Nou ik vind wel dat er veel onzin bijzit.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:31 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Maar de Nederlandse media zijn toch onbetrouwbaar enzo?
Maar waarom geloof je dan die transfersom wel?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:05 schreef need2009 het volgende:
[..]
Nou ik vind wel dat er veel onzin bijzit.
Omdat het iig boven de 8 miljoen moest zijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Maar waarom geloof je dan die transfersom wel?
Zeker een mooi bedrag. Zoveel hadden jullie bij lange na niet gevangen wanneer hij in de winter niet had verlengd.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:03 schreef need2009 het volgende:
[..]
Oke, ik zie nu ook in dat het 8 tot 8,5 miljoen is. Desalniettemin een zeer mooi bedrag.
Ben vooral blij dat ie naar hamburg vertrekt.
ik niet meer. veel succes ermee.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:50 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Voor de twente fans die nog steeds in de komst van Cisse geloven:
[ afbeelding ]
Het is maar waar je blij mee bentquote:Op zondag 5 juli 2009 21:50 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Voor de twente fans die nog steeds in de komst van Cisse geloven:
[ afbeelding ]
aldus Elia.quote:"Dat ADO genoegen nam met een betaling in twee termijnen van de afgesproken 20 procent van de transfersom (van 9,2 miljoen euro, red.), waardeer ik zeer van die club. Zeker gezien de manier waarop ik uit Den Haag ben vertrokken."
En zelf wilde hij niet dat Ajax in termijnen betaaldequote:Op maandag 6 juli 2009 08:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
aldus Elia.
Joop betaalt ADO dus in termijnen. Hij is toch geen bank?
Had je anders verwacht van deze beroepshypocrietquote:Op maandag 6 juli 2009 08:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En zelf wilde hij niet dat Ajax in termijnen betaalde
Conclusie: Munsterman is een rat. Maar dat wisten we alquote:Op maandag 6 juli 2009 08:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Had je anders verwacht van deze beroepshypocriet
Hij zei toch ook al dat Ajax spelers niet voor een schijntje mocht ophalen en vervolgens voor veel gaat verkopen.
Wat heeft Twente met Elia gedaan? Juist
Ook erg sjiek hoorquote:Minder vleiend is Elia over Ajax, de club waarmee hij lange tijd in onderhandeling was. "Ik ben niet teleurgesteld. Daar is HSV een veel te mooie club voor, maar ik had graag onder Martin Jol gespeeld. Danny Blind heeft in een gesprek aangegeven me graag naar Ajax te willen halen, maar dat bleken loze woorden. Blijkbaar wilde Ajax me niet écht. Anders hadden ze wel meer voor me geboden dan acht miljoen euro."
Ajax speelde op het gevoel van Elia. "Ajax zei op een gegeven moment: ga een transfer forceren. Maar waarom? Het verzoek was vergeefs. Ik had en heb een goede relatie met Munsterman en wilde een waardig afscheid. Dat het tussen Ajax en Twente sinds de transfer van Rob Wielaert water en vuur is, is toch niet mijn probleem? Toen Ajax me vroeg dwars te liggen, wist ik dat ik daar niet heen zou gaan."
Dan ben je dit zeker vergeten?quote:Op maandag 6 juli 2009 09:16 schreef ElYefe het volgende:
Gelukkig deelt Elia jullie mening niet over Joop.. Hij is minder te spreken over de Joden![]()
[..]
Ook erg sjiek hoor
quote:Elia: 'Op deze manier maakt Munsterman mij kapot'
04/07/2009 11:43
FC Twente en Eljero Elia leven op voet van oorlog. De aanvaller is woedend op voorzitter Joop Munsterman, die eerder gedane beloftes niet nakomt en Elia's loopbaan kapotmaakt.
'Joop blokkeert gewoon alles en ik word met de dag bozer over hoe dit allemaal gaat', reageerde Elia in het AD. 'Het was Munsterman die me afgelopen winter persoonlijk heeft overgehaald de rest van het seizoen te blijven. In ruil voor zijn medewerking bij een transfer in de zomer. En dat mocht naar een club van mijn keuze zijn. Dat heeft Joop destijds letterlijk gezegd. In de tweede helft van het seizoen is hij daar nog vaker op teruggekomen. Als we een grote wedstrijd wonnen, bijvoorbeeld in de UEFA Cup, dan knuffelde hij me en zei: Nu help jij Twente en in de zomer helpen wij jou een mooie transfer te maken.'
'Dat Joop me nu niet naar Ajax laat gaan, daar wil ik uiteindelijk nog begrip voor opbrengen. Geen transfer naar een rechtstreekse concurrent, dat kun je een plaats geven. Maar dat hij me ook niet naar het buitenland laat gaan en er bijvoorbeeld met HSV niet wilde uitkomen, daar ben ik ziek van. Ja, waar Joop mee komt is Perugia. Maar ik wil niet naar Perugia. Er zijn andere, grotere clubs die interesse hebben en die acht miljoen willen betalen. Twente heeft mij twee jaar geleden voor nog geen 200.000 euro gekocht. Hoeveel méér rendement wil je maken?'
'Wat ik ook zo teleurstellend vind: als ik Joop nu bel, neemt hij zijn telefoon niet op. Maar in de pers doet hij ondertussen allemaal stoere uitspraken over mij. Ik word gebeld door onze trainer (Steve McClaren, red.) die me probeert rustig te houden. Mijn gevoel is dat Twente me wil houden tot na de Champions League-voorronden. Om me - als we het hoofdtoernooi niet zouden halen - vlak voor de transferdeadline nog te verkopen aan een club die zij bepalen. Ik meld me morgen uiteraard keurig voor de eerste training na mijn vakantie die vooral stress heeft gebracht. Binnen een paar weken hoop ik ook nog vader te worden. Hoe moet dat, als je totaal niet weet waar je aan toe bent? Ik trek dit allemaal niet veel langer. Op deze manier maakt Munsterman mij kapot.'
De aanvaller is nu de best betaalde speler van FC Twente, maar dat vindt Elia eigenlijk maar niets. 'Eén van de jongste spelers in de selectie die veruit het meest gaat verdienen. Het slaat nergens op. Het is ook totaal niet mijn intentie om nu geforceerd in deze positie te komen tegenover ploeggenoten. Maar wat kunnen wij anders doen om af te dwingen dat Twente zich hopelijk toch nog aan eerder gedane beloftes houdt?'
Munsterman is dus een beetje een huiliequote:Op maandag 6 juli 2009 09:19 schreef Angstgegner het volgende:
Ik wacht eerst zijn eigen commentaar, zoals ik al in een ander topic heb geschreven. Munsterman is absoluut, maar heeft een dermate grote aversie tegen Ajax dat het tussen hem en die club nooit meer goed zal komen. Ik wil Ajax dan ook meegeven om zolang Munsterman er zit (en dat is nog zeker 20 jaar) nooit meer een speler van Twente te benaderen, want dit is allemaal verspilde moeite. Hij laat ze, op het speciale geval Wielaert na, toch niet naar Amsterdam vertrekken.
Zeker niet, maar dit zegt toch genoeg?quote:
Maar jij vind de handelswijze van Ajax wel netjes?quote:Ik had en heb een goede relatie met Munsterman en wilde een waardig afscheid
BK, wát ben je toch ook een schatje.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:19 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Munsterman is dus een beetje een huilie?
Als Munsterman dingen gaat roepen als 'Biedingen van Ajax zullen we blijven weigeren', en Elia wil wél naar Ajax, dan moet hij zelf maar iets gaan regelen ja.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:21 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Zeker niet, maar dit zegt toch genoeg?
[..]
Maar jij vind de handelswijze van Ajax wel netjes?
Als het waar is van Ajax dan is het triest maar ik heb van de alwetende Angstgegner gehoord dat de media niet te vertrouwen is dus dit zal niet waar zijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:21 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Zeker niet, maar dit zegt toch genoeg?
[..]
Maar jij vind de handelswijze van Ajax wel netjes?
Commentaar op wat? Het feit dat hij zelf wel Ado in termijnen wil betalen, maar niet in termijnen wenst te ontvangen?quote:Op maandag 6 juli 2009 09:19 schreef Angstgegner het volgende:
Ik wacht eerst zijn eigen commentaar af, zoals ik al in een ander topic heb geschreven. Munsterman is absoluut geen rat in mijn ogen, maar heeft door de handelwijze van Ajax een dermate grote aversie tegen Ajax dat het tussen hem en die club nooit meer goed zal komen. Ik wil Ajax dan ook meegeven om zolang Munsterman er zit (en dat is nog zeker 20 jaar) nooit meer een speler van Twente te benaderen, want dit is allemaal verspilde moeite. Hij laat ze, op het speciale geval Wielaert na, toch niet naar Amsterdam vertrekken.
Zoals ik in een ander topic reeds heb gemeld, commentaar op een aantal zaken, of hij ook jouw vraag in zal gaan, waag ik te betwijfelen. Misschien klopt het wel niet wat Elia zegt, dat zal vandaag hopelijk wel duidelijk worden.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Commentaar op wat? Het feit dat hij zelf wel Ado in termijnen wil betalen, maar niet in termijnen wenst te ontvangen?
Wat klopt niet wat Elia zegt?quote:Op maandag 6 juli 2009 09:48 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Zoals ik in een ander topic reeds heb gemeld, commentaar op een aantal zaken, of hij ook jouw vraag in zal gaan, waag ik te betwijfelen. Misschien klopt het wel niet wat Elia zegt, dat zal vandaag hopelijk wel duidelijk worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |