hey grote,quote:
Niet gewerkt man, dagje "vrij" genomenquote:Op donderdag 2 juli 2009 07:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hey grote,
waar was je gister !!!!
Toch niet gezondigd he
o ok, ik schrok al man haha.quote:Op donderdag 2 juli 2009 07:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Niet gewerkt man, dagje "vrij" genomen
Damn, zo mijn trein maar eens halen hahahah
Yeah rightquote:Op donderdag 2 juli 2009 07:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Niet gewerkt man, dagje "vrij" genomen
Damn, zo mijn trein maar eens halen hahahah
Te druk neem ik aanquote:Op donderdag 2 juli 2009 07:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey beller![]()
tis nie handig om rond 1700 vanuit hondenstrand naar huis te rijden
Dat geloof ik meteenquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja![]()
maar dat stuk strand is dan wel weer echt geweldig!
ik mag het niet zien van youtubequote:Op donderdag 2 juli 2009 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen
Ik zit hier alleen op kantoor en ik heb de slappe lach gekregen door dit filmpje![]()
Dat is juist goed tochquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik mag het niet zien van youtubegeeft error aan en dat ik het later moet proberen
ben wel naar "echte" strand geweest, maar dat is toch anders, meer kans op weglopen enzo
hier kon ze gewoon lekker los en op d;r gemakje naar andere honden toe, scheelt ook vast dat het nog niet zo druk was denk ik
wel wilde ze mij verdedigen wat niet nodig was
op zich is het niet verkeerd, alleen toen ze dat de vorige keer deed was het meer omdat zij vond dat ze boven me stond buiten, gelukkig daar gister niks van gemerkt dus zal nu wel mee vallenquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is juist goed toch
En dat filmpje moet je zeker eens zien, kijk nu meerdere filmpjes van die twee kerels... ik kom niet meer bij
Owk, blij dat dat in ieder geval niet meer de reden wasquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich is het niet verkeerd, alleen toen ze dat de vorige keer deed was het meer omdat zij vond dat ze boven me stond buiten, gelukkig daar gister niks van gemerkt dus zal nu wel mee vallen
ik dacht trouwens dat het langer rijden was, maar dat viel op de heenweg reuze mee!
ik blijf het gewoon proberen met dat filmpje!
dan zou ik weer overnieuw moeten beginnen met alle oefeningen buitenquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Owk, blij dat dat in ieder geval niet meer de reden wasWas vervelend geweest als ze dat gedrag buiten vertoonde.
Whehe dan zijn ze wel de hele dag lekker rustigquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan zou ik weer overnieuw moeten beginnen met alle oefeningen buiten
ben blij hoor dat ze het schijnbaar nu wel weet, maar anders weet ik het er ook wel weer in te krijgen
ben benieuwd of haar gedrag nog gaat veranderen na vandaag, over anderhalf uur ligt ze op de operatietafel voor d;r steralisatie
en ik voel me zoooo schuldig
ghehehe ja dat zal!quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe dan zijn ze wel de hele dag lekker rustig
Nah met mijn katten duurde het wel een tijdje voordat de verdoving was uitgewerkt, ongeveer tot de namiddagquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ghehehe ja dat zal!
ik hoop daarna ook een beetje maar niet teveel
mn schoonvader helpt me haar op te halenquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah met mijn katten duurde het wel een tijdje voordat de verdoving was uitgewerkt, ongeveer tot de namiddag
goede morgen WLquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:33 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen Allemaal!
wat een lekker weer zeg!
Komt vanzelf wel weerquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mn schoonvader helpt me haar op te halen
dacht al dat ik het haar niet aan kon doen dan mee te moeten met de scoot
ow wat wil ik graag weer kunnen auto rijden
weet ik maar ben gewoon ongeduldigquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel weer
Meuning WL
Nope, maar ik kan er hier op fok! even niets over zeggen...quote:Op donderdag 2 juli 2009 07:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Yeah rightGewoon met je kater in je nest blijven liggen
Als ik vanaf hier naar de vlaggen van de IKEA kijk.... erg weinig wind hierquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
wat ik me afvraag heh, staat er bij jullie nou nog een beetje wind ?
mogguh droxzquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nope, maar ik kan er hier op fok! even niets over zeggen...
Maar een kater was het zkr niet! hahaha
What else is newquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
weet ik maar ben gewoon ongeduldig
Que?!?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nope, maar ik kan er hier op fok! even niets over zeggen...
Maar een kater was het zkr niet! hahaha
Gisteren zkr, mag echt niet klagen!quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh droxz![]()
was het nog gezellig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
PM maar, ik pleur wat minder persoonlijke sjit op internet,quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gisteren zkr, mag echt niet klagen!hoeveel waterbalonnen zijn er doorheen gegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goe zo![]()
mja das behoorlijk kut danquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als ik vanaf hier naar de vlaggen van de IKEA kijk.... erg weinig wind hier
hier maar een klein beetje...maar het waait niet naar binnenquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
wat ik me afvraag heh, staat er bij jullie nou nog een beetje wind ?
Iets van 100 ofzoquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoeveel waterbalonnen zijn er doorheen gegaan?
goe zo
Als er weinig wind staat is het gelijk zo damn warm, das dus vaak hier.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja das behoorlijk kut dan![]()
ik zit altijd te zeiken van het waait zo hier, maar toen ik 2 weken geleden in nijmegen bleef slapen, miste ik gewoon de koelte haha
Dat is ook zoquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
oke je hebt gelijk
al vind ik 5 maanden wel erg lang hoor
én als je geluk hebt heb je ook nog een plat dak.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als er weinig wind staat is het gelijk zo damn warm, das dus vaak hier.
Onze eigen gebouwen hier zijn ook niet echt klein, houden dus ook nog wind tegen
Ben blij dat de airco hier aanstaatquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
én als je geluk hebt heb je ook nog een plat dak.
dan wordt je helemaal
[ afbeelding ]
ja je hebt altijd baas boven baas natuurlijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben blij dat de airco hier aanstaat
We hebben wel een plat dak, alleen dat dak is een metertje of 20 a 30 hoogquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
én als je geluk hebt heb je ook nog een plat dak.
dan wordt je helemaal
[ afbeelding ]
nee hoor, ik heb vannacht al heerlijk geslapenquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:04 schreef Crazy-p het volgende:
dus iedereen slaapt alweer?
Wat dan vanmiddag alleen weer vervelend is, is het naar buiten gaanquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je hebt altijd baas boven baas natuurlijk
Ik ga vanavond BBQ-en bij een maat van me. altijd goed te doen , lekker vlees, het kanon erbijquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
We hebben wel een plat dak, alleen dat dak is een metertje of 20 a 30 hoog
BBQ... klinkt als een goed plan!
laat me raden, je hebt geen airco in de auto ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat dan vanmiddag alleen weer vervelend is, is het naar buiten gaan
goed zoquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb vannacht al heerlijk geslapen
Jawel dat welquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
laat me raden, je hebt geen airco in de auto ?
ja idd..quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jawel dat welMaar omdat ik dan de hele dag in airco temperatuur op kantoor zit, is het naar buiten gaan wel even een klap in mijn gezicht
kijk je uit voor alcohol vergiftiging ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
Vanavond een feestje, morgen een bruiloft, zaterdag een feest in het dorp, zondag terras weer... ik ben dood een maandag
Ik zeg harde tepels!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:09 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja idd..
ik zit hier recht onder de airco.. iets met korte mouwen aan doen naar werk zit er niet in..
3 juli is een hele goede dag om te trouwenquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
Vanavond een feestje, morgen een bruiloft, zaterdag een feest in het dorp, zondag terras weer... ik ben dood een maandag
Verleden week al met mijn aangeschoten harses naakt het water ingesprongen om half twee 's nachtsquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk je uit voor alcohol vergiftiging ?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zeg harde tepels!
Hmm daar dacht ik weer eens hard op
ja daar zit wat inquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jawel dat welMaar omdat ik dan de hele dag in airco temperatuur op kantoor zit, is het naar buiten gaan wel even een klap in mijn gezicht
pics or it didnt happenquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zeg harde tepels!
Hmm daar dacht ik weer eens hard op
quote:
Ja dat dusquote:
haha, dat zijn wel de tijden dat je weet dat je leeftquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verleden week al met mijn aangeschoten harses naakt het water ingesprongen om half twee 's nachts
Was wel blij dat ik de dag erna vrij was
Ja dat zeker wetenquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, dat zijn wel de tijden dat je weet dat je leeft
Ik zie het probleem niet?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:22 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol.. ik ga je mijn tits toch niet laten zien
ik ook niet , het is tenslotte zomer, dan moet je ze laten zienquote:
ik had al geen zin meer toen ik opstond..quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:24 schreef tripack het volgende:
ik heb nu al geen zin meer
kijk, voor de dorst!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:24 schreef tripack het volgende:
ik heb nu al geen zin meer
Ik niet, echt weer eens te weinig!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb vannacht al heerlijk geslapen
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ook niet , het is tenslotte zomer, dan moet je ze laten zien
Hop hop, we wachtenquote:
oew die lust ik welquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk, voor de dorst!
[ afbeelding ]
niet zo lang met je tarzan spelen !!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik niet, echt weer eens te weinig!
(max 4 uur geslapen denk)
kom maar afleveren in eindhovenquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk, voor de dorst!
[ afbeelding ]
ouch! dan zou ik met koppijn wakker worden denk ikquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik niet, echt weer eens te weinig!
(max 4 uur geslapen denk)
ik laat nooit mn tieten zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
kekke camera ernaastquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk, voor de dorst!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:30 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik laat nooit mn tieten zienlullig voor je vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Maar hij is zo groot en zwart!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet zo lang met je tarzan spelen !!!
ik ben bang dat hij voordat ik in eindhoven zou zijn, als op isquote:
En omdat ik er gisteren niet was, mag ik vandaag dubbel pro-actief lopenquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ouch! dan zou ik met koppijn wakker worden denk ikwel kut hoor.
heb ik helemaal geen probleem meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
das bijna een lang weekendquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En omdat ik er gisteren niet was, mag ik vandaag dubbel pro-actief lopen
Ach... morgen 2,5 uur eerder naar huis... dat klinkt goed!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:37 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
heb ik helemaal geen probleem meezeg je moet wél aan je vriend denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
whehehequote:
whehehequote:
[..]
heb ik helemaal geen probleem meehandjevol is zat tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
gewoon normale handen haha,quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:42 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ff afhankelijk van hoe groot je handen zijn..
[..]
heb ik helemaal geen probleem meeSucks to be himSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Mogguh 3Packquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:39 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehemorguuh Droxz
![]()
dit keer wel gehaald
en al afgereageerd op die droplul
whehehe das dee juiste maninerquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh 3Pack
Nope.,.. krijg al de hele ochtend "sorry" te horen... maar ik reageer niet op die sukkel...
Ik negeer hem gewoon voor de volle 100%
sorry voor wat ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh 3Pack
Nope.,.. krijg al de hele ochtend "sorry" te horen... maar ik reageer niet op die sukkel...
Ik negeer hem gewoon voor de volle 100%
Liefde voor elkander, wat is het toch een mooi ietsquote:
Sorry dat zijn moeder niks van voorbehoedsmiddelen af wist?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry voor wat ?
sorry voor dat hij leeft ofzo ?
whehehequote:Op donderdag 2 juli 2009 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry dat zijn moeder niks van voorbehoedsmiddelen af wist?
Dit ga ik alleen niet lang volhouden kan ik je vertellenquote:
Zijn moeder had een darwin award moeten krijgen,quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry dat zijn moeder niks van voorbehoedsmiddelen af wist?
Ja echt hoor :Dquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zijn moeder had een darwin award moeten krijgen,
helaasch mislukt... :')
1 |
zit hij zooo te kutten?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dit ga ik alleen niet lang volhouden kan ik je vertellen
Ik kreeg die error ook steedsquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja echt hoor
En vet! Ik krijg met bagger lay-out de volgende error
[ code verwijderd ]
baas boven baasquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Liefde voor elkander, wat is het toch een mooi iets
hij moet maar blij zijn met wat hij heeftquote:
doe hem koprollendquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kreeg die error ook steeds
Zo pro-actief lopen... heulemaal geen zin in mensen,
alleen ik zie mijn kut collega dan niet... dat is goed!
Hij "kut" altijdquote:
vragen hoeveel hij er nu voor verdient, heb er hier ook nog 5 rondlopenquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hij "kut" altijd
Hij is serieus een beroepsprutsert
Hij liever dan ikquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
baas boven baas
[ afbeelding ]
[..]
hij moet maar blij zijn met wat hij heeft
Minder dan ik iig, en dat kan hij niet hebben (hij heeft meer papieren... maar minder ervaring en mindere beoordelingen, meer ziek, te veel vrij... vaak te laat)quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vragen hoeveel hij er nu voor verdient, heb er hier ook nog 5 rondlopen
voor jou maatje lolo ferrari ?quote:
zucht, ik denk wij 2 samen, runnen en Jou vestiging zonder problemen en deze toko waar ik zitquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Minder dan ik iig, en dat kan hij niet hebben (hij heeft meer papieren... maar minder ervaring en mindere beoordelingen, meer ziek, te veel vrij... vaak te laat)
Nee dat niet, maar een vriendin die haar tieten niet of nauwelijks wilt laten zien, no thanksquote:
van mij hoeft ze er ook niet te koop mee te lopen hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar een vriendin die haar tieten niet of nauwelijks wilt laten zien, no thanks
Denk het wel jaquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zucht, ik denk wij 2 samen, runnen en Jou vestiging zonder problemen en deze toko waar ik zit
ach jah en natuurlijk krijgt hij er ook nog es voor betaaldquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hij "kut" altijd
Hij is serieus een beroepsprutsert
Jah ik stond vooraan in de rij van nieuwe kindertjes,quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Denk het wel ja
Waarom moet jij nou weer zo ver wonen dan? wheheheh
En dat is het punt waar ik het juist over hebquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
van mij hoeft ze er ook niet te koop mee te lopen hoor
Als ik ze maar mag zien haha
Jep... voor welke diensten ze hem betalen... geen idee!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
ach jah en natuurlijk krijgt hij er ook nog es voor betaald
Wheheheheh nice one!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah ik stond vooraan in de rij van nieuwe kindertjes,
En toen moest mijn huidige mamma poepen in het zonninge brabant.
Was ik 2de in de rij was ik misschien wel een Fries geworden ofzo
maar ben blij dat ik hier maar 3 dagen zit ipv 5
Kwart fries, aanwezigquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wheheheheh nice one!
Friesland... brabant... same sjit
Die is echt van de oude school, maar deze blijft gewoon cool!quote:
Dat beestje denkt ookquote:
ah , ik kon hem nog nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die is echt van de oude school, maar deze blijft gewoon cool!
Dacht dat dat over de grootte gingquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat is het punt waar ik het juist over hebZij (crazy) zei, dat zelfs dat wel minder mocht
Liever een Brabo dan een friesquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wheheheheh nice one!
Friesland... brabant... same sjit
Nee manquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dacht dat dat over de grootte ging
[..]
Liever een Brabo dan een fries
zoiets dan maar ? http://i248.photobucket.c(...)_hazell_calendar.jpgquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee manGrootte kan mij ook niets schelen (surfplank is not done though
)
Maar minder laten zien aan de BF, that's not cool, mmmkay
Dit is toch godsamme te erg voor woordenquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zoiets dan maar ? http://i248.photobucket.c(...)_hazell_calendar.jpg
hehe,quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee manGrootte kan mij ook niets schelen (surfplank is not done though
)
Maar minder laten zien aan de BF, that's not cool, mmmkay
epic foto FTW!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dit is toch godsamme te erg voor woordenIk heb geen moment naar haar ogen gekeken
ik beken ook schuldquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dit is toch godsamme te erg voor woordenIk heb geen moment naar haar ogen gekeken
Ach we zullen maar zeggen dat we gezond zijnquote:
Dat dan weer welquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dacht dat dat over de grootte ging
[..]
Liever een Brabo dan een fries
haar ogen doen haar naam eer aanquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
stimmtquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach we zullen maar zeggen dat we gezond zijn
ehm, heeft ze ogen dan ?quote:
kloptquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat dan weer wel
"friesland" is raar²!
Ogen? Niet gezienquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
stimmt
[..]
ehm, heeft ze ogen dan ?
[..]
klopt
je wil die mail convo van mij en ex collega van hier niet zien haha
Kun je bij je hotmail ?
kijk je uit dat je geen stijve nek krijgt ?quote:
Ik dacht al, wat kan ik moeilijk opzij kijkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk je uit dat je geen stijve nek krijgt ?
ik ook niet,quote:
Jep kan bij hotmailquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
stimmt
[..]
ehm, heeft ze ogen dan ?
[..]
klopt
je wil die mail convo van mij en ex collega van hier niet zien haha
Kun je bij je hotmail ?
u heeft mailquote:
Whehehe geniaalquote:
Thx, zal zo ff kijkenquote:
Dat vond ik nou ook whehehehequote:
plaatje heb ik al ergens eerder gezien hahaquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Thx, zal zo ff kijken
[..]
Dat vond ik nou ook whehehehe
Die van nu.nl blijft ook leuk:quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
plaatje heb ik al ergens eerder gezien haha
klopt jahquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die van nu.nl blijft ook leuk:
[ afbeelding ]
inderdaadquote:
JIJ WERKIBAALquote:
Slaap kan ik goed gebruiken trouwens...quote:
Same here, ga rond 14.00 mooi naar huisquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Slaap kan ik goed gebruiken trouwens...
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Same here, ga rond 14.00 mooi naar huis
Dan moet ik nog 3,5 uurquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mindersquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dan moet ik nog 3,5 uur
Heb een pesthumeur en wil naar huis...
Ach wat doe je er aan he?quote:
Dat doe je er dus aanquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ach wat doe je er aan he?
Zo maar weeeeeeeeeeeeeeer roken en ff wat eten hahaha
Oja, ik heb toch zo'n pesthumeur?quote:
nou dan weet je meteen de oorzaak van je pest humeurquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Oja, ik heb toch zo'n pesthumeur?
Kwam er net achter dat ik nog helemaal geen koffie op had vandaag
ik heb het koud hierbinnenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:11 schreef Crazy-M het volgende:
kom net van buiten af.
tering jantje wat een temperatuur.
Zweet de tering.
jij bent dan ook een pinquin hehquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb het koud hierbinnen![]()
airco staad op 16 graadjes
ruilen van airco ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
1 van de oorzaken hahahahquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou dan weet je meteen de oorzaak van je pest humeur![]()
ach stikt,quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
1 van de oorzaken hahahah
Zo, ik ga lunchen/genieten van de zon/roken!
Ruilen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Loop je ff mee dan? Kunnen we samen mijn collega beukenquote:
hier ook, airco kapot ...quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ruilen?
Het is hier binnen 27 a 28 graden!
nee, krijg ik nog warmer :xquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Loop je ff mee dan? Kunnen we samen mijn collega beuken
bedankt voor de verkoelingquote:
Ben net buiten geweest, maar dat was echt niet te doen trouwens.... DJEEZ....quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
28 graden op kantoor.
is toch geen werk meer
das wel kutquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:53 schreef Crazy-p het volgende:
dr gaan hier geruchten de ronde dat er waarschijnlijk in december nog een ontslagen ronde gaat volgen :S
fijn dan!
ben je hier door heen gekomen..
(niet vragen hoe enzo)
komt er nog 1
geruchten zijn geruchten, laat je niet gek maken!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:53 schreef Crazy-p het volgende:
dr gaan hier geruchten de ronde dat er waarschijnlijk in december nog een ontslagen ronde gaat volgen :S
fijn dan!
ben je hier door heen gekomen..
(niet vragen hoe enzo)
komt er nog 1
buiten is ook hot jahquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben net buiten geweest, maar dat was echt niet te doen trouwens.... DJEEZ....
Nu pro-actief lopen
hmmm nog erger, hij heeft al weekend ook.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
Huis
Als ik morgen hier niet meer ben, alvast een heeeul fijn weekend iedereen
Hhehe thanksquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmmm nog erger, hij heeft al weekend ook.
hey prettig weekend bellerBBQse
werelds gewoon! zeker met dit weerquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hhehe thanksTjah ik werk voortaan niet meer op de vrijdag
stinkend weekendquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
Huis
Als ik morgen hier niet meer ben, alvast een heeeul fijn weekend iedereen
ik wil niet gaan schelden natuurlijk maar,......quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:37 schreef lynda het volgende:
Waar is die tripack eigenlijk gebleven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil niet gaan schelden natuurlijk maar,......Ik denk.. dat hij niet achter zijn pc zit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk ....quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik denk.. dat hij niet achter zijn pc zit..
Gewoon zo stiekem..quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
ahzo, de smeerlap zal toch geen vrij hebben genomen ?
whehequote:
aah je collega nadat je klaar was met hem ?quote:
Heb helaas geen plaatje van de rituele verbrandingquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah je collega nadat je klaar was met hem ?
die zijn aardig lam hahaquote:
zeggen wij geen hoi meer?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb helaas geen plaatje van de rituele verbranding
Polen he....quote:
Ej lieverd!quote:
verdikkie,quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb helaas geen plaatje van de rituele verbranding
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ej lieverd!
Stuur je 10000 pm's, sorry... er stond in geen 1 PM "hoi"
haha idd, net als die kerel, dat hij alcoholcontrol heeft, en dat hij een slok vd tester wil nemen hahaquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Polen he....
Altijd gezellig met die gasten!![]()
Die oude opa bedoel je toch?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha idd, net als die kerel, dat hij alcoholcontrol heeft, en dat hij een slok vd tester wil nemen haha
ja precies. geniaalquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die oude opa bedoel je toch?![]()
Die gozert dacht echt dat hij aan een fles whiskey zat te lurken whehehehe
Echt geniaal jah!quote:
hioer ook geen zin meer.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:17 schreef Crazy-p het volgende:
zo ook weer terug
nu dus echt geen zin meer
rest van de dag aan de telefoon
nog 2 uur hierquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hioer ook geen zin meer.
maar goed, nog 1.5 uur
Succesquote:
gee ndankquote:
1 uur en een kwartier ,,,,,quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:39 schreef Droxz.nl het volgende:
Straks lekker uit eten trallalala,.
lekkkkkkkkkker uitetennnnnnnnn TRRALALA-LALALALALA
Damn, hier nog iets minder dan 2 uur...
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:41 schreef Droxz.nl het volgende:
Lol@
Top Italian swimmer in tears after being disqualified when her hi-tech skinsuit bursts open at the rear
[ afbeelding ]
Ik ga zo mijn werkplek swaffelen ofzo, ik verveel me dood hier...quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gee ndank
[..]
1 uur en een kwartier ,,,,,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ga zo mijn werkplek swaffelen ofzo, ik verveel me dood hier...hier KUN je gewoon niet werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus, mn tshirt zit aan mn lijf geplakt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Het is hier eindelijk een beetje aan het afkoelen man!quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier KUN je gewoon niet werken.
Serieus, mn tshirt zit aan mn lijf geplakt.
ik zal er nog 1 laten ok ??quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het is hier eindelijk een beetje aan het afkoelen man!
Het windje is hier ook wat sterker geworden aan de vlaggen van de IKEA te zien...
ruilen ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
wij hebben een airco en een ventilator het is prima uit te houden hier
wie ik? waarom?quote:
quote:
raar werk *yo*quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
wij hebben een dilde en een klapkutje het is prima uit te houden hier
ik moest ff hard werkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:10 schreef lynda het volgende:
[..]
zie 1 of 2 pagina's terugik was je kwijt haha
dus toch!quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:15 schreef tripack het volgende:
[..]
ik moest ff hard werken
kon niet echt gestoord worden
je failed hem met een typoquote:
volgende week moet de website livequote:Op donderdag 2 juli 2009 16:16 schreef lynda het volgende:
[..]
dus toch!
Er is een primeur in dit topic.. Tripack moest hard! werken
flauw ...quote:
waterquote:
fijne avond!quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:54 schreef Crazy-M het volgende:
Flesje is wederom gevuld met koud water
* Crazy-M gaat maar is lekker naar huis tuffen.
fjne avond allen
quote:
Ik neem aan dat je met "ip" internet protocol bedoeld?quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:01 schreef Friday12 het volgende:
pinnen via ipis dat nieuw ofzo nog nooit van gehoord
ja ik kreeg net een klant aan de telefoon of wij dat konden leverenquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met "ip" internet protocol bedoeld?![]()
Zo ja.... vage sjit, dat kan toch niet ahhahaha
Bedankt voor je inzet he 3pack!quote:
* Droxz.nl kijkt naar de datum... nee toch niet...quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja ik kreeg net een klant aan de telefoon of wij dat konden leveren
Tot zo!quote:
Ej, het is nog geen half 6!quote:
zeg dat welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:01 schreef Crazy-M het volgende:
nog geen 17:00 ???
het is nog vroeg he draakjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:29 schreef draculettetje het volgende:
23.8 hier binnen valt mee
erg goedquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
het is nog vroeg he draakje
hoe bevalt je nieuwe telefoon ¿
Goed he zo smssen en internettenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
erg goed![]()
vooral niet meer hoeven nadenken dat ik eens moet stoppen met sms' en
heb nog niet alle dingen door maar kom al een heel end
internet werkt ook goed!
Zou toch zeggen dat je wel wat gewend bent Sgelequote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:55 schreef Sgele het volgende:
![]()
mogguh.... jezus man met dit weer valt toch niet te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |