Vooral géén 45-jarige uitgebluste geitenwollensokkenmongool zijn, maar volledig 'in touch' met de wereld van nu.quote:
De jongere vriendin heb ik al. Nu de motor nogquote:
Inderdaad... ook de oudjes maken foutenquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:32 schreef Basp1 het volgende:
Waar stond je dan met pendulum op pinkpop. Natuurlijk naar de senioren muziek van keane te luisteren
Lees de klacht... broekiequote:Op woensdag 1 juli 2009 20:33 schreef feelsgoodman het volgende:
Wat probeer je nou precies te bewijzen? Ouwe lul.
Nee, het vlees snijden... bij jouw moeder.quote:
Midlife-crisis dus. Ik weet dat je nadenkt over een oorbel, ik zeg doen!quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:31 schreef mazeind het volgende:
[..]
Vooral géén 45-jarige uitgebluste geitenwollensokkenmongool zijn, maar volledig 'in touch' met de wereld van nu.
Jong van geest, weet je wel. Is niet mijn idee geweest dat het produkt mens ouder moet worden. Maar dat is weer een andere klacht.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:39 schreef Biogarde het volgende:
Zullen we het ontopic houden? Dank.
TS heeft een punt en dat hij 45 is en op FOK! zit, so be it. De eigenaar van FOK! is ook geen 17 meer, maar zorgt er wel voor dat je hier je bagger kwijt kan omdat je anders weer doelloos op je kamertje zat.
Waarom zit je te flirten met een man die al een vrouw heeft....quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:41 schreef leipeshitouwes het volgende:
Pluspunt; Jou (u?) manier van typen oogt jong, dus niks te senioren.
Herzlichen dank... en het is jouw manier van typen. Of is dat weer een typisch ouwe lullen opmerking?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:41 schreef leipeshitouwes het volgende:
Pluspunt; Jou (u?) manier van typen oogt jong, dus niks te senioren.
Jonge Godquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:47 schreef tong80 het volgende:
Herkenbaar Maziend.
Ik ben 46. Zie eruit als een jonge god volg alles op de voet qua muziek en zeg U tegen mensen die jonger zijn dan mezelf. De Stones zijn in de zestig. Er komt een tijd dat Johnnie Rotten 80 is en als een jonge god tekeer gaat.
Dit is zo cliché midlife-crisis geneuzel dat ik bijna zou denken dat je aan het trollen bent.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:45 schreef mazeind het volgende:
[..]
Herzlichen dank... en het is jouw manier van typen. Of is dat weer een typisch ouwe lullen opmerking?![]()
Het is wel wat ik bedoel. Dat getalletje zegt geen donder over hoe je in het leven staat. Maar door die hokjesgeest van onderzoekers krijgt iemand wel een label opgeplakt dat impliceert dat je er maar een beetje bijhangt en minder valide of minder goed bij je hoofd zou zijn.
Belachelijk.
Ik ken haar ook al wat langerquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:47 schreef Vitalogy het volgende:
Ik wil ook wel een 9 jaar jongere vriendin
maar niet pas als ik 45 ben
Tot over 20 jaar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:50 schreef Kafka. het volgende:
[..]
Dit is zo cliché midlife-crisis geneuzel dat ik bijna zou denken dat je aan het trollen bent.
Ja je denkt door je leeftijd dat je alles wel kent en je je niet hoeft voor te bereiden meer bij festivals. Gelukkig genoeg komen er nog steeds weer nieuwe bands bij die soms verrassend goed zijn maar ook soms verrassen slecht. Alhoewel ik het idee heb dat er vroeger toch meer betere bands waren dan tegenwoordig.quote:
Als je lang wilt leven, moet je heel oud worden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:53 schreef doubleyouteaare het volgende:
Oude lullen verzamel-topic.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:50 schreef molletjuh het volgende:
[..]
Jonge God
Ja je zit als n God op je bureaustoel, met je dikke reet
Begin maar niet over leven, dat is hier een gevoelig onderwerp.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je lang wilt leven, moet je heel oud worden.
Het is niet doelloos om op Fok! te zitten?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:39 schreef Biogarde het volgende:
Zullen we het ontopic houden? Dank.
TS heeft een punt en dat hij 45 is en op FOK! zit, so be it. De eigenaar van FOK! is ook geen 17 meer, maar zorgt er wel voor dat je hier je bagger kwijt kan omdat je anders weer doelloos op je kamertje zat.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:17 schreef Chai het volgende:
Hee meneer, ik vind het erg naar voor U want op je 45ste ben je natuurlijk nog erg vitaal.
Sterkte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acht Cola, Acht Bier!
Dan ikquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:22 schreef Muzz_ het volgende:
45 jaar
Gast je bent 2,3 keer ouder dan mij![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:01 schreef right_turn het volgende:
Ik zie dat wel vaker bij oude van dagen dat ze denken dat ze nog hip en jong zijn terwijl ze al lang en breed de 35 zijn gepasseerd. U ziet er zeker ook jonger uit dan senioren van uw leeftijd. Ontkenning is een biatch!
Bent u via uw kinderen op Fok! gekomen?Ik ben via BB-2 op Fok gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was iemand die ze opa Koos noemden.
Hij was 46.
God behoede me om zo oud over te komen
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:01 schreef right_turn het volgende:
Ik zie dat wel vaker bij oude van dagen dat ze denken dat ze nog hip en jong zijn terwijl ze al lang en breed de 35 zijn gepasseerd. U ziet er zeker ook jonger uit dan senioren van uw leeftijd. Ontkenning is een biatch!
Bent u via uw kinderen op Fok! gekomen?Ik heb nooit gezegd dat ik hip ben (wat een ongeloofelijk ouderwets woord gebruik je trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.). Evenmin dat ik niet "oud" ben. Leeftijd is relatief en de term "oud" is alleen maar te duiden vanuit de optiek van een ander. Een kind van 5 vindt een puber van 17 oud. Een puber van 17 vindt zijn ouders van 40 oud, ik vind mijn ouders van 70 oud.
Het gaat erom hoe je je opstelt. Ik heb een 24-jarige collega die zich gedraagt als een 60-jarige (rijdt in een truttige auto, heeft al 2 kinderen waar hij constant moraliserende praat in duwt, zit weekendjes op de camping, heeft geen enkel oor voor nieuwe ontwikkelingen in muziek, leest de telegraaf en gaat elke uitdaging of spanning uit de weg).
Nogmaals (om terug te keren naar de klacht): leeftijd zegt geen ene K, dus waar halen die onderzoekers het lef vandaan om mensen van 45, 50 of zelfs 65 in een "senioren"-hoekje te duwen? Met alle kromme beeldvorming die daar bij hoort.
En op je vraag: ik ben er van overtuigd dat het zeer bewust niet hebben van kinderen heeft bijgedragen aan het jong van geest blijven. Dus: nee.
[ Bericht 30% gewijzigd door mazeind op 02-07-2009 07:41:24 ]"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
En ik ben er van overtuigd dat het hebben van kinderen mij jong van geest houdtquote:Op donderdag 2 juli 2009 07:30 schreef mazeind het volgende:
[..]
En ik ben er van overtuigd dat het zeer bewust niet hebben van kinderen heeft bijgedragen aan het jong van geest blijven. Dus: nee.
Zijn we allebei blij. Mooi tochquote:Op donderdag 2 juli 2009 07:35 schreef Sorella het volgende:
[..]
En ik ben er van overtuigd dat het hebben van kinderen mij jong van geest houdt
Raar eigenlijk hoor, dit.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:28 schreef mazeind het volgende:
Het moet niet gekker worden. Vandaag een item op Radio 1: onderzoek naar vakantiegedrag van senioren tijdens vakantie in eigen land. Onderzochte categorieën:
Senioren van 45 tot 50
Senioren van 50 tot 55
Senioren van 55 tot 65
Senioren vanaf 65
Nou ben ik 45 jaar en word gofferdegoffer zomaar ingedeeld in het hokje van Senioren. Terwijl ik op Pinkpop loop te kicken op Kyteman, The Killers en Franciscus Ferdinandusse. Terwijl ik op tv Glastonbury vooral waardeerde vanwege Pendulum en Kasabian. Terwijl ik helemáál niet in Nederland op vakantie ga of wil gaan. Terwijl ik fysiek fitter ben dan ooit en mentaal bloedig scherp.
En mijn 9 jaar jongere vriendin hoor ik ook nergens over klagen![]()
En nu niet gaan zeiken dat ik naar de Senioren-zender Radio 1 luister!!! Want dat doe ik zodat ik 'ze' in de gaten kan houden en erbij ben als 'ze' me ineens in het kolerehokje van de "senioren" stoppen.![]()
Klacht: randdebielen die menen dat je boven de 45 jaar geen K meer kunt of wilt en uitgeblust de maatschappij alleen maar tot last bent.
Ik hoop dat ik dan eindelijk FA ben !quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:35 schreef Florian_ het volgende:
Ik hoop serieus dat ik op m'n 45ste niet meer rondhang op een internetforum
Dus jij hoopt serieus dat je net zoals hierboven vermeld je je als een ingekakte oude lul gaat gedragen en dan wel bij de senioren al gerekend moet gaan worden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:35 schreef Florian_ het volgende:
Ik hoop serieus dat ik op m'n 45ste niet meer rondhang op een internetforum
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:14 schreef Lakitu het volgende:
Rot eens op uit m'n internet trouwens, (...)
Waarom denken alle 'senioren' dat je een ingekakte oude lul bent als je niet meer op internetfora rondhangt op je 45e? Zijn ze echt zo inspiratieloos?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus jij hoopt serieus dat je net zoals hierboven vermeld je je als een ingekakte oude lul gaat gedragen en dan wel bij de senioren al gerekend moet gaan worden.![]()
Internetforums bestonden nog niet eens toen de oudere jongeren zo jong waren als jij nu bent.
"Mama, ze ze meneer tegen mij"quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:17 schreef Chai het volgende:
Hee meneer, ik vind het erg naar voor U want op je 45ste ben je natuurlijk nog erg vitaal.
Sterkte!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:12 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Raar eigenlijk hoor, dit.
Senioren worden normaal aangeduidt vanaf 55 jaar. Bijv. bij mijn woningcorporatie, maar ook op mijn werk.
Ik ontken niks hoor, Clairvaux. Vind het alleen opvallend.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:53 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Redenen zoeken om te ontkennen dat je oud bent.![]()
45+ is gewoon senioren.
Vanaf morgen join ik de ouwe lullen club.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:03 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik ontken niks hoor, Clairvaux. Vind het alleen opvallend.
Voor de rest vind ik het prima, join the club, jij over een jaar toch?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:12 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Vanaf morgen join ik de ouwe lullen club.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |