Wat was er dan? niet gehoord.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:42 schreef Damzkieee het volgende:
Was dat vanmorgen dat gesodemieter bij Giel?
Des te meer voor mijquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:43 schreef beelz het volgende:
Het is gewoon een lekker apparaat, jammer dat ze geen vlees eet
link?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:42 schreef Damzkieee het volgende:
Was dat vanmorgen dat gesodemieter bij Giel?
niiicequote:
quote:
tegen de zus van Bart de Graaf: "vind je dat Bart te vroeg is gestorven?"quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:41 schreef Ritmo het volgende:
Ze toont in tegenstelling tot v. Nieuwenkerk oprechte interesse in d'r gasten,
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:50 schreef pisnicht het volgende:
[..]
tegen de zus van Bart de Graaf: "vind je dat Bart te vroeg is gestorven?"![]()
![]()
Klopt Matthijs had in z'n vraag direct een ode aan Bart gedaan en had Bart zijn loopbaan en jeugd in geuren en kleuren verteld en dan zou hij vragen wat ze van het huidige BNN vinden. Ik mag Matthijs én Froukje ben ik nu ziek?quote:
Dat ging over heel iemand anders.. toch? Over een hoer?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Giel wilde haar volgens mij spreken maar werd nogal bruut toegesproken door een kamergenoot van haar
Ik weet niet of het om haar ging, maar meen te herinneren dat hij Froukje wilde spreken
Ach kom op man. Die kop die ze erbij trekt als ze weer eens moeite heeft om die autocue te volgen. Dan kijkt ze alsof ze op dat moment in d'r broek loopt te schijten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:52 schreef honda1990 het volgende:
Ik vind het ook allemaal wel meevallen, het is gewoon geen goed programma, zó slecht presenteert ze nou ook weer niet. Ze ziet er best leuk uit
Onhandig geformuleerd idd. Maar misschien bedoelde ze meer dat z'n slepende ziekte z'n leven zo kut maakte of ging maken dat ie eerder rust had moeten hebben.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:50 schreef pisnicht het volgende:
[..]
tegen de zus van Bart de Graaf: "vind je dat Bart te vroeg is gestorven?"![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |