Dat is toch niet zo gek? Woon je in een doos in Groningen ofzo?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:34 schreef Hardrebel het volgende:
De tering een appartement voor bijna 2 ton, waar gaat de wereld heen?
idd. ik heb ook net 197K betaald voor een app. (wel een van 150m2)quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek? Woon je in een doos in Groningen ofzo?
Ik zou niet weten waarom niet.....quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:48 schreef IkWilbert het volgende:
Als je met iemand in onderhandeling bent dan is het toch niet toegestaan om ook met een andere partij te onderhandelen?
We zijn nog niet in onderhandeling; volgens mij ben je dat pas als de verkopende partij een tegenbod heeft gedaan. En dat hebben ze dus niet gedaan. Overigens mag het volgens mij wel hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:48 schreef IkWilbert het volgende:
Als je met iemand in onderhandeling bent dan is het toch niet toegestaan om ook met een andere partij te onderhandelen?
dat klopt inderdaad, maar dan moeten ze wel een tegenbod hebben gedaan. want dan ben je officieel in onderhandeling. zo is dat bij wet geregeld.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:48 schreef IkWilbert het volgende:
Dat was wel de afspraak die ik had met de makelaar toen ik op een huis ging bieden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet.....
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:51 schreef Bunker het volgende:
[..]
dat klopt inderdaad, maar dan moeten ze wel een tegenbod hebben gedaan. want dan ben je officieel in onderhandeling. zo is dat bij wet geregeld.
in de praktijk zie je vaak de men toch onderhands biedingen aanneemt.
Zij moeten hun tegenbod voor 6 juli 17h00 doorgeven. Maar ik ag er eigenlijk vanuit dat de andere partij ook onder de 189K heeft geboden, maar mogelijk boven de 171K. Dus loop ik daar natuurlijk het risico dat ze eerst in gesprek gaan met de andere partij...quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:42 schreef vosss het volgende:
Niet op ingaan. Gewoon vragen waar hun tegenbod blijft en hoe hoog dat is.
Als het meer is dan 183 laat ze lekker de tering krijgen.
Op vandaag heeft iedereen ineens op de valreep tegenboden van een andere partij terwijl het appartement dikwijls al vele maanden te koop staat. Misschien wel al meer dan een jaar.
Ik zou me niet gek laten maken. Voor hetzelfde geld heeft hij helemaal geen tegenbod en wil hij gewoon het onderste uit de kan.
Laat hem maar weten dat je serieus geinteresseerd bent en dat je zijn tegenbod afwacht en dat jullie er samen wel uit komen.
Hij is aan zet nu, niet jullie. Jullie hebben een bod gedaan, hij wil een tegenbod doen en ineens heeft iemand meer geboden dan zijn tegenbod wat hij wilde doen. Dan is hij gewoon aan zet hoor.
Je bent een dief van je eigen beurs als je nu een bod uitbrengt van meer dan 183.
De makelaar mag volgens mij niet zeggen wat de andere partij heeft geboden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:39 schreef Bunker het volgende:
[..]
idd. ik heb ook net 197K betaald voor een app. (wel een van 150m2)
verder staan ze te koop voor 2 tot 3 ton. dus schappelijke prijs.
TS, waarom vraag je niet gewoon wat de andere partij heeft geboden? (beetje speling inbouwen voor jezelf) Dan weet je waar je staat.
is ook schappelijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:57 schreef Tja... het volgende:
[..]
De makelaar mag volgens mij niet zeggen wat de andere partij heeft geboden.
Offtopic: Ik vind 189K voor 75 m3 ook heel schappelijk hoor
Voor m3 is het niet zo best hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:57 schreef Tja... het volgende:
[..]
De makelaar mag volgens mij niet zeggen wat de andere partij heeft geboden.
Offtopic: Ik vind 189K voor 75 m3 ook heel schappelijk hoor
Dat dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:42 schreef vosss het volgende:
Niet op ingaan. Gewoon vragen waar hun tegenbod blijft en hoe hoog dat is.
Als het meer is dan 183 laat ze lekker de tering krijgen.
Op vandaag heeft iedereen ineens op de valreep tegenboden van een andere partij terwijl het appartement dikwijls al vele maanden te koop staat. Misschien wel al meer dan een jaar.
Ik zou me niet gek laten maken. Voor hetzelfde geld heeft hij helemaal geen tegenbod en wil hij gewoon het onderste uit de kan.
Laat hem maar weten dat je serieus geinteresseerd bent en dat je zijn tegenbod afwacht en dat jullie er samen wel uit komen.
Hij is aan zet nu, niet jullie. Jullie hebben een bod gedaan, hij wil een tegenbod doen en ineens heeft iemand meer geboden dan zijn tegenbod wat hij wilde doen. Dan is hij gewoon aan zet hoor.
Je bent een dief van je eigen beurs als je nu een bod uitbrengt van meer dan 183.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |