quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik heb ook een Partyflock.
Mensen zonder Partyflock zijn lelijk en hebben geen sociaal leven.
al kk langquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:26 schreef JackHerrer het volgende:
Sinds wanneer is kk een afkorting voor kanker, over analfabetisme gesproken.
Prachtig ja. Van die gasten met nicknames als [NL] Klapkaak-Terreur[NL] en [NL]Rave-Teef-Roermond[NL] enzoquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:19 schreef Mani89 het volgende:
Dat hoge hardcore-tokkie gehalte maakt de site juist zo leuk om te lezen.
Nee hier dan, met "Angel_of_death" en "Moxzoprozium".quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Prachtig ja. Van die gasten met nicknames als [NL] Klapkaak-Terreur[NL] en [NL]Rave-Teef-Roermond[NL] enzo.
Partyflock.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:30 schreef Shoombak het volgende:
Waar zitten de meeste chicks, Fok of Partyflock?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:30 schreef Shoombak het volgende:
Da's zoiets als vragen: Waar zitten de meeste blanken, Congo of Kenia.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:30 schreef Shoombak het volgende:
Hier zitten in OUD veel mollige vrouwen met korte vlotte kapsels. Op Partyflock zijn ze laagopgeleid en verslaafd aan crack en LSD. Kiezen tussen twee kwaden, denk ik zo.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:30 schreef Shoombak het volgende:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:30 schreef Shoombak het volgende:
Jij bent de enige die er kanker van maakt, hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:26 schreef JackHerrer het volgende:
Sinds wanneer is kk een afkorting voor kanker, over analfabetisme gesproken.
Beroep: Rioleringsbouwerquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:57 schreef fathank het volgende:
http://partyflock.nl/user/593611:NL_KLAPKAAK_NL.html
quote:
quote:
Of al die links; www.jemoederaandepoeder.nl www.geertjewildersoleoleeeeeee.nl www.oprotten-allochtonen.hcquote:
Ik moet dan gelijk aan stormfront en bijbehorende kaalkopjes denken.....quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:10 schreef Silaz het volgende:
[..]
Of al die links; www.jemoederaandepoeder.nl www.geertjewildersoleoleeeeeee.nl www.oprotten-allochtonen.hcNiks mis met de muziek imo, alhoewel die type mensen van mij echt de pleuris kunnen krijgen
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:43 schreef Roscovitch het volgende:
Ik woon in limburg en daar heeft iedereen gewoon partyflock en de meeste ook nog hyves erbij. Als je dat niet hebt ben je contactgestoord.![]()
Hoezo generaliseren?quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:16 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik moet dan gelijk aan stormfront en bijbehorende kaalkopjes denken.....![]()
Partyflockers: 90% denkt dat het leven bestaat uit pallets sorteren/stratenmaken, tamiflu een nieuw soort XTC is, cultureel niet verder komen dan Renesse (13-17) Ibiza danwel Salou (17 tot schijndood) en je bij Triviant Junior nog van ze kunt winnen ondanks hun voorsprong van 5 van die tering-steentjes-in-een-driehoek-vorm-waarvan-ik-de-naam-vergeten-ben in dat ronde geval....![]()
Ja, leuk volk.![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoezo generaliseren?Zoals ik al zei: die mensen gaan tenminste nog uit, terwijl hier mensen op zaterdagnacht in slowchat-topics zitten en over metal praten.
kijk eens uit het raam, daar vind je er meer dan PF en Fok! samenquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:30 schreef Shoombak het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |