abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70559912
quote:
Familie weggetreiterd uit woning
Leersum - De familie Griffioen dacht lekker rustig en landelijk te gaan wonen in Leersum, maar het werd een nachtmerrie.

EénVandaag berichtte woensdag dat hun buurman het gezin het leven zuur heeft gemaakt met vernielingen, intimidatie en lichamelijk geweld. Ondanks een veroordeling, gaat de man door. Al negen jaar lang. Zo schijnt de buurman 's nachts met een felle zaklantaarn in het huis en heeft hij de lampen buiten vernield. De familie mist diverse zaken uit hun woning, waaronder de koopakte van het huis. De zoon van de familie heeft leukemie en volgens Gert Griffioen heeft de treiteraar al diverse malen de ambulance verhinderd tijdig bij hun huis te komen.

De familie eist dat de buurman uit zijn koopwoning wordt gezet, zeggen ze in de reportage. Eigen bewakingscamera's van de familie legden de acties van de buurman haarfijn vast.

Gesprekken, brieven en mediation hebben niet geholpen.

De PvdA voelt naar aanleiding van dit geval van burenterreur wel voor een wetswijziging op dit gebied.
Die gast is gewoon meerdere malen veroordeeld, te erg gewoon. Wat moet dat frustrerend zijn geweest voor die familie. Ik weet niet hoor, maar ik had misschien wel het hef in eigen hand genomen.

klik hier voor online uitzending
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:04:42 #2
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_70560072
Ik heb die uitzending gezien op tv vanavond

Oi, wat zou ik slecht m'n handen bij me houden zeg
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_70560086
vreselijk, ik begrijp echt niet waarom mensen dat doen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_70560110
jezus, wat is er dan mis met je.
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:06:16 #5
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70560126
Niets heeft geholpen, dus even flink klappen die gozer.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  PR/Manusje van alles woensdag 1 juli 2009 @ 21:06:50 #6
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_70560147
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:07:07 #7
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_70560161
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:05 schreef Mirjam het volgende:
Ik snap niet dat mensen zich dan nog in kunnen houden. Aan de ene kant heb ik daar respect voor en aan de andere kant minachting.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:09:08 #8
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_70560242
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:07 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik snap niet dat mensen zich dan nog in kunnen houden. Aan de ene kant heb ik daar respect voor en aan de andere kant minachting.
Dat idd
Ik had die vent echt pijn gedaan.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_70560333
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:07 schreef mazaru het volgende:

[..]

ook dat.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_70560346
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:04 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb die uitzending gezien op tv vanavond

Oi, wat zou ik slecht m'n handen bij me houden zeg
Ik wil daar wel een jaartje wonen , lijkt me leuk
zal ik hem wel bezig houden

Ik zou weg gaan en dan op de loer gaan liggen en hem soms even goed afrossen
pi_70562541
Ik had zn huis in de fik laten steken, op een moment dat ik zelf aantoonbaar in het buitenland was.
La derecha oprime, la izquierda libera
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:40:39 #12
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_70563614
Ik had ook gewoon zelf wat eraan gedaan, kennelijk kan of wil de wet niet genoeg doen.
pi_70563664
Die gast moet in een gesticht opgenomen worden.
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:48:57 #14
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_70563951
Ik snap overigens niet dat die mensen niet wat harder er tegenin zijn gegaan.
pi_70564179
Ik heb het ook gezien, maar... het is en blijft natuurlijk een eenzijdig verhaal.

Ik vind het ook heel erg, maar wat is waarheid
We zijn wel vaker genept door kranten en tv.

Maar als het allemaal waar is
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_70564394
voor 2000 euro had ik z'n huis in de fik gezet.
Never into somethin'
pi_70564521
omg, die eikel zorgt ervoor dat je kind niet op tijdig medische hulp kan krijgen.
je vrouw wordt in elkaar gemept.
je kinderen bijna aangereden
vernielingen
intimidatie

die kerel, dan bedoel ik de man en vader is wel een mietje zeg.
als politie en justitie niks meer doen dan zelf maar recht in handen nemen
pi_70564715
wat een vage kanarie die gast

als het mijn gezin was had ik die gast al langer in het ziekenhuis geslagen. liefst met een dwarsleasie.
pi_70566038
Het monster van Leersum is een debiele man van 72 jaar. De burenruzie is begonnen nadat de familie Griffioen heb het recht op overpad ontzegde, dat deden ze omdat de buurman zich telkens op hun terrein bevond. Maar de buurman kon alleen maar via de tuin/het terrein van Griffioen bij zijn eigen woning komen. Het recht van overpad heeft het monster teruggekregen van de rechter. Na die zaak was het monster zo kwaad dat ie de familie Griffioen nog erger is gaan pesten.
pi_70566391
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:40 schreef Spaarne het volgende:
Het monster van Leersum is een debiele man van 72 jaar. De burenruzie is begonnen nadat de familie Griffioen heb het recht op overpad ontzegde, dat deden ze omdat de buurman zich telkens op hun terrein bevond. Maar de buurman kon alleen maar via de tuin/het terrein van Griffioen bij zijn eigen woning komen. Het recht van overpad heeft het monster teruggekregen van de rechter. Na die zaak was het monster zo kwaad dat ie de familie Griffioen nog erger is gaan pesten.
Dus
- of de debiele man van 72 deed niks verkeerd en de Griffioens vonden het gewoon vervelend dat hij elke keer in hun tuin was en ontzegden hem daarop de toegang waarna het escaleerde
- of de debiele man was al flink aan het pesten en bevond zich daardoor extra vaak in de tuin van de Griffioens.

In het laatste geval was die gek dus ook begonnen. In het eerste geval is het meer doorgeslagen wraak.

In ieder geval moet zo'n gast naar een gesticht.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_70570908
Ik heb dat item gisteren ook gezien. De politiek gaat nu roepen dat er regels moeten komen om mensen hun koophuis uit te zetten... Je kan er echter OOK gewoon eens voor zorgen dat een figuur dat drie keer is veroordeeld (voor o.a. mishandeling) eens voor een wat langere tijd achter de tralies verdwijnt.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_70570950
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 08:57 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik heb dat item gisteren ook gezien. De politiek gaat nu roepen dat er regels moeten komen om mensen hun koophuis uit te zetten... Je kan er echter OOK gewoon eens voor zorgen dat een figuur dat drie keer is veroordeeld (voor o.a. mishandeling) eens voor een wat langere tijd achter de tralies verdwijnt.
Toch is dat wel een goed dreigement, volgende veroordeling, your out, je huis verkocht op een veiling en jij eruit.
Klaar
pi_70571136
Heb echt medelijden met die mensen en ze kwamen heel koel over tijdens die uitzending. Ik zou echt ontploffen
pi_70571725
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:05 schreef Mirjam het volgende:
Omdat ie gek is misschien?

Draag je toevallig een bloemjurk en mooie lakschoenen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')