abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70651692
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 21:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

weer?
Welke miljoenentransfer heeft Twente nog meer gemaakt dan?
Straks Arnautovic in de winter.
pi_70651788
Heeft ie toch mooi gedaan uiteindelijk, Elia richting het buitenland.
That's all folks!
pi_70651903
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft ie toch mooi gedaan uiteindelijk, Elia en Braafheid richting het buitenland.
pi_70651920
quote:
Heeft ie toch mooi gedaan uiteindelijk, Elia en Braafheid en Arnautovic waarschijnlijk richting het buitenland.
pi_70661742
Ik blijf het zeggen, Joop
pi_70661997
quote:
Heeft ie toch mooi gedaan uiteindelijk, Elia richting het buitenland.
Cisse niet binnen gehaald, Arnautovic niet verkocht, voor slechte PR gezorgd richting spelers en clubman Ten Hag buiten de deur gewerkt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70662053
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Cisse niet binnen gehaald, Arnautovic niet verkocht, voor slechte PR gezorgd richting spelers en clubman Ten Hag buiten de deur gewerkt
Maar dit heeft die toch gewoon goed gedaan?
pi_70662077
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hou jij je nou maar bezig met reker.

Leuke herinnering trouwens.

pi_70662090
Nee, slecht.

Goed was geweest

Braafheid verkocht aan Bayern
Elia voor 7,5 aan HSV
Cisse voor 3,0 gehaald
Arnautovic voor 7 verkocht plus 3 miljoen aan bonus
Ten Hag een mooi afscheid geven bij de eerste thuiswedstrijd met de mededeling dat hij altijd terug mag komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70662109
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:32 schreef need2009 het volgende:

[..]

Hou jij je nou maar bezig met reker.
pi_70662147
Ik bedoelde dat hij in de zaak Elia gewoon goed heeft gehandeld. 10miljoen vangen, dan doe je het gewoon goed.
pi_70662182
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:36 schreef ElYefe het volgende:
Ik bedoelde dat hij in de zaak Elia gewoon goed heeft gehandeld. 10miljoen vangen, dan doe je het gewoon goed.
Nee onzin, stom. Ze hadden hem moeten verkopen voor 7,5 miljoen.
pi_70662193
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:36 schreef ElYefe het volgende:
Je hebt meer aan 2 miljoen minder krijgen zonder tegenstand en je gewenste speler hebben dan 2 miljoen meer hebben en voor altijd moeten dealen met spelers die nooit meer je woord geloven
pi_70662224
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je hebt meer aan 2 miljoen minder krijgen zonder tegenstand en je gewenste speler hebben dan 2 miljoen meer hebben en voor altijd moeten dealen met spelers die nooit meer je woord geloven
Oke, ik snap het helemaal
  zondag 5 juli 2009 @ 11:40:35 #65
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_70662237
quote:

[..]

Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_70662254
Probeer het eens met woorden, hopelijk gaat je dat je beter af
pi_70662267
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:39 schreef need2009 het volgende:

[..]

Oke, ik snap het helemaal
Das zund
pi_70662270
Ik laat me buiten de discussie of hij het goed doet of niet, maar ik vind het behoorlijk negatief hoe hij zich profileert op deze manier.

Ook voor alle Twentefans: een voorzitter die op deze manier de pers haalt, zichzelf ziet als keihard zakenman, en als een olifant in een porseleinkast door transferland beweegt brengt geen goeds.
Op de korte termijn boekt hij hier en daar een relatief succes(je). Maar wat denken jullie dat de toekomst brengt?

Er is straks geen zaakwaarnemer of club die op basis van vertrouwen wil handelen met Twente. Met een dergelijke houding zullen spelers minder snel tekenen, binnenlandse clubs zullen verstaren in de overleggen met Twente. Het duurt maar even en ook op de buitenlandse transfermarkt heb je snel een 'negatieve' naam te pakken.

Er is een verschil tussen zakelijk handelen, en als een rambo je zin doordrijven. Munsterman laat nog niet zien dat hij het eerste onder de knie heeft. Als je zoveel publiciteit krijgt rondom transfers doe je iets fout.
pi_70662299
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:41 schreef dagizmo het volgende:
Ik laat me buiten de discussie of hij het goed doet of niet, maar ik vind het behoorlijk negatief hoe hij zich profileert op deze manier.

Ook voor alle Twentefans: een voorzitter die op deze manier de pers haalt, zichzelf ziet als keihard zakenman, en als een olifant in een porseleinkast door transferland beweegt brengt geen goeds.
Op de korte termijn boekt hij hier en daar een relatief succes(je). Maar wat denken jullie dat de toekomst brengt?

Er is straks geen zaakwaarnemer of club die op basis van vertrouwen wil handelen met Twente. Met een dergelijke houding zullen spelers minder snel tekenen, binnenlandse clubs zullen verstaren in de overleggen met Twente. Het duurt maar even en ook op de buitenlandse transfermarkt heb je snel een 'negatieve' naam te pakken.

Er is een verschil tussen zakelijk handelen, en als een rambo je zin doordrijven. Munsterman laat nog niet zien dat hij het eerste onder de knie heeft. Als je zoveel publiciteit krijgt rondom transfers doe je iets fout.
Eens.

Verder heeft ie ook een clubman buiten de deur gewerkt
pi_70662314
quote:

[..]

Gelukkig zal dat nog wel weer meevallen, hij heeft zich toch gewoon aan zijn woord gehouden? Jij vind dus dat ie hem voor 8miljoen over 4 termijnen aan Ajax had moeten verkopen, alleen om gezeur te voorkomen? Doe mij die 10miljoen maar, dan 8miljoen en dat ie bij een concurrent voetbalt.
pi_70662386
Ik krijg het idee dat hij te snel wil met Twente. Dat, en het gebrek aan taktisch denkvermogen zorgt ervoor dat Twente het deksel wel eens op de neus kan krijgen.
pi_70662391
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:41 schreef dagizmo het volgende:

Ach ja, hij probeert het maximale uit een transfer te krijgen, en daar slaagt ie aardig in. En spelers minder snel tekenen, ach ja, toen de Jong en Kuiper hier getekend hebben, wisten ze toch ook wie Munsterman was, en ik neem aan hun zaakwaarnemers ook. Maar Twente is nu hot, elke dag weer niets over Twente.
pi_70662395
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:44 schreef ElYefe het volgende:

[..]

Gelukkig zal dat nog wel weer meevallen, hij heeft zich toch gewoon aan zijn woord gehouden? Jij vind dus dat ie hem voor 8miljoen over 4 termijnen aan Ajax had moeten verkopen, alleen om gezeur te voorkomen? Doe mij die 10miljoen maar, dan 8miljoen en dat ie bij een concurrent voetbalt.
Het is geen 10 miljoen, ik zou eerst effe je bronnen checken zodat je niet nog een keer zo af gaat

Ik zou hem voor een schappelijke prijs(7,5 miljoen) verkopen aan HSV en dan je gewenste versterking halen.

Nu heb je 750.000 euro meer, je gewenste versterking niet binnen en heel veel negatieve publiciteit
pi_70662403
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Eens.

Verder heeft ie ook een clubman buiten de deur gewerkt
Oke, pisvee is hier netjes in geweest!!!
pi_70662437
Ja, zoals altijd

Gelukkig hebben wij geen autisten aan het roer staan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')