereld.nl(...)worden_van_Elia.html
Hier wordt ook al over termijnen gesproken.
En het zou zelfs zo zijn dat ADO ook bij een volgende transfer een % krijgt van de transfersom.
Hardstikke mooi voor je kerel, dat je dat allemaal gelooft. Trouwens zie je wel vaak de laatste tijd op dit forum, fan geworden van onze bedrijvige voorzitter. Ach ja, hij doet niet alles goed, maar hij doet tenminste wat.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
'Twente sprak met verkeerde zaakwaarnemer'
Geschreven op donderdag, 9 juli om 17:34
Joop Munsterman dacht Sekou Cissé binnen te hebben als opvolger van Eljero Elia, maar zag de Ivoriaan uiteindelijk naar Feyenoord trekken. De preses van FC Twente toonde zich bijzonder teleurgesteld, maar volgens Adama Fofana lag de fout bij Munsterman zelf. De échte zaakwaarnemer van Cissé stelt dat de Tukkers met een verkeerde spelersmakelaar hadden gesproken.
Munsterman onderhandelde met Yves Appelmans, terwijl Fofana de werkelijke zaakwaarnemer van Cissé is. “Sekou is een tijdje terug door zaakwaarnemer Yves Appelmans benaderd met de mededeling dat FC Twente hem wilde hebben”, legde Fofana uit aan Sportweek. “Yves schijnt Twente te hebben verteld dat Sekou alléén naar die club wilde, terwijl Sekou via mij óók met Feyenoord in gesprek was.”
De fout ligt zodoende bij Twente, zegt Fofana. “Toen ik Munsterman belde om over een contract voor Sekou bij Twente te onderhandelen, zei hij dat hij alleen met Appelmans over Cissé wilde praten. Ik kan me voorstellen dat ze bij Twente nu gefrustreerd zijn, maar ze hebben gewoon niet met de juiste persoon onderhandeld”, aldus Fofana.
“Het was geen makkelijke periode; er waren veel personen die zich richting andere clubs ten onrechte voordeden als mijn zaakwaarnemer”, zegt Cissé zelf. "Daardoor kwamen er veel foute verhalen over mij in de media. Het klopt dat ik een soort voorovereenkomst met Twente heb gesloten, maar toen ik later contact opnam met Roda bleek dat Feyenoord al veel verder was in de onderhandelingen. Daaruit bleek in mijn ogen dat die club me veel liever wilde hebben. Daarom heb ik voor Feyenoord gekozen.”
Op de valreep kwam ook Ajax nog langs voor Cissé. “Maar toen had Sekou zijn keuze al gemaakt,” zegt Fofana. “Voor het geld had hij misschien beter naar Ajax kunnen gaan, maar Sekou is heel blij dat hij nu voor Feyenoord mag spelen.”
Dit is toch wel het dieptepunt
Doe eens quoten dan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:36 schreef need2009 het volgende:
Paar weken geleden zei iedereen, oh als ie zo doorgaat komt er zeker geen speler of talent meer naar Twente toe.
Uuuuuhhhh, kijk eens in de media jongens!!!!
Heb geen zin om dat allemaal weer terug te zoeken hoor.quote:
Jij niet alleen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij wel genoemd en tot nu toe zit ik er zeker naast.
Ruiz.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:00 schreef peaceman het volgende:
Wie is nu die gelijkwaardige speler aan Elia dan?
refererend aan het verhaal van Joop dat bij een vertrek van Elia er een gelijkwaardige vervanger zou moeten komen en die kost geld (daarom wilde hij het transferbedrag in 1 keer)
Ik ken die speler eigenlijk niet, maar ik begrijp dat deze speler even goed is?quote:
hij schijnt zeer goed te zijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ken die speler eigenlijk niet, maar ik begrijp dat deze speler even goed is?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ken die speler eigenlijk niet, maar ik begrijp dat deze speler even goed is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |