Het zal niet de eerste keer zijn, in je OP kom je ook niet al te sterk over.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:15 schreef ddee het volgende:
Voor zover ik weet ben ik niet iemand die voortdurend stomme fout maakt in documenten. Ik vind het daarom niet correct dat ik bij de eerste de beste fout zo belachelijk wordt gemaakt.
Nou da's mooi dan 3 weken geen sex voor hem, gelijk afstraffen die hap.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:23 schreef ddee het volgende:
ja, laten overwaaien. Dacht ik ook. Maar mijn partner gooit blijkbaar graag nog een beetje zout in de wonde :-)
Dat dus, foutje kan iedereen overkomen. Klinkt niet echt als een relaxte baas trouwens.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:22 schreef Sylver_ het volgende:
Errmm, ik zou hem gewoon vriendelijk bedanken en melden dat ik de fout ook al had opgemerkt en hierbij de correcte versie stuur (CC naar de 100 mensen).
Zou me er iig niet zo druk om maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dusquote:Op donderdag 2 juli 2009 07:25 schreef JumpingJacky het volgende:
Er is zo'n uitdrukking die luidt "met vallen en opstaan". Wel, je bent gevallen, nu is het een kwestie van opstaan en verder gaan. Iedereen maakt fouten, dus jij ook.
Jij hebt hiervan geleerd en zal voortaan 6x extra controleren voordat je zo'n document rondstuurt. Een leermoment, zeg maar
Dat blijven de grootste dombo's. Ik werk voor een amerikaans bedrijf met meer dan 10000 werknemers. Had zo'n dwaas dus ook de fout gemaakt dat hij een mail voor een bepaalde mailgroep naar het hele bedrijf had gestuurd. Gingen er ook nog mensen met reply to all reageren dat het mailtje niet voor hun bedoeld kon zijn (duh). Was de mailserver drie dagen van slagquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
mensen die altijd alles met 'reply to all'-beantwoorden.
Dan had jij niet iedereen in cc moeten zetten, maar bcc moeten gebruiken. Onnodig gebruik van cc werkt spam in de hand.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:20 schreef ddee het volgende:
@ruud: ja dat heeft iemand mij ook gezegd...Dat hij het misschien per ongeluk heeft gedaan
niet nader te noemen energiemaatschappij met 5000 medewerkers.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:01 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat blijven de grootste dombo's. Ik werk voor een amerikaans bedrijf met meer dan 10000 werknemers. Had zo'n dwaas dus ook de fout gemaakt dat hij een mail voor een bepaalde mailgroep naar het hele bedrijf had gestuurd. Gingen er ook nog mensen met reply to all reageren dat het mailtje niet voor hun bedoeld kon zijn (duh). Was de mailserver drie dagen van slag
Dan kan hij het toch ook niet per ongeluk naar iedereen verstuurd hebben?quote:
Wel als je iedereen in To: zet...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan kan hij het toch ook niet per ongeluk naar iedereen verstuurd hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |