Dat ook inderdaad!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:09 schreef Radio-silence het volgende:
Ik irriteer me altijd aan dat schijt melodietje
En die heeft ook echt zoeen Hollandse naam volgens mijn.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:27 schreef Radio-silence het volgende:
Sowieso die armoedzaaiers op mijn tv
En vooral gast van die reclame met die houten stokken die blijft GVD maar moeilijk lopen en ik heb al een fortuin gestort!
Deze kerel? Abraham Kalumba - Oeganda (geboortejaar: 1989)quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
En die heeft ook echt zoeen Hollandse naam volgens mijn.
Nee dan is het iemand anders, iets van Henkie of zo.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:35 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Deze kerel? Abraham Kalumba - Oeganda (geboortejaar: 1989)
Abraham
Damn, dat zou wel heel lame zijn als ze iemand uit zo'n land met die naam op tv presenteren.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee dan is het iemand anders, iets van Henkie of zo.
Ach die stokken verkopen ze gewoon bij de fop winkel op de hoek, het is allemaal nep.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:35 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Deze kerel? Abraham Kalumba - Oeganda (geboortejaar: 1989)
[ afbeelding ]
Abraham
Hehe ik vraag me ook altijd af wat er dan gebeurd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:41 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Ach die stokken verkopen ze gewoon bij de fop winkel op de hoek, het is allemaal nep.
Ze moeten die stokken een keer onder zijn poten wegslaan.
Of: "geen intresse"quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:08 schreef Marurk het volgende:
Gewoon zeggen dat je al lid bent of dat je je al hebt ingeschreven. Doe ik ook altijd.
Staan ze leden te werven voor Greenpeace, zeg je gewoon dat je al lid bent.
Of willen ze je een nieuwe krant uit laten proberen, zeg je gewoon dat je die krant al hebt.
Simpel toch?
Nee, want dan gaan ze vragen waarom en willen ze je laten inzien dat het goed/slim is om wel lid te worden blabla.quote:
Meestal doe ik alsof ze lucht zijn of als ik daar tijd voor heb en zin in heb ga ik een discussie aan. Soms wel leuk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:08 schreef Marurk het volgende:
Gewoon zeggen dat je al lid bent of dat je je al hebt ingeschreven. Doe ik ook altijd.
Staan ze leden te werven voor Greenpeace, zeg je gewoon dat je al lid bent.
Of willen ze je een nieuwe krant uit laten proberen, zeg je gewoon dat je die krant al hebt.
Simpel toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |