hey grote,quote:
Niet gewerkt man, dagje "vrij" genomenquote:Op donderdag 2 juli 2009 07:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hey grote,
waar was je gister !!!!
Toch niet gezondigd he
o ok, ik schrok al man haha.quote:Op donderdag 2 juli 2009 07:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Niet gewerkt man, dagje "vrij" genomen
Damn, zo mijn trein maar eens halen hahahah
Yeah rightquote:Op donderdag 2 juli 2009 07:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Niet gewerkt man, dagje "vrij" genomen
Damn, zo mijn trein maar eens halen hahahah
Te druk neem ik aanquote:Op donderdag 2 juli 2009 07:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey beller![]()
tis nie handig om rond 1700 vanuit hondenstrand naar huis te rijden
Dat geloof ik meteenquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja![]()
maar dat stuk strand is dan wel weer echt geweldig!
ik mag het niet zien van youtubequote:Op donderdag 2 juli 2009 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen
Ik zit hier alleen op kantoor en ik heb de slappe lach gekregen door dit filmpje![]()
Dat is juist goed tochquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik mag het niet zien van youtubegeeft error aan en dat ik het later moet proberen
ben wel naar "echte" strand geweest, maar dat is toch anders, meer kans op weglopen enzo
hier kon ze gewoon lekker los en op d;r gemakje naar andere honden toe, scheelt ook vast dat het nog niet zo druk was denk ik
wel wilde ze mij verdedigen wat niet nodig was
op zich is het niet verkeerd, alleen toen ze dat de vorige keer deed was het meer omdat zij vond dat ze boven me stond buiten, gelukkig daar gister niks van gemerkt dus zal nu wel mee vallenquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is juist goed toch
En dat filmpje moet je zeker eens zien, kijk nu meerdere filmpjes van die twee kerels... ik kom niet meer bij
Owk, blij dat dat in ieder geval niet meer de reden wasquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich is het niet verkeerd, alleen toen ze dat de vorige keer deed was het meer omdat zij vond dat ze boven me stond buiten, gelukkig daar gister niks van gemerkt dus zal nu wel mee vallen
ik dacht trouwens dat het langer rijden was, maar dat viel op de heenweg reuze mee!
ik blijf het gewoon proberen met dat filmpje!
dan zou ik weer overnieuw moeten beginnen met alle oefeningen buitenquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Owk, blij dat dat in ieder geval niet meer de reden wasWas vervelend geweest als ze dat gedrag buiten vertoonde.
Whehe dan zijn ze wel de hele dag lekker rustigquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan zou ik weer overnieuw moeten beginnen met alle oefeningen buiten
ben blij hoor dat ze het schijnbaar nu wel weet, maar anders weet ik het er ook wel weer in te krijgen
ben benieuwd of haar gedrag nog gaat veranderen na vandaag, over anderhalf uur ligt ze op de operatietafel voor d;r steralisatie
en ik voel me zoooo schuldig
ghehehe ja dat zal!quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe dan zijn ze wel de hele dag lekker rustig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |