abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70561118
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:29 schreef ius het volgende:
Waarom in medisch daar heb ik wel vertrouwen in.. En in een instelling tja als het even kan wel ja
Maar ja, dat is geen optie. Dus als je er wat mee wil zul je het toch door iemand moeten laten doen die het met je na wil spelen. Je kunt wel bijv. rubberen lakens om het bed doen enzo en aan medische kleding voor die ander is ook wel te komen.

Als het je puur om vertrouwen gaat, dan is het meer een kwestie van een partner vinden die je vertrouwt.
pi_70561234
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:32 schreef Mirjam het volgende:

[..]

vertrouwen in welk opzicht?
ben je bang dat
iemand misbruik van je maakt?
je uren laat liggen zonder op je hulpgeroep te reageren?
je flipt?
wat?
Bang inderdaad dat iemand misbruik van me maakt, dat is wat ik dus niet vertrouw aan sm...

En ik weet niet wat het met me doet dus als ik flip is het wel handig dat er een beetje verstandig mee wordt om gegaan
pi_70561360
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:35 schreef ius het volgende:
Bang inderdaad dat iemand misbruik van me maakt, dat is wat ik dus niet vertrouw aan sm...

En ik weet niet wat het met me doet dus als ik flip is het wel handig dat er een beetje verstandig mee wordt om gegaan
Je kunt ook BDSMen met je partner, dat is juist wat de meeste mensen doen. Dus dan heb je imho niet meer kans om misbruikt te worden. Weet je wel hoeveel stelletjes elkaar wel eens vastgebonden hebben? Zo eng is het niet.

Ik denk dat een BDSMer juist meer respect heeft voor als jij wil kappen en beter begrijpt hoe je daar mee om moet gaan, want medisch personeel zal juist gewend zijn als je flipt je niet los te maken maar valium te geven ofzo
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:41:23 #29
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70561447
ok dit was ook niet helemaal de bedoeling maar vooruit
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_70561470
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:41 schreef Re het volgende:
ok dit was ook niet helemaal de bedoeling maar vooruit
Wat bedoel je?
pi_70561485
ik heb nu geen partner en een relatie met daarbij bdsm wil ik echt niet met mijn toekomstige vrouw hebben
pi_70561522
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:42 schreef ius het volgende:
ik heb nu geen partner en een relatie met daarbij bdsm wil ik echt niet met mijn toekomstige vrouw hebben
Waarom niet?
pi_70561576
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:08 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik denk dat je last hebt van vooroordelen ten opzichte van BDSM. Het is niet creapy en het hoeft niet samen te gaan met seksuele handelingen. Dat gevoel wat je hebt dat je beperkt wil worden en afhankelijk wil zijn, plus dat je het er gaaf uit vindt zien, dat is juist hoe veel BDSMers zich voelen. Ik durf te wedden dat als je die fantasie om gaat zetten in werkelijkheid je er achter komt dat het allemaal zo creapy niet is.
ik geb er geen vooroordelen tegen maar gebruik er lekker touwen ofzo voor, deze dingen worden gebruikt om mensen tegen zichzelf te beschermen, beetje ziek om precies zulke dingen te gebruiken om sexuele fantasien te botvieren imo
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:45:39 #34
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70561590
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:35 schreef ius het volgende:

[..]

verdiep je eens in sm.
de kern van sm, de basis, is vertrouwen.
een vreemde kun je niet vertrouwen, duh, maar mensen die een beetje verstand hebben van sm zullen je niet naaien. letterlijk én figuurlijk.

en let's face it, geen enkele instelling gaat je fixeren, voor de lol.
ten eerste komen daar héél veel regels bij kijken, fixeren mag niet zomaar.
en als iemand met zo'n verzoek bij mij op mijn hypothetische werk waar ik mensen zou kunnen fixeren (wat dus niet zo is) zou komen, zou ik ze ook gewoon wegsturen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_70561617
simpelweg omdat ik denk dat vertrouwen in een relatie ongedwongen moet zijn.. En dat is het als je elkaar vast ergens toch niet helemaal
pi_70561620
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:45 schreef farscapevr7 het volgende:
ik geb er geen vooroordelen tegen maar gebruik er lekker touwen ofzo voor, deze dingen worden gebruikt om mensen tegen zichzelf te beschermen, beetje ziek om precies zulke dingen te gebruiken om sexuele fantasien te botvieren imo
Touw wordt gebruikt door verkrachters hoor!!! Wat is er in godsnaam ziek aan?
pi_70561691
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:46 schreef ius het volgende:
simpelweg omdat ik denk dat vertrouwen in een relatie ongedwongen moet zijn.. En dat is het als je elkaar vast ergens toch niet helemaal
Bij BDSM is het juist zo dat degene die het ondergaat (bijv. zich laat vastbinden) bepaalt onder welke omstandigheden, hoe ver het gaat, wanneer het stopt etc.. Dus je bepaalt zelf in hoeverre je de ander dat vertrouwen geeft. De ander dwingt niets af. Hoe ver je gaat is het gevolg van vertrouwen, geen manier om het te bewerkstelligen.
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:48:58 #38
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70561714
en vergeet niet, in de zorg iemand fixeren gaat wel ff anders dan in sm, of gewoon voor de lol, hoe je het noemen wil.
in de zorg gebeurt het alleen als mensen onhandelbaar zijn/worden. medicatie komt om de hoek kijken, enz. enz.
als je dan schreeuwt dat je los wil, doen ze gewoon de deur dicht

ik werk al járen in de zorg, en heb wel eens mensen moeten fixeren, op andere manieren weliswaar, of isoleren, enz. enz.
pi_70561804
dat ze me niet naaien tja can't be sure... Met het zijn van een proefpersoon van verpleegkundigen in opleiding ben ik ook tevreden hoor... Als het zo beperkend mogelijk zoals op het plaatje
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:52:43 #40
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70561864
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:51 schreef ius het volgende:
dat ze me niet naaien tja can't be sure... Met het zijn van een proefpersoon van verpleegkundigen in opleiding ben ik ook tevreden hoor... Als het zo beperkend mogelijk zoals op het plaatje
zo werkt het niet.
áls er al geoefend wordt met het gebruik van bijv. zweedse banden, wordt er binnen het team/de groep die opgeroepen is op elkaar geoefend.

als je het nou écht wil, zoek dan iemand die je vertrouwt, zorg voor materialen en doe het thuis.
pi_70561950
mijn vriendin wilde het niet... Jammer genoeg is het echt spul heel erg duur
pi_70561978
Inderdaad, ze oefenen op elkaar. Echt, in medische context gaat het niet gebeuren. En gezien hoe gefixeert (ha. ha.) je er op bent zul je denk ik toch op zoek moeten naar een andere oplossing.
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:56:07 #43
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70561996
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:55 schreef ius het volgende:
mijn vriendin wilde het niet... Jammer genoeg is het echt spul heel erg duur
koop voor 30 euro zo'n ding van de partywinkel.
zelfde effect, het gaat je toch om de ervaring.
pi_70562136
Je hebt ook spullen voor zelfbondage trouwens, misschien kun je daar wat mee. Zijn een soort sloten die een bepaalde tijd gesloten blijven en dan openklikken na bijv. 20 minuten. Zijn alleen wel duur geloof ik.
pi_70562146
nou het effect is denk ik wel degelijk anders kan me niet voorstellen dat zo'n van 30 euro echt in staat is je in bedwang te houden.. Een goede posey dwangbuis kost tien keer zoveel
pi_70562147
Ziek? Als je varkensgriep hebt, dan ben je ziek. Er is zelfs een behoorlijk groot contigent sm-ers met zodanige fantasiën dat ze gekkenhuisje spelen. Niets zieks aan.
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:02:36 #47
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70562235
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:00 schreef ius het volgende:
nou het effect is denk ik wel degelijk anders kan me niet voorstellen dat zo'n van 30 euro echt in staat is je in bedwang te houden.. Een goede posey dwangbuis kost tien keer zoveel
je wil ook echt in dat ding gaan flippen ofzo?
pi_70562398
Misschien kun je je gaan bezatten met vrienden en nonchalant wat rollen ducttape laten slingeren

pi_70562458
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:02 schreef Mirjam het volgende:

[..]

je wil ook echt in dat ding gaan flippen ofzo?
Maar toch iig zolang echt vast zitten dat ik echt weet dat ik zelf niet los kan...

Mare isoleren in de zin van eenzame opsluiting?
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:10:18 #50
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70562514
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:08 schreef ius het volgende:

[..]

Maar toch iig zolang echt vast zitten dat ik echt weet dat ik zelf niet los kan...

Mare isoleren in de zin van eenzame opsluiting?
isoleren is gewoon in de kamer zetten met de deur dicht, geen mogelijkheid om eruit te komen.
isoleren kan ook eenzame opsluiting zijn.
en ik kan helaas de kwaliteit van die goedkope dwangbuis niet bekijken, maar hey, als je echt eens wil, dan probeer je het voor die 30 euro uit.
ik weet zeker dat hij je het gevoel kan geven goed gefixeerd te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')