in hun wereld welquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:39 schreef McFearless het volgende:
En dat zijn dan 'bazenacties'?
quote:
quote:
matig topic.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:43 schreef postmortum het volgende:
[V S&G] FOK!sters Sexy en Gewaagd #41: Gewoon lekker :9~
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:43 schreef postmortum het volgende:
SERIEUS? IS DAT ECHT DE BETEKENIS!?!?/1!!einz1!quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:38 schreef postmortum het volgende:
Post daar een keer een leuk meisje haar foto's komen daar gelijk 10 reacties onder of ze msn/hyves/facebook heeft![]()
En of ze vrijgezel is en als ze dat niet is hoe lang het gaat duren![]()
Serieus ik zou er een kloon voor moeten aanmaken, maar het is op dit moment er te warm voor
Hoiquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:09 schreef Fikfok het volgende:
Hmm geloof dat het met dat vragen van msn hyves enz enz wel meevalt.
Oordelen is ook wel erg makkelijk héPic's or you're looking in the mirror
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gósta dô jôgo? Do you like the gaming?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:30 schreef Ritmo het volgende:
ICT'ers die hopen op FOK! een vriendin te scoren.Hou eens op met rock en metal luisteren, kleed je normaal en ga eens uit. Misschien dat het je dan ooit lukt.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:30 schreef Ritmo het volgende:
ICT'ers die hopen op FOK! een vriendin te scoren.Hou eens op met rock en metal luisteren, kleed je normaal en ga eens uit. Misschien dat het je dan ooit lukt.
Moet je voor de gein eens kijken in een fobo bij een fokster die er goed uit ziet, 200+ pagina's van kansloze rukkers die denken kans te maken bij een grietje dat ze dan via een forum kennenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:23 schreef Beauregard het volgende:
Sneu verschijnsel, inderdaad.
Kansarme beroepsfappers die denken dat hun kansen stijgen bij het plaatsen van een '', of erger nog, zo'n zoetsappig complimentje terwijl het een smerige zeug betreft. Maar ja, een tepel is vaak al genoeg voor dat gepeupel.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:22 schreef Agiath het volgende:
Het duurde niet lang om er eentje te vinden trouwenshttp://fotoboek.fok.nl/suuzepluus
quote:Relatie Nee
quote:
....ik weet niet waarom jullie mij hier posten. maar ik ben niet die fikfok of wie dan ook!quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:22 schreef Agiath het volgende:
Het duurde niet lang om er eentje te vinden trouwenshttp://fotoboek.fok.nl/suuzepluus
aan sommige foto's te zien heeft vriendlief die waarschijnlijk zelf gemaaktquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:38 schreef Goofisch het volgende:
Te goedkoop ook gewoon dat topic.
Het zou je vriendin maar zijn... zit je zo een beetje te fokken kijk ik plots zo ineens tegen de tieten van de eigen chick aan
quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:08 schreef Venderwel het volgende:
Mmmmm....Morena en Closingeyes, jullie zijn hele mooie en opwindende vrouwen!
toch een leuk foboquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:31 schreef suuzepluus het volgende:
[..]
....ik weet niet waarom jullie mij hier posten. maar ik ben niet die fikfok of wie dan ook!dacht dat die illusie al uit de weg was geruimd...?!!
Internetslettenquote:
Meest kansloze topic van fok.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:43 schreef postmortum het volgende:
Ze moeten wel een beetje lief blijven doen tegen die meisjes natuurlijk, anders posten ze nooit meer iets.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En dat "gewoon lekker" slaat ook helemaal nergens op
Voor deze post zijn 2 smilies genoeg:quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:30 schreef Ritmo het volgende:
Ja viel me ook al op.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:01 schreef Futt_Bucker het volgende:
Mooi ook dat die "fruitgirl" faalt met aandacht krijgen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |