quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euh.. koken zonder water?quote:
Ow het water uit de kraan is afgesloten... ja dat kon ik ook niet uit de OP opmakenquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh.. koken zonder water?
Euh.. een washandje nattig maken tijdens het staan boven de hete pannen?
Ik noem maar wat
Deel van Hoogkerk enige tijd zonder waterquote:
Nou een goede grap, alsjeblieft.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jij hier water mee drinkt.
[ afbeelding ]
Ook een goede manier om een dorp snel te laten uitstervenquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Deel van Hoogkerk enige tijd zonder water
HOOGKERK - Een groot deel van Hoogkerk heeft woensdagmiddag enige tijd zonder water gezeten.
De oorzaak was een lek in de waterleiding op industrieterrein Westpoort. Een aannemer had daar tijdens graafwerkzaamheden de leiding beschadigd.
Waterbedrijf Groningen heeft het lek gedicht. Het bedrijf liet aan het eind van de middag weten dat het ongeveer een uur kon duren, voordat de druk weer normaal is.
Heb nog steeds geen waterNet als het hele dorp.
Vanuit die graaf bak drinken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jij hier water mee drinkt.
[ afbeelding ]
quote:Als ik kon ademen onder water, dan ging dat vast wat moeilijker op het droge.
Die liggen vol met kalveren . . .quote:
Jep. Men heeft de put gedempt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:36 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Die liggen vol met kalveren . . .
Het zal wel een lastig lek zijn, meestal zijn ze veel rapper.quote:
Ik weet 100% zeker dat jij ook uit Hoogkerk komtquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:50 schreef Zipportal het volgende:
Zag de klacht, wist met 100% zeker dat TS uit Hoogkerk komt.
Fout!!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:53 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat jij ook uit Hoogkerk komt
Ja, vast. Die zeggen eerst na 16:00. Nu tussen 18:00 en 18:30... en nou nog steeds niet.quote:
blijkbaar heb je dus geen enkel idee hoe moeilijk het is om een dergelijk lek te reparerenquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Deel van Hoogkerk enige tijd zonder water
HOOGKERK - Een groot deel van Hoogkerk heeft woensdagmiddag enige tijd zonder water gezeten.
De oorzaak was een lek in de waterleiding op industrieterrein Westpoort. Een aannemer had daar tijdens graafwerkzaamheden de leiding beschadigd.
Waterbedrijf Groningen heeft het lek gedicht. Het bedrijf liet aan het eind van de middag weten dat het ongeveer een uur kon duren, voordat de druk weer normaal is.
Heb nog steeds geen waterNet als het hele dorp.
beetje tape eromquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:39 schreef jagga het volgende:
[..]
blijkbaar heb je dus geen enkel idee hoe moeilijk het is om een dergelijk lek te repareren![]()
Ik kan het weten, ik stuur de jongens op pad die zulk soort werk doen
Waterleiding staat ongeveer onder 4-6 bar druk. Zijn vaak gelegd in Ringleidingen. Wat inhoud dat er meestal
2 of meer afsluiters dichtgezet moeten worden. Vaak gaat dat heel moeilijk ivm die druk, roest e.d.
Het repareren van leiding die al 10+ jaar in de grond zit kan echt lang duren. Is het PVC dan gaat het nog wel(als het niet meters ingescheurd is tenminste) asbest-cement daarentegen is een heel ander verhaal.
Bij een beschadiging bij AC mag je van geluk spreken als je niet tientallen meters leiding moet vervangen, fragiele kankertroep dat het is![]()
Klacht absoluut terecht, maar mensen hebben geen flauw idee wat er allemaal bij komt kijken.
1 2 3 4 5 | Van: 01-07-2009 18:00 Tot: 02-07-2009 20:00 Duur: 26 uren |
Baal als een mallequote:
Hopen dat je vannacht niet hoeft te poepen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Baal als een malle! Ik ga morgen op de hogeschool wel naar het toilet
Of bij de MC Donalds
!
gelukkig heb ik een redelijk waterdicht (quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hopen dat je vannacht niet hoeft te poepen.
Oooooh... dat is wel echt kut lang zeg!quote:
We hebben maar water uit de vijver gehaald verderopquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oooooh... dat is wel echt kut lang zeg!
Je mag wel even hier komen kakken als je wilt hoor?
Is vaak zo met kantoorvolk, en maar vies op arbeiders neer kijken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:39 schreef jagga het volgende:
[..]
blijkbaar heb je dus geen enkel idee hoe moeilijk het is om een dergelijk lek te repareren![]()
Ik kan het weten, ik stuur de jongens op pad die zulk soort werk doen
Waterleiding staat ongeveer onder 4-6 bar druk. Zijn vaak gelegd in Ringleidingen. Wat inhoud dat er meestal
2 of meer afsluiters dichtgezet moeten worden. Vaak gaat dat heel moeilijk ivm die druk, roest e.d.
Het repareren van leiding die al 10+ jaar in de grond zit kan echt lang duren. Is het PVC dan gaat het nog wel(als het niet meters ingescheurd is tenminste) asbest-cement daarentegen is een heel ander verhaal.
Bij een beschadiging bij AC mag je van geluk spreken als je niet tientallen meters leiding moet vervangen, fragiele kankertroep dat het is![]()
Klacht absoluut terecht, maar mensen hebben geen flauw idee wat er allemaal bij komt kijken.
Wij hebben altijd een tray of drie flessen bronwater in huis voor dit soort gelegenheden. Als de wereld vergaat, wil je niet je laatste uren in de rij staan bij een supermarkt voor wat water, maar is het wel zo handig dat je het al in huis hebt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:56 schreef Acinonyx het volgende:
Mensen die water uit de supermarkt kopen... het is gewoon plat kraanwater in een flesje gestopt
Nou. Ik heb weer een soort van water, dus ga jij maar die discussie hier voerenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:43 schreef cvboer het volgende:
[..]
Is vaak zo met kantoorvolk, en maar vies op arbeiders neer kijken.Zelf kunnen ze nog geen spijker recht in de muur slaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |