Allereerst: Dit topic is alleen voor users die buiten komen en zichzelf, net als ik ook op het strand durven te vertonen. Val jij niet onder deze categorie? verlaat dan mijn topic want dan ben je waarschijnlijk een dikke witte WoW'er die nog kanslozer is dan de personen die ik hieronder ga beschrijven.
Terug naar de klacht. Ik was gister na een dag hard werken toe aan wat verkoeling. Zodoende trokken we s' avonds met zn 8en eropuit om naar het strand te gaan. Uiteraard bier mee om de alcoholisten tevreden te houden en het feest kon beginnen. Beetje zwemmen, ouwehoeren, bier drinken en lekkere wijven checken

. Maar ons rustige beeld werd verstoord door kansloze mongolen die kansloze versierpogingen uithaalden bij die wijven

. Iedereen kent het wel, de één schopt een bal "per ongeluk" naar een groepje meiden en de ander holt er als een baywatch autist naar toe. Vervolgens zie je die gast toenadering zoeken tot die chicks en in 99 van de 100 gevallen faalt de persoon in kwestie

En dit euvel herhaalde zich nog 4,5 keer door telkens de zelfde groep jongens bij de zelfde groep meiden. Op een gegeven moment waren die meiden het zat en gingen er vandoor. En dan zie je die jongens beteuterd kijken van: "weer mislukt

"
Godverdomme stelletje mongolen, jaag de chicks eens niet weg! Regelen doe je maar in een club. Niet op het strand met je misvormde lichaam
Pluspunt: Een vriend van me schopte een bal 50 meter ver het water in van een paar 16 jarige ventjes
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?