Met een aardappelschil mesje!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:08 schreef Jonatan het volgende:
Hoi,
Wat is het beste, en hoe doe je het beste hoe je je ballen kaalscheert?
Thanks!
Je wilt er toch niet uit zien als een 10 jarig jochie met je kale ballen?quote:
dat dusquote:
Ja duhh, maar hoe behoud ik het langste het beste resultaat, en gaat het niet ONTZETTEND jeuken!?quote:
Bullshit!!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:12 schreef Dartanion het volgende:
alleen homo's scheren hun ballen!
Alleen de eerste keer daarna goed bij houden heb je er ook geen last van.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Bovendien gaat het waarschijnlijk verschrikkelijk jeuken waardoor je je de hele dag aan je ballen loopt te krabben.
ik vraag me de leeftijd van ts afquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:12 schreef Jonatan het volgende:
[..]
Ja duhh, maar hoe behoud ik het langste het beste resultaat, en gaat het niet ONTZETTEND jeuken!?
Ook je lul zelf trouwens, ook gewoon met een scheermes?
het jeukt helemaal nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je wilt er toch niet uit zien als een 10 jarig jochie met je kale ballen?
Bovendien gaat het waarschijnlijk verschrikkelijk jeuken waardoor je je de hele dag aan je ballen loopt te krabben.
Hoe doe jij het dan, en doe je dat gewoon als je lul hard of stijf is, wat is het beste?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:13 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Alleen de eerste keer daarna goed bij houden heb je er ook geen last van.
checkquote:
Je ballen scheren, raketwetenschapquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:14 schreef Jonatan het volgende:
[..]
Hoe doe jij het dan, en doe je dat gewoon als je lul hard of stijf is, wat is het beste?
Gozah joh... Aan je reacties te merken ga jij verlopig toch niet neuken en heb je waarschijnlijk 3 haren.. Trek ze er maar uit met een picet en geef meteen een slinger aan je piepie..quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:14 schreef Jonatan het volgende:
[..]
Hoe doe jij het dan, en doe je dat gewoon als je lul hard of stijf is, wat is het beste?
Check!! En als dat niet lukt ff de steker van een ouwe radio afknippenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:19 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Je ballen scheren, raketwetenschapGewoon onder de douche tegen de haren in.
Mocht je het nog niet begrijpen dan raad ik je aan om het te proberen met een fohn in bad, de fohn moet wel onderwater zijn en niet op batterijen werken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |