Bedankt, denk ikquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:59 schreef Muchachooo het volgende:
Zijn alle topics in de klaagbaak topics die er totaal niet toe doen?
Dit is nog de meest interessante vandaag, dus complimenten!![]()
Hahaha doe dat dan ook niet. Klop ze er gewoon af.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:02 schreef TNA het volgende:
Nee die kutvliegjes die op je witte kleding gaan zitten waarna je ze eraf veegt en zwarte vlekken krijgt
Doe dat dan en flikker op uit mijn topicquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:11 schreef Muchachooo het volgende:
ik heb anders een waslijst aan dingen waar ik liever over klaag dan vliegjes.
maar die zet ik toch ook niet allemaal op Fok!
moest eens zo zijn...
daar is fok voor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:11 schreef Muchachooo het volgende:
ik heb anders een waslijst aan dingen waar ik liever over klaag dan vliegjes.
maar die zet ik toch ook niet allemaal op Fok!
moest eens zo zijn...
Ja dat werkt niet altijd jeweettoch.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:07 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Hahaha doe dat dan ook niet. Klop ze er gewoon af.
Jezus man open een blog ofzoquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:16 schreef Muchachooo het volgende:
goed goed, sorry hoor
er zijn vandaag ook zó veel niet boeiende klaagtopics gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:23 schreef Xebber het volgende:
Hoe herken je een blije motor- of scooterrijder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ga weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:23 schreef Xebber het volgende:
Hoe herken je een blije motor- of scooterrijder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Terechte klacht overigens![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |