quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:25 schreef Remsjo het volgende:
Ewa hoezo is deze poekoe verhuisd naar die lauwe takkies van Onzin ouwe? Dit is nat koel
Is dat lipstick of een kutbrommer?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:09 schreef Remsjo het volgende:
Ook geeft hij haar mooie cadeaus zoals een echte Golddigger beaamt [ afbeelding ]
Zo posten en dan nog niet snappen waarom je topic naar ONZ wordt gekicktquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:25 schreef Remsjo het volgende:
Ewa hoezo is deze poekoe verhuisd naar die lauwe takkies van Onzin ouwe? Dit is nat koel
Anders neem jij het ff bloedserieusquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo posten en dan nog niet snappen waarom je topic naar ONZ wordt gekickt
In ONZ iets bloedserieus nemenquote:
't is dat ik niks snap van deze zin, anders zou ik het waarschijnlijk opvatten als een belediging voor ONZquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:25 schreef Remsjo het volgende:
Hebben jouw leerlingen nog nooit een toets gemaakt in die "slang" ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
't is dat ik niks snap van deze zin, anders zou ik het waarschijnlijk opvatten als een belediging voor ONZ
Ik zou als ik een zo'n regel zou spotten er zonder pardon een 1 op knallen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben jouw leerlingen nog nooit een toets gemaakt in die "slang" ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |