Die gast is gewoon meerdere malen veroordeeld, te erg gewoon. Wat moet dat frustrerend zijn geweest voor die familie. Ik weet niet hoor, maar ik had misschien wel het hef in eigen hand genomen.quote:Familie weggetreiterd uit woning
Leersum - De familie Griffioen dacht lekker rustig en landelijk te gaan wonen in Leersum, maar het werd een nachtmerrie.
EénVandaag berichtte woensdag dat hun buurman het gezin het leven zuur heeft gemaakt met vernielingen, intimidatie en lichamelijk geweld. Ondanks een veroordeling, gaat de man door. Al negen jaar lang. Zo schijnt de buurman 's nachts met een felle zaklantaarn in het huis en heeft hij de lampen buiten vernield. De familie mist diverse zaken uit hun woning, waaronder de koopakte van het huis. De zoon van de familie heeft leukemie en volgens Gert Griffioen heeft de treiteraar al diverse malen de ambulance verhinderd tijdig bij hun huis te komen.
De familie eist dat de buurman uit zijn koopwoning wordt gezet, zeggen ze in de reportage. Eigen bewakingscamera's van de familie legden de acties van de buurman haarfijn vast.
Gesprekken, brieven en mediation hebben niet geholpen.
De PvdA voelt naar aanleiding van dit geval van burenterreur wel voor een wetswijziging op dit gebied.
Ik snap niet dat mensen zich dan nog in kunnen houden. Aan de ene kant heb ik daar respect voor en aan de andere kant minachting.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:05 schreef Mirjam het volgende:
vreselijk, ik begrijp echt niet waarom mensen dat doen.
Dat iddquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zich dan nog in kunnen houden. Aan de ene kant heb ik daar respect voor en aan de andere kant minachting.
ook dat.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zich dan nog in kunnen houden. Aan de ene kant heb ik daar respect voor en aan de andere kant minachting.
Ik wil daar wel een jaartje wonen , lijkt me leukquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:04 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb die uitzending gezien op tv vanavond![]()
Oi, wat zou ik slecht m'n handen bij me houden zeg
Dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:40 schreef Spaarne het volgende:
Het monster van Leersum is een debiele man van 72 jaar. De burenruzie is begonnen nadat de familie Griffioen heb het recht op overpad ontzegde, dat deden ze omdat de buurman zich telkens op hun terrein bevond. Maar de buurman kon alleen maar via de tuin/het terrein van Griffioen bij zijn eigen woning komen. Het recht van overpad heeft het monster teruggekregen van de rechter. Na die zaak was het monster zo kwaad dat ie de familie Griffioen nog erger is gaan pesten.
Toch is dat wel een goed dreigement, volgende veroordeling, your out, je huis verkocht op een veiling en jij eruit.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:57 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik heb dat item gisteren ook gezien. De politiek gaat nu roepen dat er regels moeten komen om mensen hun koophuis uit te zetten... Je kan er echter OOK gewoon eens voor zorgen dat een figuur dat drie keer is veroordeeld (voor o.a. mishandeling) eens voor een wat langere tijd achter de tralies verdwijnt.
Omdat ie gek is misschien?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:05 schreef Mirjam het volgende:
vreselijk, ik begrijp echt niet waarom mensen dat doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |