laten we dat gewoon niet doenquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:55 schreef mrbox het volgende:
maar laten we het sex en neuken weer ff achter ons laten door een goede stelling/vraag enzo
okok: agreed!quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Sex is lekker om te doen minder om alleen maar over te praten
Die kwastjes doen het hem.quote:
Je weet niet wat je mistquote:
ohwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Door de drank of er vliegen er gewoon meer pick onequote:Op woensdag 1 juli 2009 20:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die kwastjes doen het hem.![]()
Ok ok, wie weet waarom ik steeds meer zeppelins zie? Die dingen waren er voorheen niet, nu zie ik ze elke week zowat.
Gave dingen daar niet van.
Geen idee... ik zie ze nooitquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok ok, wie weet waarom ik steeds meer zeppelins zie? Die dingen waren er voorheen niet, nu zie ik ze elke week zowat.
Gave dingen daar niet van.
ik bedoelde, wil liever alleenquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:53 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
met 3 in een douche is nog leuker natuurlijk
Vanavond straalnuchter andersquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Door de drank of er vliegen er gewoon meer pick one
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je doet me nog wat kan naar die koude douche blijven lopen
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
[..]
ohw
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]
ohw
Ik geloof dat ik ziekjes word.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
[..]
ohw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
ach jochie tochquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je doet me nog wat kan naar die koude douche blijven lopen
Dat magquote:
*flikkerd een bak ijs over zich heen*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:00 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
kan ook maar is ietwat saaiquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:00 schreef getl0st het volgende:
Dit is mijn laatste post. Ik mag hier niet meer komen van Lub_ya.
Doei
Je kan hem een handje helpen.quote:
It's the name.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:00 schreef getl0st het volgende:
Doei
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:00 schreef getl0st het volgende:
Doei
pff das een moeilijke... relaties zijn engquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
In hoeverre denken jullie klaar te zijn voor een Relatie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |