quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:01 schreef KaMo het volgende:
[..]
Eerst opschuren, dan laagje primer, nog keer schuren, primer (paar lagen, 2 a 3)
Dan je kleur(en), ook paar lagen, tussendoor schuren met kleine korrel (dus de niet-ruwe schuurpapier)
Dan als laatste 1 of 2 lagen, transparante lak, eventueel ook voorzichtig schuren.
Wil je gaan spuiten? of met een kwast?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Fipo, gister een boek en een goeie draagband gekocht voor mn gitaar
Ja kwam er ook net achterquote:
Nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:07 schreef The_Dean het volgende:
Spuittips komen straks als ik weer normaal kan typen. In ieder geval niet schuren tussen de lagen.
Oh, het mag wel, maar niet zozeer nodig.quote:
Ja zat er ook al aan te denken maar vinden em al vrij hoog hangenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:12 schreef DrD00m het volgende:
Als je staat en het gaat lastiger dan als je zit, moet je eens proberen om je gitaar iets hoger te hangen. Vaak helpt dat wel.
Emobritpophaakarmalarm!quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:12 schreef DrD00m het volgende:
Als je staat en het gaat lastiger dan als je zit, moet je eens proberen om je gitaar iets hoger te hangen. Vaak helpt dat wel.
Kan jouw gitaar lezen dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Fisepo, gister een boek en een goeie draagband gekocht voor mn gitaar
Had je maar een echte heksenjager moeten worden, zoals ikquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik moet echt aanleren om te alternate picken
Gister probeerde ik zo de band uit door eens staand te spelen (speel normaal zittend gitaar), en ik merkte wel dat het heel kut speelde met alleen downpicken... Moet sowieso leren om goed staand te spelen.
Nee.. niet zo hoogquote:
Nee ik had wel het idee dat ie redelijk op zit hoogte zatquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:18 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Nee.. niet zo hoog![]()
Maar als je altijd zittend speelt, en je gaat staan en je gitaar hangt op knie-hoogte gaat het vaak wel lastiger
Oh?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:18 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Nee.. niet zo hoog![]()
Maar als je altijd zittend speelt, en je gaat staan en je gitaar hangt op knie-hoogte gaat het vaak wel lastiger
Ja, want die hoek ben je dan niet gewend. Andersom ook niet. Van die punkapen die altijd met hun gitaar op hun knieën spelen kunnen vaak ook niet goed alternate picking enzo, omdat ze daar nooit bij hebben gekund en ze spelen een beperkte muzieksoortquote:
Zittend spelen is voor n00bsquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:18 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Nee.. niet zo hoog![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:30 schreef Witchfynder het volgende:
Van die punkapen die altijd met hun gitaar op hun knieën spelen kunnen vaak ook niet goed alternate picking enzo, omdat ze daar nooit bij hebben gekund en ze spelen een beperkte muzieksoort.
Ik ben een punkaapquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, want die hoek ben je dan niet gewend. Andersom ook niet. Van die punkapen die altijd met hun gitaar op hun knieën spelen kunnen vaak ook niet goed alternate picking enzo, omdat ze daar nooit bij hebben gekund en ze spelen een beperkte muzieksoort.
Maar onder je kin is ook weer zo overdreven.
Haha nee, dan zijn mijn armen te kort en moet ik hele tijd voorover hangen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:37 schreef DrD00m het volgende:
Maar niet een punkaap met je gitaar op kniehoogte![]()
(als ik je foto in je fobo zie dan he)
Geen ervaring, maar ik vind amp modelling al een behoorlijke knieval t.o.v. buizen (ook al klinkt het wel ok). Maar om dan ook nog een nepgitaar te gaan gebruiken, dat is me echt een brug te ver.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:47 schreef Witchfynder het volgende:
Heeft er iemand weleens zo'n Line 6 Variax getest? Ik las gister dat Kevin Ridley van Skyclad tegenwoordig zo'n ding live gebruikt (de 700) en hij noemt het een "life saver" (live saver?). Geen feedbackproblemen en geen gesjouw met tig gitaren. Hij klaagde dat de LP die hij ervoor meenam wel wat zwaar was om mee rond te springen. Op de nieuwe CD hebben ze er ook stukken mee opgenomen, maar ik kan het er niet uithalen.
.
Die akoestische gitaarmodelling is met afwijkende stemmingen irritant, omdat je de niet omgestemde snaren onder je vingers óók nog hoort.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ik geloof zelfs dat op de gigs (in verweggistan) waar hij met de Variax optreedt, hij zelfs een akoestische gitaar modelt, zodat hij maar één gitaar mee hoeft te nemen daarheen.
Ja, dat dacht ik ook al toen ik een filmpje zag ervanquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die akoestische gitaarmodelling is met afwijkende stemmingen irritant, omdat je de niet omgestemde snaren onder je vingers óók nog hoort.
Die kleine rot dingetjes uit felicitatiekaartjes (met muziek als je hem open doet) hoor ik veel goeds over.quote:
Ga, was een foutje, heb het achteraf even schoongemaaktquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:53 schreef Witchfynder het volgende:
Heb je nou lijm onder je elementgat?.
ben je zelf een gitaar aan het bouwen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ga, was een foutje, heb het achteraf even schoongemaakt
Een bas, ik heb al eerder een gitaar afgewerkt (body lakken, assembles en headstock zagen)quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
ben je zelf een gitaar aan het bouwen?netjes!
punkquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, want die hoek ben je dan niet gewend. Andersom ook niet. Van die punkapen die altijd met hun gitaar op hun knieën spelen kunnen vaak ook niet goed alternate picking enzo, omdat ze daar nooit bij hebben gekund en ze spelen een beperkte muzieksoort.
Maar onder je kin is ook weer zo overdreven.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:06 schreef Clif het volgende:
[..]
punken staand spelen
metal spelen zult gij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |