Rehearsals waren altijd al veelal playback en de kleine stukjes die hij zong waren op 10% ofzoquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:16 schreef Rnnz het volgende:
Ik zie liever een ander nummer dan They Don't Care About Us. Goed nummer hoor, maar live is het niet mijn favoriet. Ook het playbacken vond ik een beetje jammer..
MEER MEER MEER
euhm,.. dude dat komt uit het nummer she's got the look van het Dangerous albumquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:43 schreef Braddie het volgende:
Michael zag er best goed uit voor zijn doen, Alleen vond ik dat getoeter best wel gay..
She drives me wildquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:43 schreef RSie het volgende:
[..]
euhm,.. dude dat komt uit het nummer she's got the look van het Dangerous album
quote:
Ja viel mij ook al op, dat halve TDCAU en die autotoeter. Ook bijna exact dezelfde choreografie als 13 jaar terug.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:50 schreef PimD het volgende:
"She's got the look" ? She Drives Me Wild bedoel jeGaaf die video - hoewel het volgens mij exact dezelfde 'medley' is als tijdens de History-tour...?
Net als zijn shows dusquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:43 schreef Bevin het volgende:
Rehearsals waren altijd al veelal playback en de kleine stukjes die hij zong waren op 10% ofzo
Tijdens veel van z`n shows zong hij wel degelijk wat nummers live, of delen...quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:53 schreef matthijst het volgende:
[..]
Net als zijn shows dus![]()
Had vandaag sinds lange tijd The Jacksons Live album opstaan en shit, wat is die eigenlijk goeeeeed
Veel MJ nummers....
TJ-Live.rar googlen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |