Straks Arnautovic in de winter.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
weer?
Welke miljoenentransfer heeft Twente nog meer gemaakt dan?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft ie toch mooi gedaan uiteindelijk, Elia en Braafheid richting het buitenland.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft ie toch mooi gedaan uiteindelijk, Elia en Braafheid en Arnautovic waarschijnlijk richting het buitenland.
Cisse niet binnen gehaald, Arnautovic niet verkocht, voor slechte PR gezorgd richting spelers en clubman Ten Hag buiten de deur gewerktquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft ie toch mooi gedaan uiteindelijk, Elia richting het buitenland.
Maar dit heeft die toch gewoon goed gedaan?quote:Op zondag 5 juli 2009 11:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Cisse niet binnen gehaald, Arnautovic niet verkocht, voor slechte PR gezorgd richting spelers en clubman Ten Hag buiten de deur gewerkt
Hou jij je nou maar bezig met reker.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Cisse niet binnen gehaald, Arnautovic niet verkocht, voor slechte PR gezorgd richting spelers en clubman Ten Hag buiten de deur gewerkt
quote:
Nee onzin, stom. Ze hadden hem moeten verkopen voor 7,5 miljoen.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:36 schreef ElYefe het volgende:
Ik bedoelde dat hij in de zaak Elia gewoon goed heeft gehandeld. 10miljoen vangen, dan doe je het gewoon goed.
Je hebt meer aan 2 miljoen minder krijgen zonder tegenstand en je gewenste speler hebben dan 2 miljoen meer hebben en voor altijd moeten dealen met spelers die nooit meer je woord gelovenquote:Op zondag 5 juli 2009 11:36 schreef ElYefe het volgende:
Ik bedoelde dat hij in de zaak Elia gewoon goed heeft gehandeld. 10miljoen vangen, dan doe je het gewoon goed.
Oke, ik snap het helemaalquote:Op zondag 5 juli 2009 11:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je hebt meer aan 2 miljoen minder krijgen zonder tegenstand en je gewenste speler hebben dan 2 miljoen meer hebben en voor altijd moeten dealen met spelers die nooit meer je woord geloven
quote:Op zondag 5 juli 2009 11:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je hebt meer aan 2 miljoen minder krijgen zonder tegenstand en je gewenste speler hebben dan 2 miljoen meer hebben en voor altijd moeten dealen met spelers die nooit meer je woord geloven
Das zundquote:
Eens.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:41 schreef dagizmo het volgende:
Ik laat me buiten de discussie of hij het goed doet of niet, maar ik vind het behoorlijk negatief hoe hij zich profileert op deze manier.
Ook voor alle Twentefans: een voorzitter die op deze manier de pers haalt, zichzelf ziet als keihard zakenman, en als een olifant in een porseleinkast door transferland beweegt brengt geen goeds.
Op de korte termijn boekt hij hier en daar een relatief succes(je). Maar wat denken jullie dat de toekomst brengt?
Er is straks geen zaakwaarnemer of club die op basis van vertrouwen wil handelen met Twente. Met een dergelijke houding zullen spelers minder snel tekenen, binnenlandse clubs zullen verstaren in de overleggen met Twente. Het duurt maar even en ook op de buitenlandse transfermarkt heb je snel een 'negatieve' naam te pakken.
Er is een verschil tussen zakelijk handelen, en als een rambo je zin doordrijven. Munsterman laat nog niet zien dat hij het eerste onder de knie heeft. Als je zoveel publiciteit krijgt rondom transfers doe je iets fout.
Gelukkig zal dat nog wel weer meevallen, hij heeft zich toch gewoon aan zijn woord gehouden? Jij vind dus dat ie hem voor 8miljoen over 4 termijnen aan Ajax had moeten verkopen, alleen om gezeur te voorkomen? Doe mij die 10miljoen maar, dan 8miljoen en dat ie bij een concurrent voetbalt.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ach ja, hij probeert het maximale uit een transfer te krijgen, en daar slaagt ie aardig in. En spelers minder snel tekenen, ach ja, toen de Jong en Kuiper hier getekend hebben, wisten ze toch ook wie Munsterman was, en ik neem aan hun zaakwaarnemers ook. Maar Twente is nu hot, elke dag weer niets over Twente.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:41 schreef dagizmo het volgende:
Ik laat me buiten de discussie of hij het goed doet of niet, maar ik vind het behoorlijk negatief hoe hij zich profileert op deze manier.
Ook voor alle Twentefans: een voorzitter die op deze manier de pers haalt, zichzelf ziet als keihard zakenman, en als een olifant in een porseleinkast door transferland beweegt brengt geen goeds.
Op de korte termijn boekt hij hier en daar een relatief succes(je). Maar wat denken jullie dat de toekomst brengt?
Er is straks geen zaakwaarnemer of club die op basis van vertrouwen wil handelen met Twente. Met een dergelijke houding zullen spelers minder snel tekenen, binnenlandse clubs zullen verstaren in de overleggen met Twente. Het duurt maar even en ook op de buitenlandse transfermarkt heb je snel een 'negatieve' naam te pakken.
Er is een verschil tussen zakelijk handelen, en als een rambo je zin doordrijven. Munsterman laat nog niet zien dat hij het eerste onder de knie heeft. Als je zoveel publiciteit krijgt rondom transfers doe je iets fout.
Het is geen 10 miljoen, ik zou eerst effe je bronnen checken zodat je niet nog een keer zo af gaatquote:Op zondag 5 juli 2009 11:44 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Gelukkig zal dat nog wel weer meevallen, hij heeft zich toch gewoon aan zijn woord gehouden? Jij vind dus dat ie hem voor 8miljoen over 4 termijnen aan Ajax had moeten verkopen, alleen om gezeur te voorkomen? Doe mij die 10miljoen maar, dan 8miljoen en dat ie bij een concurrent voetbalt.
Oke, pisvee is hier netjes in geweest!!!quote:Op zondag 5 juli 2009 11:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Eens.
Verder heeft ie ook een clubman buiten de deur gewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |