abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70691393
Hier is de reactie van Munsterman in Tubantia, dat hem enkele kritische vragen voorlegde.

Op zaterdagmorgen riep hij nog dat 'Joop Munsterman hem kapot probeerde te maken'. Op zaterdagavond bedankte Eljero Elia diezelfde Munsterman voor het feit dat de voorzitter van FC Twente de transfer naar HSV alsnog mogelijk had gemaakt. Gistermorgen werd hij in Hamburg gekeurd, zette hij zijn handtekening onder een 5-jarig contract en vandaag vliegt Elia naar Oostenrijk om zich aan te sluiten bij de selectie van HSV die daar op trainingskamp is. Ziehier de epiloog van een bizarre transfersoap, die weken duurde en waarin Elia en Munsterman elkaar veelvuldig in de haren vlogen.

Tot aan het laatste moment zelfs, want zaterdag haalde Elia voor de tweede keer in een paar dagen keihard uit naar de voorzitter van Twente. "Ik heb veel meegemaakt, maar dit sloeg alles", aldus Munsterman. "Ik was al twee volle dagen aan het onderhandelen met HSV, maar door zijn teksten leek hij zijn eigen glazen in te gooien. De president van HSV wilde zijn handen direct van hem aftrekken. Want als hij dat bij jullie doet, doet hij dat straks ook bij ons en zo'n speler willen we niet', zei hij. Uiteindelijk heb ik ze weer aan de onderhandelingstafel gekregen en zijn we eruit gekomen. Maar dan nog is het allemaal zeer teleurstellend hoe het allemaal is gegaan." Kiem van het conflict was dat het kamp Elia van mening was dat Twente mee zou werken aan een transfer. "Onder die voorwaarden heb ik in de winter bijgetekend. Als ik dit allemaal van te voren had geweten, had ik uiteraard nooit mijn contract verlengd. Want Twente komt zijn beloftes niet na en doet overal moeilijk over", zei de speler vorige week in deze krant. "Deze jongen denkt dat wij op de eerste dag al overal ja tegen moeten zeggen", zegt Munsterman, die niet inging op het absurde bod van Ajax, dat acht miljoen euro in vier termijnen wilde betalen. Ook met HSV leek Twente er niet uit te komen, maar aan het einde van de week meldde Munsterman al dat er nog steeds werd gesproken met de club uit Hamburg. "Daarom vond ik het ook ongelooflijk dat Eljero riep dat ik hem probeerde kapot te maken", aldus Munsterman, die aan het eind van de dag alsnog een akkoord bereikte met HSV.
Twente ontvangt ongeveer negen miljoen van HSV. Netto houdt het daar iets meer dan vier miljoen aan over, aangezien een deel van het geld naar de gemeente gaat (aflossing stadion) en de oude club van Elia, ADO.
Het laatste woord was gisteravond voor Elia. Die zei dat hij bij Twente een fantastische tijd heeft gehad en dat hij spijt heeft van zijn uitspraken in de pers. "Ik heb in sommige gevallen te emotioneel gereageerd."

Citaat:
Lelijk in de maling laten nemen
Hij zei het vorige week voor de zoveelste keer. "Cisse wil maar naar een club en dat is naar Twente", aldus voorzitter Joop Munsterman. Niet dus. Want gistermiddag dook Sekou Cisse opeens op in Rotterdam waar hij een vijfjarig contract tekende bij zijn 'droomclub Feyenoord'. En dat is een hard gelag voor Twente, dat al maanden schermde met een overeenkomst met Cisse, maar op het laatste moment werd afgetroefd door een armlastige concurrent, die de speler binnenhengelde dankzij een groep investeerders. "Onze overeenkomst met Cisse liep op 1 juli af", aldus Munsterman. "Wij waren er ondertussen met Roda uit, maar toen hij zaterdag terugkwam uit Ivoorkust heeft hij een nieuwe aanbieding van Feyenoord gekregen. En tegen het salaris wat hij daar krijgt, kunnen we niet op. Als we hem dat zouden betalen, zouden de verhoudingen in de kleedkamer op de kop komen te staan. Wij hebben onze eigen normen en daar wijken we niet vanaf. Het salaris dat hij bij Feyenoord krijgt is voor ons onverantwoord."

Neemt niet weg dat de club, die al een paar jaar wordt geroemd vanwege zijn daadkracht op de transfermarkt, zich nu toch lelijk heeft laten aftroeven. Twente had Cisse op 17 april van dit jaar al op bezoek bij de halve finale van de beker tegen NAC, maar slaagde er in die maanden daarna niet in de deal rond te maken. Het kwam allemaal niet bepaald slagvaardig over. "Het zou kunnen dat de buitenwacht nu zo denkt", zegt Munsterman. Toch wil hij niet van een gevoelige nederlaag weten. "Nogmaals: wij hebben een grens en het hield voor ons gewoon op. Bovendien vroeg Roda in het begin ook veel te veel geld. Daarom konden we de transfer niet snel afronden." Wat de overgang ook bemoeilijkte was het feit dat in het akkoord van Twente met Cisse de handtekening van de rechtmatige zaakwaarnemer ontbrak. En om de verwarring compleet te maken riep Cisse op de ene dag dat hij naar Feyenoord wilde om 24 uur later weer doodleuk te melden dat hij een voorkeur voor Twente had. Met die laatste gedachte dacht Twente de buit binnen te hebben, maar gisteren werd pijnlijk duidelijk dat dat niet het geval was.

Citaat:
Volop werk aan de winkel

Elia weg, Arnautovic langdurig geblesseerd en Cisse die niet komt. Bij FC Twente is er de komende weken volop werk aan de winkel om de aanval weer op sterkte te brengen. De club heeft twee nieuwe buitenspelers nodig.
Door de verkoop van Elia weet de club in elk geval wel waar het aan toe is. Bovendien is er nu geld om te investeren. "Cisse was natuurlijk niet onze enige optie. Wij hebben nog meer ijzers in het vuur", aldus voorzitter Joop Munsterman. Namen die in het geruchtencircuit al zijn opgedoken zijn die van Leonardo, Kennedy en Zenden. Van der Gun heeft na een eerste gesprek niets meer van Twente gehoord.

quote:
Op maandag 6 juli 2009 09:52 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wat klopt niet wat Elia zegt?
Dat Munsterman hem kapot maakte of dat het de schuld van Ajax was?

Geen van beide. Waar ik doel is het feit dat ik nog nergens anders heb gelezen dat ADO in twee termijnen wordt betaald.
pi_70691460
quote:
Op maandag 6 juli 2009 09:57 schreef sjimz het volgende:
Kennedy mogen jullie ophalen hoor, zolang het maar niet in termijnen wordt betaald
Kennedy heeft zijn mondelinge toezegging van enkele jaren geleden om bij Twente te blijven, een paar dagen later alweer gebroken toen Ajax zich meldde. Die komt er bij Twente nooit meer in.
  maandag 6 juli 2009 @ 09:59:00 #130
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_70691462
Hij gaat er dus niet op in?
><(({°>
  maandag 6 juli 2009 @ 09:59:30 #131
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_70691476
KENNEDY MAG WEG MAAR BODEN VAN TWENTE GAAN WE WEIGEREN!!!!!!!!!!!!!!
><(({°>
pi_70691480
quote:
Op maandag 6 juli 2009 09:59 schreef BigKahuna het volgende:
Hij gaat er dus niet op in?

Nee, zodra ik het ergens tegenkom zal ik het direct hier melden.
pi_70691507
quote:
Op maandag 6 juli 2009 09:59 schreef BigKahuna het volgende:
KENNEDY MAG WEG MAAR BODEN VAN TWENTE GAAN WE WEIGEREN!!!!!!!!!!!!!!

Die zullen er nooit komen, zie mijn vorige post. Misschien iets voor Heracles Almelo?
  maandag 6 juli 2009 @ 10:00:53 #134
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_70691511
quote:
Op maandag 6 juli 2009 09:59 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Nee, zodra ik het ergens tegenkom zal ik het direct hier melden.
><(({°>
pi_70691680
Munsterman heeft verloren .

opmerkingen over salaris bij feyenoord is niet chique.
als een klein kind wat niet tegen zijn verlies kan.

maarja, als hij hiermee zijn gezicht denkt te redden ...
pi_70691854
quote:
Op maandag 6 juli 2009 10:07 schreef elron het volgende:
Munsterman heeft verloren .

opmerkingen over salaris bij feyenoord is niet chique.
als een klein kind wat niet tegen zijn verlies kan.

maarja, als hij hiermee zijn gezicht denkt te redden ...

Dat hele artikel is 1 grote poging zichzelf onschuldig te laten verklaren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2009 10:15:21 ]
pi_70692079
quote:
Namen die in het geruchtencircuit al zijn opgedoken zijn die van Leonardo, Kennedy en Zenden.
Ik kende alleen de namen Moa, Ruiz en Leonardo. Zenden was al te duur voor Marseille, die zal echt niet naar Twente gaan.
pi_70699208
quote:
Op maandag 6 juli 2009 10:24 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik kende alleen de namen Moa, Ruiz en Leonardo. Zenden was al te duur voor Marseille, die zal echt niet naar Twente gaan.

Niemand bij Twente zit te wachten op Zenden, zelfs al zou hij voor niets willen komen, dan zou ik hem nog niet willlen hebben. Laat dat Rekertje hem maar terug gaan halen..
pi_70699426
Al met al wordt het wel een extreem raar verhaal.

Elia zou op advies van Ajax een transfer moet forceren, wil dat niet, maar staat zaterdagochtend wel op die manier in de krant.

Munsterman wil geen termijnen, maar nu uiteindelijk weer wel.

Munsterman wil niet belachelijk veel salaris betalen, want dan ontstaan er scheve gezichten in de selectie, maar beloofd Elia wel 2 miljoen salaris in de winterstop .

Denk dat er uiteindelijk helemaal niemand beter is geworden van dit verhaal.
  maandag 6 juli 2009 @ 14:04:43 #140
261922 DEKUIP
Aan alle Feyenoord fans:
pi_70699508
Joop Munsterman,Te groot voor het servet, maar veel te klein voor het tafellaken.
pi_70700173
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:04 schreef DEKUIP het volgende:
Joop Munsterman,Te groot voor het servet, maar veel te klein voor het tafellaken.
Dat zal de toekomst uitwijzen.
  maandag 6 juli 2009 @ 14:44:08 #142
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_70700919
Hele smerige actie van Ajax..
pi_70707092
" Kiem van het conflict was dat het kamp Elia van mening was dat Twente mee zou werken aan een transfer. "Onder die voorwaarden heb ik in de winter bijgetekend. Als ik dit allemaal van te voren had geweten, had ik uiteraard nooit mijn contract verlengd. Want Twente komt zijn beloftes niet na en doet
overal moeilijk over",

Dat heeft de dominee maar mooi voor elkaar. Dit soort uitspraken blijven hangen bij spelers en die gaan maatregelen nemen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70712154
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
" Kiem van het conflict was dat het kamp Elia van mening was dat Twente mee zou werken aan een transfer. "Onder die voorwaarden heb ik in de winter bijgetekend. Als ik dit allemaal van te voren had geweten, had ik uiteraard nooit mijn contract verlengd. Want Twente komt zijn beloftes niet na en doet
overal moeilijk over",

Dat heeft de dominee maar mooi voor elkaar. Dit soort uitspraken blijven hangen bij spelers en die gaan maatregelen nemen
Hallo, leef jij een dag terug ofzo.

http://www.telegraaf.nl/t(...)n_Ajax__.html?p=18,1
pi_70712372
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:30 schreef need2009 het volgende:

[..]

Hallo, leef jij een dag terug ofzo.

http://www.telegraaf.nl/t(...)n_Ajax__.html?p=18,1
Negatieve woorden blijven langer hangen

Er is natuurlijk geen speler meer die een nieuw contract tekent met de toezegging van de Dominee. Die wil gewoon een keiharde clausule. Terecht natuurlijk want de de dominee is niet te vertrouwen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 6 juli 2009 @ 19:36:24 #146
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70712412
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hele smerige actie van Ajax..
smerige hufter die blind
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70712947
We verkopen niets aan twente behalve als ze de hoofdprijs willen betalen .
pi_70713385
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Negatieve woorden blijven langer hangen

Er is natuurlijk geen speler meer die een nieuw contract tekent met de toezegging van de Dominee. Die wil gewoon een keiharde clausule. Terecht natuurlijk want de de dominee is niet te vertrouwen
Nog 1x keer dovenmansoor. Met wielaart, je kent hem, die goeie van ajax, waren er ook zogenaamde problemen met Munsterman. Toen zei ook iedereen hetzelfde wat jij zegt.
Nu een half jaar later. Talent de Jong komt over. Talent Kuiper komt over. Ik neem aan dat de Jong en Kuiper het nieuws omtrent Wielaart hebben gehoord, en toch komen ze.
In de telegraaf staat dat Elia een goede verstandhouding heeft met munsterman. Zelf de reservers Denneboom, Hersie en Wellenberg hebben al aangegeven dat ze zich prettig voelen bij Twente, en willen strijden voor een basisplek.
pi_70713453
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:48 schreef Chadi het volgende:
Nou, ok suarez, maar de rest...................

alhoewel, nee ook geen swalbarez.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:54:50 #150
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_70718796
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:48 schreef Chadi het volgende:
Ik hoef echt he-le-maal niemand van Ajax. Nee echt niet.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')