Zag ik ooit op Koninginnedag. Het was druk en warm en een meisje wordt wat duizelig. En dan komt er wel een ambulance, en de hele rataplanquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
om te komen.![]()
Man overlijdt nadat ambulance weigert te komen
Wat een mensen zijn er soms, tering.
Klacht: Zie OP.
Meevaller: Geen, op dit moment.
Tja het is medisch niet noodzakelijk. Die mevrouw had tijdens de rit geen zorg nodig van paramedici. De ambulance is er niet om als een soort Bob mensen naar het ziekenhuis te rijden omdat de rest een drankje op heeft.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:14 schreef Marco001 het volgende:
Heb ik met de taxi ook wel eens meegemaakt, vrouw had tijdens een bbq een van haar vingers eraf gehakt(vraag me niet hoe), dus zei ambulance bellen, wou niet komen, politie gebeld, want ze bloedde als een rund en moest dus wel naar het ziekenhuis + ze jhadden wat biertjes teveel op, zei de politie, tja het is uw eigen verantwoordelijkheid hoe u dan bij het ziekenhuis komt..
Uiteindelijk maar taxi gebeld en toen had ik opeens een spoedritje naar het ziekenhuis.
Eerst deed ik zo:quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:14 schreef Marco001 het volgende:
Heb ik met de taxi ook wel eens meegemaakt, vrouw had tijdens een bbq een van haar vingers eraf gehakt(vraag me niet hoe), dus zei ambulance bellen, wou niet komen, politie gebeld, want ze bloedde als een rund en moest dus wel naar het ziekenhuis + ze jhadden wat biertjes teveel op, zei de politie, tja het is uw eigen verantwoordelijkheid hoe u dan bij het ziekenhuis komt..
Uiteindelijk maar taxi gebeld en toen had ik opeens een spoedritje naar het ziekenhuis.
Heel KLB is toch een en al bash dus dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:20 schreef TheFrankey het volgende:
Het is dan ook wel weer een populistische telegraaf titel! Wie zegt wat er aan de hand was? Het verhaal leert ons niets behalve een bash
Ach ja in andere landen komen er voor iedere muggenbult 3 ambulances omdat ze claims willen vermijden, en sterven de arme en modale mensen aan behandebare ziekten omdat er daarna geen geld meer over is...quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:22 schreef Uro het volgende:
Ach mensen bellen voor kont de ambulance. Pas als je in echt levensgevaar bent komt de ambulance.
Daar vallen geen afgehakte ledenmaten of beroertes onder.
Maakt mij opzich niet vele uit, ene klant is een klant. Zolang ze de boel maar niet onderkotsen ofzo vind ik het al snel best. Helemaal als ze dan ook nog eens een dikke fooi geven.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:21 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Toch top dat je een bloedend iemand mee wilde nemen.
Hier in Delfzijl kwam de ambulance wel toen erieen fotograaf tijdens het slikjesleeen van een brandweerwagen was gevallen. Die gast had ook alleen maar een gebroken arm en kapotte camera..quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:22 schreef Uro het volgende:
Ach mensen bellen voor kont de ambulance. Pas als je in echt levensgevaar bent komt de ambulance.
Daar vallen geen afgehakte ledenmaten of beroertes onder.
Komt omdat de ambulance even weg was.. Bob spelen, iemand vervoeren met een sneetje in zijn arm omdat zijn maten hadden gedronkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:50 schreef Marco001 het volgende:
[... De ambulance was pas na een kwartier bij hem!
ha!ha!ha!ha!quote:
Dan is het toch een zwak kind als hij zo ziek wordt, die verdient het leven nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ha!ha!ha!ha!
tot ze jouw kind niet komen ophalen als die met 43 graden koorts kapot ligt te gaan.
Volgens mij heb je zelf koorts, je bent aan het ijlen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:36 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dan is het toch een zwak kind als hij zo ziek wordt, die verdient het leven niet
Zwarte humor hoort bij het leven en de dood, niet zeiken. En een kind dat met 43 graden nog leeft is allesbehalve zwak!quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ha!ha!ha!ha!
tot ze jouw kind niet komen ophalen als die met 43 graden koorts kapot ligt te gaan.
Precies. Ik denk niet dat er sprake van is dat de ambulancemedewekers geen zin hadden. Misschien was de ernst van de situatie niet duidelijk, of kwamen ze aan met vage klachten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:00 schreef Mikkie het volgende:
Lekkere berichtgeving. Misschien eerst even alles uitzoeken? Voor hetzelfde geld was het een vaag, hysterisch, onverstaanbaar telefoontje waar ze niks mee konden. Nogal wiedes dat er dan niet uitgerukt wordt, dan kun je voor allerlei broekzakbellers ook gaan rijden, en blijven de echte gevallen liggen.
Kan, maar:quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:00 schreef Mikkie het volgende:
Lekkere berichtgeving. Misschien eerst even alles uitzoeken? Voor hetzelfde geld was het een vaag, hysterisch, onverstaanbaar telefoontje waar ze niks mee konden. Nogal wiedes dat er dan niet uitgerukt wordt, dan kun je voor allerlei broekzakbellers ook gaan rijden, en blijven de echte gevallen liggen.
Er zijn dus enkele telefoontjes gepleegd. Miss was het eerste belletje vaag en hysterisch. Maar het tweede en derde ook?quote:Familieleden van de man belden vroeg in de ochtend met het alarmnummer met een verzoek om medische bijstand. Toen die werd geweigerd, herhaalden zij hun verzoek nog enkele keren in latere telefoontjes. Pas enkele uren daarna, toen de man al was overleden, arriveerde een ambulance bij de woning. Politieagenten die na het overlijden arriveerden, troffen de familieleden verbijsterd aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |